Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 maart 2014, 16:37   #181
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Wat er nog zo verdienstelijk is aan Lille/Rijsel, buiten 'tgeen je zelf al noemde; dat 't 'n uitvalsbasis is (1 van de, er zijn er meer natuurlijk, Roubaix bvb.) van 't schorriemorrie om net over de grens van België ramkraken, overvallen e.a. ongein uit te vreten is ook dit.
Korte samenvatting;
Ex-moslim wil na z'n dood gecremeerd worden (iets wat verboden is in islam, maar de man had islam de rug toegekeerd), zijn familie wil die wens respecteren, de islamitische bende stuurt 'n 'fatwa' naar de burgemeester, zij schakelt justitie in om de man op 't islamitische gedeelte van de begraafplaats te laten begraven, tégen de wil van de overledene èn zijn nabestaanden in, enkel en alleen om haar mohamedanen te plezieren.

Lille première ville islamique de France.
In de Franse "capitale" is het al even erg. Kijk maar:

http://www.youtube.com/watch?v=rnInkrYrGiE
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 19:41   #182
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
In de Franse "capitale" is het al even erg. Kijk maar:

http://www.youtube.com/watch?v=rnInkrYrGiE
Oh, maar dat wist ik al hoor.

Wáár ter wereld waar die mensonterende ideologie poot aan de grond krijgt, eigenlijk niet?

Overal hommeles, ze kunnen niet vreedzaam samenleven met andersgezinden, ze kunnen zelfs niet vreedzaam samenleven met mekaar.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2014, 01:03   #183
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik betwijfel 't of die bleitsmoel nog vaak orgasmes heeft, anders zou hij niet zo vaak bleiten.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2014, 03:29   #184
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Een kopvod staat voor mij gelijk aan indoctrinatie en onderwerping. Niet meer en niet minder.
We gaan toch die ganse discussie weer niet uitsmeren over die kopvodden als islamsymbool!
Doomy slaat precies wild om zich heen maar zou met zijn praatjes en zijn islamstront + adepten beter ophoepelen naar een andere planeet!
Waar haalt dat soort de pretentie om zich hier te gedragen zoals ze zich gedragen???
Misschien nog eens de vraag aan Doomy in het bijzonder: noem eens een land of een stad die opteert voor nog meer multiculmiserie, Marokkanen en Roma's in het bijzonder! Als je daar niet toe in staat bent moet je je bek houden! Gans de beschaafde wereld spuwt jullie uit en is jullie kotsbeu!
Het is juist omdat Wilders zo gelijk heeft dat er nu zoveel kabaal wordt gemaakt! En laffe politiekers die die bende hun hielen likken om er zelf beter van te worden en schrik hebben van nog meer problemen door hen, die lopen er overal rond, juist.
Het is niet met de pest te aanvaarden dat de pest zal verdwijnen.

Laatst gewijzigd door andev : 24 maart 2014 om 03:31.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2014, 08:35   #185
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
We gaan toch die ganse discussie weer niet uitsmeren over die kopvodden als islamsymbool!
Doomy slaat precies wild om zich heen maar zou met zijn praatjes en zijn islamstront + adepten beter ophoepelen naar een andere planeet!
Waar haalt dat soort de pretentie om zich hier te gedragen zoals ze zich gedragen???
Misschien nog eens de vraag aan Doomy in het bijzonder: noem eens een land of een stad die opteert voor nog meer multiculmiserie, Marokkanen en Roma's in het bijzonder! Als je daar niet toe in staat bent moet je je bek houden! Gans de beschaafde wereld spuwt jullie uit en is jullie kotsbeu!
Het is juist omdat Wilders zo gelijk heeft dat er nu zoveel kabaal wordt gemaakt! En laffe politiekers die die bende hun hielen likken om er zelf beter van te worden en schrik hebben van nog meer problemen door hen, die lopen er overal rond, juist.
Euh, ik zei enkel maar waar die kopvodden voor mij voor staan, namelijk seksime en vrouwenonderdrukking. Meer niet. Ik kan echter begrijpen dat u al dat gezever over die kopvodden grondig beu bent, dat ben ik namelijk ook.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2014, 11:33   #186
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Daar heb je een punt uiteraard.
Het probleem is dat die zogenaamde 'politiek correcten' niet eens beseffen dat het een pest is.
Dat ze het niet willen inzien, is één zaak, maar dat ze het niet kunnen inzien omdat die gewoon een bende imbecielen zijn zou ik pas echt verontrustend vinden.
Er zijn altijd wel een bende goedgelovigen die zich laten pluimen en vernederen, huncultuur laten verkrachten enz, en dan nog van mening blijven dat dat moet kunnen. Ja, zo erg is het!
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2014, 11:55   #187
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
De Marokkaanse wet zegt dat ook.
Bestaan er eigenlijk islamitische landen die deze achterlijke dwang niet hebben opgenomen in hun wetgeving? Zijn er christelijke landen die in hetzelfde bedje ziek zijn?
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2014, 17:47   #188
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Euh, ik zei enkel maar waar die kopvodden voor mij voor staan, namelijk seksime en vrouwenonderdrukking. Meer niet. Ik kan echter begrijpen dat u al dat gezever over die kopvodden grondig beu bent, dat ben ik namelijk ook.
Sorry indien je het als "een aanval" op jou had begrepen, dat was helemaal niet de bedoeling!
Rechtstreeks antwoorden op het gezwets van Doomy vond ik gezien zijn reacties niet eens de moeite...
Wie het schoentje past trekke het aan, en daarmee bedoelde ik jou niet maar onze lovers van onze "godsdienstvrijheid" en "mensenrechten" die ze gebruiken als Paard van Troje om hier in te breken in onze maatschappij en levenswijze...

Laatst gewijzigd door andev : 24 maart 2014 om 17:51.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 20:22   #189
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

kijk zo moet je het gewoon zien, die Geert Wilders-Hitler kan gewoon niets zinnigs presteren, en ver komt hij nooit op deze manier. Punt is gewoon, wie komt met een beter Rechts Alternatief dan hem op het apen billenschud kunst toneel?

zie deze visie van mij en Wieroe. Zie volgende posting met grootse plannen van Wieroe, de Hindoe Nazi kat uit delft kennisstad.

[31.03.2014]
Naar PVV’ers luisteren

Peter Breedveld

op 02 04 2014 at 20:11 schreef dewanand:

Your comment is awaiting moderation.

ach Thomas E,

Je weet toch wel dat het in het oude Afrika voor Columbus doodnormaal was om elke blanke lekker door te koken in de grote soeppot van het dorp, omdat geen enkele blanke een poot mocht zetten op Zwart/Neger grondgebied, blanken die dit toch waagden werden lekker opgegeten. Kannibalisme komt tot op heden nog voor in de zwarte wereld en men eet nu ook lichaams delen van Albino’s op om ziekten te genezen.

Koelie nazi katten, hindoe apen en zwarte humor zijn echt anders dan ‘blank’ Hollandse cynische humor. Zo ook onze Geert Wilders-Hitlertje, toen hij zei van ‘dat gaan wij even regelen’ na het scanderen ‘minder, minder marokkanen’, maar feitelijk is dit juist doodgewone PUUR Hollandse droge, cynische Humor en niet serieus bedoeld. Net als iets van, maak dat de kat wijs zoals elke boerenlander zegt.

Het lukt die Geert Wilders-Hitler nooit om ook maar eentiende deel van een Nederlandse Marokkaan oftewel raszuivere Marokkilander het land uit te flikkeren. Alleen de ballen, dus eenhonderdste deel van een Marokkilander zou Wilders nog wel lukken, als de ballen wegens kanker worden afgesneden en dit 1/100 stukje marokkaan dan door Wilders eruit gegooid wordt.

http://www.frontaalnaakt.nl/archives...comment-157114

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2014, 20:26   #190
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Kijk Wieroe heeft duizenden slapende katten cellen, net als Al Qaida dus je moet wel bang worden als je aan zo een Hindoe Nazi kat zou denken. Immers iedereen rilde bij het denken aan Osama Bin Laden met duizenden slapende cellen, zelfs nu hij door haaien lekker opgegeten is en uitgepoept op de zeebodem als haaienstront.

[31.03.2014]
Naar PVV’ers luisteren

Peter Breedveld

op 02 04 2014 at 18:22 schreef jvdheuvel:

“-Verander ‘PVV-er’ door ‘Marokkaan’ of ‘islamiet’ en het is duidelijk op welk niveau een aantal hier zitten: geen haar beter.”

“Ik ga niet meer in discussie met Marokkaan stemmers maar ik wijs ze graag op het fascistoïde en racistische karakter van deze beweging”

Oh nu zie ik het inderdaad. Wat een geweldige spiegel heeft Maurice ons voorgehouden.

op 02 04 2014 at 18:47 schreef dewanand:

namaste Jvdheuvel,

Zou je ‘PVVer’ ook kunnen vervangen door ‘lage kaste Hindoe nazi kat’, eentje zoals Wieroe he?

Wieroe wil een Mensapenvrije Hollandse Katten Nazi staat, zonder bami, roti, tjap tjoi, en pizza’s. Hij heeft al een kattenleger met duizenden slapende cellen in warme mandjes, lekker bij de haard, met een glaasje gemeentepils ernaast. Nou doe je mee met het katten Nazi legertje van Wieroe of niet, je zal wel genieten van originele Nazi Duitse kattensteaks uit 1940 uit hoogrendement kleisteen-Gasovens.

mail naar Wieroe als je lid wil worden.

http://www.frontaalnaakt.nl/archives...comment-157114

Noot van Wieroe:

Wieroe vraagt zich nu af of hij ook haaienstront zal worden uiteindelijk op de zeebodem of juist onze grote LIJDER (lange ei) Fuhrer Geert Wilders-Hitler, een gereincarneerde honderd procent zuivere psycho kloon van wijlen Messias Adolf Hitler uit Nazi Duitsland.

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 2 april 2014 om 20:29. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be