![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die sostalisten toch, die kunnen oorzaak en gevolg danig door elkaar halen. |
|
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Professor Vranken over zijn boek.
"Mijn boek is stevig onderbouwd met cijfermateriaal'. In De Standaard blikt Vranken vandaag zelf op het debat in "Terzake" terug. "Mijn boek is helemaal geen aanval op de persoon van mevrouw Homans", schrijft hij. "Het gaat over haar beleid, dat gebaseerd is op het adagium "eigen schuld, dikke bult" voor wie het niet heeft kunnen maken." "Wat staat er aan persoonlijke gegevens over mevrouw Homans in mijn boek? Al bij al drie regels. Wie het boek koopt om meer over haar jeugd te weten te komen, moet ik teleurstellen. Al het andere gaat over haar optreden als publieke figuur." "Ik schreef dit boek vanuit mijn zorg om het hele stelsel van sociale voorzieningen. Daarom verwerp ik inderdaad het rechten- en plichtenverhaal zoals het Antwerpse stadsbestuur en de N-VA het zien." "Mijn boek is stevig onderbouwd door cijfermateriaal, literatuur en uitspraken van de protagonisten. Vooraleer in het wilde weg naar het boek te trappen, zou men het beter helemaal lezen. Dan zal blijken dat de beweringen van mevrouw Homans elke grond missen Zo horen we het graag. |
![]() |
![]() |
#184 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nog niet in De Stanaard-'boekhandel geweest. Als het daar ligt, koop ik het. Maar als de prof in het openbaar zegt dat hij degelijk onderzoek heeft gedaan dat hij kan staven met cijfers, dan zal hij dit zo maar niet lichtvaardig beweren. Hij zou wel gek zijn. Maar goed, ik zal het boek in handen proberen te krijgen.
|
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat maar komen ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar blijft de nieuwe haatsong van Daan overigens?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#190 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En het gekwaak van Tom Lanoye en Erwin Mortier, de gebruikelijke nuttige idioten van dienst.
|
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jamaar, jamaar. Niet vooruitlopen op de zaak hé, Robin.
Om een boek in handen te krijgen waarin te lezen zou staan dat de beweringen van mevrouw Homans elke grond missen, daar begaat iemand zoals System uit Het Oosten toch een moord voor? ![]()
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Deze ga ik in kaderen!
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hij zou wel gek zijn moest hij het tegendeel beweren slimme. Man toch, wat kan jij een uitermate domme uitspraken doen. |
|
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets van, ik wil weten wat in dat boek staat. Hopelijk is het voorradig in de boekenwinkel. Misschien zou u het ook eens moeten lezen.
|
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, als u nu ook al gaat beweren dat De Standaard 'een rioolgazet' is. Dan zijn we uitgepraat.
|
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In uw warrige partijdige geest gaf hij dat misschien toe. Ik heb niets van dat alles gehoord.
|
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|