![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Fouilleren enkel door vrouwen ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
8 | 42,11% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
11 | 57,89% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nogmaals , vrouwelijke verpleegsters moeten ook mannelijke patienten wassen .
Denk je dat ze tegenstrubbelen , ik bedoel de patienten , nee dus . Denk je dat ze tegenstrubbeleen als mannelijke verplegers hen willen wassen , ja dus . Waar zit het probleem , de topicstarter tegenspreken omdat hij met een origineel idee tevoorschijn komt , dat is het probleem .
![]() |
#182 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dit is mijn meest succesvolle onderwerp ooit op politics .
De enige die hier nog post ben ik . Waag het niet 0,0001% van de wetgeving te veranderen , ze vluchten als wezels . Stel je voor , mannen die liever hun ballen laten betasten door mannen dan door vrouwen . Wat is dat .
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die verplegers doen niks liever dan hun patiënten betasten ,
geil toch , elke dag naakte patiënten in hun handen ![]() Voor wat anders wordt je dokter of verpleger ?? ![]() Citaat:
of ik mannelijke of vrouwelijke verpleging wou ; moeten ze = verplicht !! Awel , vrouwelijk , logisch , ik wil bevredigd worden ![]() ![]() Ter info: https://www.google.be/search?q=verpl...el+zuuke&meta= Er zijn andere manieren voor dit soort zaken !! Nu de ECHTE reden , en ja , ik beken ![]() Ik kan met vrouwelijke verpleging beter overweg , ja !! Maar .... als je met een erectie zit , die weten wel van aanpakken !! En die erectie is niet doelbewust !! Oplossing: 1) Pillen , van welke ge deprie wordt (spierverslappers) of 2) of uw klederen aanhouden , zijn ze meteen meegewassen ![]() 3) of een handdoek over de penis leggen (indien ge die zelf nog kunt wassen) Als ge continu met een erectie zit of klaarkomt , vergeet maar dat ze nog langskomen , zowel mannelijke , als vrouwelijke !! Ik ben nog NOOIT klaargekomen wanneer zij mij helpen !! Ik heb een huisdokteres , echter zij zijn met meer , ook dokters , als ze bij mij komen , of ik naar hen , interesseert me geen zak of ik bij haar of de dokters moet zijn , ik wil geholpen worden !! En verder , (in principe): Als ge in't ziekenhuis ligt , hebt ge zelfs geen keuze !! Ook als ge moet worden geopereerd !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En lap , het is weer zover .
Onderzoek comité P naar 6 hardhandige agenten in Antwerpen , bron HLN . 2 broers moesten zich laten fouilleren omdat ze godbetert te voet de straat overstaken terwijl het licht op rood stond . Geweld natuurlijk , hetero's willen hun ballen niet laten betasten door mannen . Een hele hoop tramelant die je door 1 minimale wetswijzing kunt vermijden , laat alle fouilles door vrouwen gebeuren .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 28 mei 2014 om 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ben jij nu helemaal betoeterd ??? veel zotter moet het niet worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Is Het Laatste Nieuws betoeterd omdat ze hierover berichten , is het Comité P betoeterd omdat ze dat onderzoeken ... Ter aanpassing , niet het comité P onderzocht de zaak , het was de rechtbank van Antwerpen . De agenten ontkennen niet dat ze geweld gebruikt hebben tijdends de fouille maar gezien de weerspannigheid van de broers besloot de rechter dat het geweld niet buiten proportie was . Betrokken broers hadden niets verboden bij , was het een fouille geweest door vrouwen , geen geweld , geen rechtszaak , geen verspilde energie .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 28 mei 2014 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De veiligheidsfouille mag enkel bij onmiddellijk gevaar , 2 broers die te voet oversteken door het rood is geen onmiddellijk gevaar ze hadden schijnbaar een agressieve reputatie maar gedroegen zich niet agressief tot de fouille , de politie Antwerpen en rechtbank Antwerpen zijn fout .
Onmiddellijk gevaar voor toegegeven een heel klein percentage van de politiemannen betekent , een lelijke , agressieve arrestant niet fouilleren , een mooie wellicht onschuldige arrestant die zich normaal gedraagt wel fouilleren . Daarom , objectief , betekent een arrestant een onmiddellijk gevaar voor een politieman , handboeien om , vrouwelijke agente oproepen en overgaan tot fouille . Is dat nu zo moeilijk iets te veranderen om honderden vechtpartijen en rechtszaken per jaar te vermijden .
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afgaande op uw schrijven:
Zijn alle agenten dan homo's ?? Of zijn de verdachte in de fout gegaan ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De fouilleringswet is zelfs in contradictie met de antidiscriminatiewet , geen seksuele discriminatie .
