Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 februari 2014, 21:09   #181
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Goede kwaliteitsvolle journalistiek en deontologie zijn een zeldzaam goed geworden. Alles om de commerciële belangen te behartigen en het kl**tjesvolk aan zich te binden. Desnoods op de kap van mensenlevens zoals hier het geval dreigt te worden.
U bent degene die 100 invrijheidstellingen van kinderverkrachters belangrijker vindt dan de minstens dertien slachtoffers die zij na hun vrijlating zullen maken. Zelfs een menselijke internering voor de daders vindt u een te hoge prijs. Maar onschuldige kinderen offeren dat kan wel...

Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2014, 21:14   #182
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik sleur dit erbij om aan te tonen dat kinderen aan diverse gevaren worden blootgesteld en het absurde aan te tonen van het feit dat er een massahisterie is ontstaan rond pedo's, maar dat we het blijkbaar wel aanvaardbaar vinden dat kinderen op talloze andere manieren ook worden aangetast in hun (lichamelijke) integriteit.
Nee mijnheer Freespirit. Wij proberen niet om dit er bij te sleuren om het aanvaardbaar zijn van nieuwe slachtoffers van kinderverkrachters die u perse op vrije voeten wil zien noch geven wij ook maar ergens aan deze vergelijkingen nodig te hebben. Er wordt hier enkel stelselmatig gereageerd om het hypocriete in uw stelling aan te klagen.
Met name het feit dat u zich hier op de borst komt slaan als intelligenter mens die ten minste in ziet dat deze mensen een tweede kans verdienen... maar wel stelselmatig zonder daarbij zelfs maar de eerste kans van hun toekomstige slachtoffers in acht te nemen.
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Oud 21 februari 2014, 21:16   #183
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Bedroevende reactie.
jep, van het niveau van free spirit...
Oud 21 februari 2014, 21:21   #184
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik heb al gezegd dat ik zulks onaanvaarbaar vind ! Elk slachtoffer van zulke feiten is er een te veel. Juist een opvolging 24/24, een meer 'open' klimaat en een levenslange intensieve begeleiding kan dit proberen te vermijden.
Maar die is er niet en dus is de volkswoede op dit moment terecht...
Op dit moment worden pedofiele verkrachters gewoon vrijgelaten en op kosten van de staat ergens in een gemeenschap gedumpt die daarvan dan niet op de hoogte wordt gebracht.
Met minstens 13 slachtoffers per 100 vrijgelatenen tot gevolg.
En u blijft de kaart van die vrijlatingen trekken met als doekje voor het bloeden dat er een betere begeleiding en opvolging moet zijn...
Waardoor u eigenlijk zelf stelt dat de vrijlatingen op dit moment onverantwoord zijn.
Oud 21 februari 2014, 21:47   #185
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Euh, Free Spirit?
Zonder weerwerk is het niet leuk hoor.
Nieuwe inzichten ontstaan enkel uit botsing van oude weet je...
Oud 21 februari 2014, 22:29   #186
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
1 nee dat doe ik niet, ik pleit niet voor hetzelfde, ik vind niet dat je die mensen opnieuw in de samenleving moet plaatsen maar wel levenslang in een aangepaste instelling voor seksuele deliquenten.Want dat is een pedo die strafrechtelijke feiten pleegt.
2. nee, enkelbanden en dergelijke zijn totale onzin, in een supermarkt kan die pedo al aanpappen met een kind, of op het openbaar vervoer, dus niet opnieuw in de samenleving zetten.
3. Ik vind evenmin dat er " meer begrip moet zijn zodat die mensen makkelijker " er voor uit kunnen komen" iedere debiel weet langzamerhand wel dat je zelf kunt beslissen naar hulpverlening te stappen en zelf iets aan je probleem kunt doen, maar pedo's vinden niet dat ze een probleem hebben, ze mompelen over" met toestemming van het kind" en vinden het toch zo erg niet...
Integendeel,ik wantrouw mannen die pleiten voor dat begrip!En kan helemaal niet begrijpen dat iemand denkt dat " terugkeer naar de samenleving een oplossing is"wanneer " er maar begeleiding is".
Alice, we hebben al meer dan eens de degens met elkaar gekruist, maar in deze kan ik alleen maar zeggen: "U hebt het gelijk aan uw kant".
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2014, 22:33   #187
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De groep pedo's waar jij zo'n vrees voor hebt die hun slachtoffers na misbruik vermoorden of zelfs maar verwonden, maken een bijna verwaarloosbaar percentage uit van de totale groep. In zowel Nederland als België zijn er minder dan vijf (!) kinderen per jaar het slachtoffer van een zogenaamd 'halsmisdrijf' waarbij ook een zedendelict komt kijken.
Al ging het maar om één onbetamelijke handeling tegenover een kind: het is door en door fout.

Ondertussen is het wel duidelijk dat achter uw woorden een drang steekt om pedofiele handelingen goed te praten.
Oud 21 februari 2014, 22:34   #188
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vele pedo's verklaren nochtans dat ze niet tot handelingen zouden zijn overgegaan als ze een goede begeleiding en opvang zouden gehad hebben.
Daar zijn we weer: pedoseksuelen zijn slachtoffer, geen daders. Wat een walgelijke dingen schrijft u hier toch allemaal...
Oud 21 februari 2014, 22:39   #189
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik sleur dit erbij om aan te tonen dat kinderen aan diverse gevaren worden blootgesteld en het absurde aan te tonen van het feit dat er een massahisterie is ontstaan rond pedo's, maar dat we het blijkbaar wel aanvaardbaar vinden dat kinderen op talloze andere manieren ook worden aangetast in hun (lichamelijke) integriteit.
Geen enkele ouder zal het normaal vinden dat (hun) kinderen "op talloze andere manieren ook worden aangetast in hun (lichamelijke) integriteit".

Ik heb de indruk dat u geen kinderen hebt en bijgevolg dus ook niet weet wat er in hart en geest van een vader of moeder speelt.
Oud 21 februari 2014, 23:07   #190
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sowieso huiver ik van 'de wil van het volk' en de zogenaamde 'rechtvaardigheid' die dat volk claimt uit te dragen. In naam van dat 'volk' zijn er in het verleden al talloze genocides gepleegd en zuiveringen gebeurd.
Je zou beter huiveren over het feit dat een gevaarlijke pedofiel die zijn eigen kleinzoon vermoord heeft na een paar jaar gewoon terug wordt vrijgelaten in een maatchappij. Dat is hier hetgene om verontwaardigd over te zijn, niet enkele burgers die zich zorgen maken. Maar die pedofilie vergrijpen aan 58 kinderen interesseren je simpelweg niet.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2014, 23:13   #191
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe gruwelijk de misdaden van pedo's ook mogen zijn, praktisch nooit willen zij het kind het leven benemen of zelfs maar verwonden.
Oud 21 februari 2014, 23:18   #192
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die man zouden ze preventief moeten opsluiten tot de commotie rond die Benno wat is overgewaaid, want juist zulke personen zijn een gevaar voor de goegemeente.
Neen, die man heeft geen vlieg kwaad gedaan en jij wilt hem achter slot en grendel. Het is Benno die achter slot en grendel hoort, die heeft maar liefst 58 kinderen verkracht.
Oud 21 februari 2014, 23:18   #193
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

2x

Laatst gewijzigd door Savatage : 21 februari 2014 om 23:19.
Oud 21 februari 2014, 23:29   #194
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Gratis kinderopvang bij "freespirit"
Oud 21 februari 2014, 23:31   #195
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Geen enkele ouder zal het normaal vinden dat (hun) kinderen "op talloze andere manieren ook worden aangetast in hun (lichamelijke) integriteit".

Ik heb de indruk dat u geen kinderen hebt en bijgevolg dus ook niet weet wat er in hart en geest van een vader of moeder speelt.
Freespirit heeft voor zover ik weet geen kinderen. Noch heb ik kinderen, dat geef ik toe. Toch heb ik de indruk dat Freespirit zich de mogelijke bedreiging van een pedo voor een kind, niet ten volle realiseert. Hij is er dan ook één, die het aan den lijve moet ondervinden om eindelijk tot dit besef te komen.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2014, 23:32   #196
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Je zou beter huiveren over het feit dat een gevaarlijke pedofiel die zijn eigen kleinzoon vermoord heeft na een paar jaar gewoon terug wordt vrijgelaten in een maatchappij. Dat is hier hetgene om verontwaardigd over te zijn, niet enkele burgers die zich zorgen maken. Maar die pedofilie vergrijpen aan 58 kinderen interesseren je simpelweg niet.
Inderdaad.

Hoe zit het met Dutroux, Freespirit? Mogen we die ook gewoon terug 'integreren' in de maatschappij? Gewoon ergens in West-Vlaanderen dumpen naast een lekker kinderschooltje?
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2014, 23:56   #197
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De groep pedo's waar jij zo'n vrees voor hebt die hun slachtoffers na misbruik vermoorden of zelfs maar verwonden, maken een bijna verwaarloosbaar percentage uit van de totale groep. In zowel Nederland als België zijn er minder dan vijf (!) kinderen per jaar het slachtoffer van een zogenaamd 'halsmisdrijf' waarbij ook een zedendelict komt kijken. Ga jij ook alle wagens van de straat bannen, want je hebt tientallen malen meer kans dat je kind door een auto wordt doodgereden dan dat het vermoord wordt door een pedo ? Hoe gruwelijk de misdaden van pedo's ook mogen zijn, praktisch nooit willen zij het kind het leven benemen of zelfs maar verwonden. Dit alles uiteraard los van de psychische en emotionele schade die ze bij hun slachtoffers aanrichten en eventuele aantasting van de lichamelijke integriteit.

Ik begrijp eigenlijk ook niet goed je 'fetish' met dat gegeven van die 'dertien op honderd kinderen'. Alsof dat zogenaamd percentage dat je aanhaalt per se in absolute cijfers kan worden omgezet !
Dus als ik het goed begrijp wil je het vuurwerk op 31 december verbieden en beboeten omdat het gevaarlijk is, en pedofielen die kinderkontjes willen vullen ga je pamperen?

Ik vind het zorgwekkend dat iemand als jij leerkracht is. Was het een "roeping" waardoor je leerkracht bent geworden? Kan je ons iets meer vertellen over je motivatie m.b.t. die beroepskeuze?
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 00:00   #198
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Al ging het maar om één onbetamelijke handeling tegenover een kind: het is door en door fout.
volledig akkoord

Citaat:
Ondertussen is het wel duidelijk dat achter uw woorden een drang steekt om pedofiele handelingen goed te praten.
Tiens, toen dat schandaal een paar jaar geleden over kindermisbruik binnen de rkk losbarstte, en hier op het forum enkele draden daarover werden opgestart, had ik die indruk ook, toen ik uw posts las en enkel kon vaststellen dat je opvallend mild was voor die "gevallen" priesters, geestelijken en paters.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 22 februari 2014 om 00:02.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 00:04   #199
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Tiens, toen dat schandaal een paar jaar geleden over kindermisbruik binnen de rkk losbarstte, en hier op het forum enkele draden daarover werden opgestart, had ik die indruk ook, toen ik uw posts las en enkel kon vaststellen dat je opvallend mild was voor die "gevallen" priesters, geestelijken en paters.
Daarom dat Alexandra Colen en ik toen aan het bisschoppelijk paleis stonden, zeker?! Nog voor een aantal zaken in de media kwamen trouwens...
Oud 22 februari 2014, 00:51   #200
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Tot uw spelend kind voor de deur in een vuurgevecht tussen drugsdealers terecht komt en dan 'per ongeluk' wordt neergekogeld door een verdwaalde kogel. In de States is dat in bepaalde buurten bijna wekelijkse kost. Tot daar uw poging tot countering van de 'vergelijking'.
We zijn hier niet in de States. Maar pedo's zijn er wél hier. En die zijn veel gevaarlijker als marginalen met revolvers. Veel geniepiger, waarachtige wolven in schaapsvel, die de mensen hun vertrouwen winnen, en bedriegen, en dan hun kinderen verkrachten. Moest het van mij afhangen kregen ze gewoon een spuitje, zoals dolle honden, en dan is de recidive 100 % onmogelijk. En al de problematiek over hun eventuele reïntegratie in de maatschappij overbodig.
Tot slot, iemand die zo gepassioneerd hun verdediging opneemt is in mijn ogen verdacht. In het beste geval emotioneel betrokken, bvb omdat een naast familielid deze perversie vertoont, en men deze ondanks alles wil verdedigen. In dit geval is men dan uiteraard niet objectief, en de argumenten waardeloos.
In het slechtste geval, omdat de verdediger zelf zo éne is...
Tussen die twee uitersten vind men ook nog de tolerante progressievelingen, met een paar vijzen los, en totaal wereldvreemd.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be