![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Minister-President
|
![]() Euh uw punt is ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Minister-President
|
![]() Je zou je leeftijd in je profiel kunnen plaatsen...en dan gaan we ne keer praten.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=186 Qua informatie uitwisselen die tot niets bijdraagt in deze discussie. Mijn hond heeft verdorie weer een put gegraven in de tuin. PS ? Is iedereen in New York joods ? Was me niet echt opgevallen toe ik in New York was, maar ja jij zal het wel beter weten zeker...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb al ervaring met lesgeven (aan de unief) sinds 2004. Tot ik twee jaar terug de prive inging. Helaas woon ik zeer ver van een unief en is het me vooral om les geven te doen en niet om nog eens 5 jaar projecten te schrijven ( want dat doe ik nu al) voor een tenure track. Dus hogeschool of middelbare school it is. En ik heb mogen genieten van gepassioneerde leerkrachten die een verschil hebben betekend voor mijzelf. Als ik dat kan zijn ben ik geslaagd in het leven. Laat die andere maar pronken met zijn bmw 7 reeks....zijn bijdrage is beperkt tot zijn centen en narcisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens doet mij dit denken dat u gewoon rijk bent door erfenis, want iemand die zijn eigen geld heeft verdiend zegt zoiets niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk het niet. New York is altijd een dynamische stad geweest. Zelfs op het toppunt van de real estate crash als overal in de US de prijzen kelderden bleven de prijzen in Manhattan quasi stabiel. New York is ondenkbaar zonder joden, zij zijn de echte motor van de welvaart van de stad.
|
![]() |
![]() |