Fouilleringen mogen enkel gebeuren door personen van hetzelfde geslacht , dat is discriminatie . Laat de arrestant zelf kiezen , 98% van de vrouwen zal voor een vrouw kiezen , 90% van de mannen zal voor een vrouw kiezen . En die 10% sekszotten die voor een man kiezen , laat ze maar een stijve krijgen , ik ben niet jaloers op hun armzalig leventje . Genotsverslaafden .
![]() |
#190 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Pedo's , bestaat ook al niet , sekszot is een beter woord zoeken ook een beroep waarbij ze in contact kunnen komen met minderjarigen .
![]() |
![]() |
#191 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Net gelezen op de site van het Comité P , de wetgever heeft geen sancties voorzien voor politiemensen die hun fouilleringsrecht misbruiken .
Nu nog schoner .
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer ge gearresteerd wordt , als je dit geil vindt ??
Bij een arrestatie hebt ge niks te ruttentutten , ge moet maar niks mispeuteren , punt aan de lijn !!!! Als je bij een arrestatie tegenpruttelt , ten uwe nadeel !! OK , mishandelen van de arrestant is ook niet goed !! Zowel verkrachten , als slaan !! Of , ok , een Agente van 600kg met vieze pukkels op haar lijf die u komt betasten !! Of op het vliegveld , ze proberen terrorisme aan't voorkomen , gij gaat dan eisen dat een vrouw u fouilleert ?? Uw vliegticket ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 29 mei 2014 om 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
VB , ik werd opgepakt omdat ik op een 20-jarige Marokkaanse overvaller leek . Een jaar nadien leek ik op een 25 jarige hippie met baard die dealde , ik was toen 39 jaar en had kort haar . 2 jaar nadien leek ik op een kaalgeschoren bodybuilder met tatouages die geweldelicten pleegde . Ik heb kort haar , geen tatouages , een baard heb ik nooit gehad en een Marokkaan ben ik evenmin . Je logica is simpel , de overheid mag doen wat ze wil , de arrestant heeft niets te zeggen . Noord-Korea lijkt mij iets voor u . Je bent zodanig onzeker dat je in een politiestaat wil leven .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 29 mei 2014 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.thesmokinggun.com/mugshots http://mugshots.com Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Stel , een schooljongen steelt een reep mars . Hij wordt belaagd door handtastelijke politiemannen die hem ongevraagd en tegen zijn wil bepotelen . Wat is dan het grootste vergrijp , een diefstalletje of pedofilie . Zo'n situatie wil jij , de overheid mag de burger folteren . Ook seksueel misbruik is foltering , jongens en mannen die zich tegen hun wil moeten laten fouilleren = foltering . En in 90% van de gevallen zijn ze nog onschuldig ook . Je fotoreeksen maken trouwens weinig indruk , voor elke geschifte moordenaar die ze fouilleren kan ik 1.000 foto's van mooie mannen plaatsen die onschuldig gefouilleerd zijn . En dan nog , om elke verwarring te vermijden , laat alle fouilles door vrouwen gebeuren , schuldig of niet , niemand zal daarover trammelant maken .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 29 mei 2014 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foltering & aanranden is natuurlijk nooit goed !!
En natuurlijk mag/moet dit proberen aan te klagen , maar waar een dictatuur heerst , wordt het bijna onmogelijk !! Maar bij een arrestatie kan je beter meewerken , of u bent de rotte peer , en men pakt u daarop !! Maar 1 feit blijft , wat mogen mannelijke agenten dan wel doen , want jij wil enkel vrouwelijke agenten die mensen arresteren !! Maar ook vrouwen kunnen aantastelijk doen , zowel bij M & V !!
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben jij daar zo zeker van ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 29 mei 2014 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Heel zeker .
Voorbeeld van afgelopen week , er wordt iemand opgepakt voor de moord op Joden in Brussel . Ze hebben hem moeten vrijlaten , wellicht onschuldig . Wat heeft deze persoon moeten meemaken , fouillering , zich uitkleden ed . Als deze persoon onschuldig is kan hij zelfs geen klacht indienen wegens aanranding wat het dus wel is . Waarom geen vrouwen dit werk laten doen , betrokken persoon zal zich nooit aangerand voelen .
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bent U sexistisch ingesteld ??
Is uw huisarts , een vrouw ?? Zou u het appreciëren dat uw baas een bazin is ??
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik geniet ervan . Van de vrije wil , ik kies ervoor . En ik kies mijn baas . En ik mag niet kiezen door wie ik gefouilleerd wordt . Ik geraak in het ziekenhuis , ik kies of ik door een vrouw of man gewassen word . De fouilleringswetgeving is Napoleontisch , simpelweg achterlijk , dictatoriaal van in de tijd dat er nauwelijks vrouwen bij de politie zaten . Dit is veranderd , de wetgeving moet mee veranderen .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 29 mei 2014 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |