![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zie ik het ook maar blijkbaar moet het stokpaardje "verzuring" ad nauseam gebruikt en misbruikt worden. De VZW gaat hier zwaar in de fout en als ze de andere bewoners als onmensen wil stigmatiseren zal de rechtbank hen helaas moeten dwingen respect op te brengen voor mensen die ze negeren in deze. Een appartement in een appartement gebouw kan inderdaad niet misbruikt worden voor een functie die de andere bewoners schaadt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet? Jij slaagt er nochtans met verve in...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Minister
|
![]() Ondanks men voor een zoveelste keer is gaan zijsporen blijft men wel onbewust on topic:
De verzuring is net enkel merkbaar het echte leven, de spiegel daarvan dat dit medium is loopt er dan ook van over: we kunnen niet meer met ekaar praten en focussen ons op de fouten en gebreken van anderen. Vaak om de eigen niet te moeten zien.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 27 april 2014 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Ik vind, algemeen beschouwd, dat de verzuring in Vlaanderen best meevalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me ook altijd af of die NVA'ers buiten dit forum ook zo'n azijnpissers zijn...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die nva'ers buiten dit forum... Wat denkt u zelf, SWTP'ke?
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zou al wat minder met uw broek op uw enkels staan. Laatst gewijzigd door stuyckp : 27 april 2014 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Schol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs Sonja Kimpen steekt haar miserie op de N-VA: http://www.nieuwsblad.be/article/det...=1835835533068
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas toch maar op met die Duvelkes want de NVA is fel tegen drugs he....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over mensen die in behandeling zijn en niet zelfstandig kunnen wonen op dat moment, uw opmerking over "de geur van de dood "getuigt van domheid, bekrompenheid, en totaal gebrek aan medeleven met kankerpatienten! Wanneer die mensen terminaal zouden zijn, dan gaan ze naar pallitatieve zorg, hoop dat iemand met uw mening daar eens kennis mee mag maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |