![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De man die verantwoordelijk is voor alle euro-ellende die de Belgen nu ervaren. Na die griezel Verhofstadt de 2 grootste graaier ooit uit de Belgische politiek, stak zijn zakken vol bij AB Inbev en Dexia, ging ook nog wat bijverdienen in het eurohol aan het Schumanplein en had een grondige hekel aan gewone werkende mensen en arme mensen die niet tot zijn elitair groepje behoorden. Maar de Here, God van Israel zag dat het genoeg was en riep Jean-Luc Dehaene tot zich maar niet om vereeuwigd te worden in Gods Koninkrijk maar om te branden in de Hel en helse pijn zal hij lijden. Wees gerust, zijn leven stond in het teken van zijn onderdanigheid aan de Geldgod Mammon en zal tot in de eeuwigheid boeten voor zijn zonden.. Alzo het recht is bij God (…) te vergelden (…), u, die verdrukt wordt, verkwikking met ons, in de openbaring van de Heere Jezus van de hemel met de engelen Zijner kracht; met vlammend vuur wraak doende over hen, die God niet kennen, en over hen, die het Evangelie van onze Heere Jezus Christus niet gehoorzaam zijn. Zij zullen tot straf lijden het eeuwig verderf, van het aangezicht des Heeren en van de heerlijkheid Zijner sterkte” (2 Thess. 1 : 6 – 9). Conclusie: Geen enkele normale burger zal treuren om de dood van dit verwerpelijke personage. Enkel de elite, de Bilderbergers en hun vriendjes uit de mediaconcerns. maken er 1 groot tranenconcert van... Laatst gewijzigd door Calvinist : 15 mei 2014 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Akira : 16 mei 2014 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Miauw! : 15 mei 2014 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() Ik benoem feiten jongen feiten!! Klaar. Die vent is verantwoordelijk voor de grootste ramp dat dit continent ooit is overkomen; ''De Euro'' die hij mee met zijn eurofiele vriendjes door onze strot heeft heen geduwd en die massamoorden op zijn geweten heeft. Ik spaar mijn medeleven met die honderden Grieken en Italianen die van pure wanhoop van flatgebouwen de dood in sprongen omdat ze hun rekeningen niet meer konden betalen en werden kapotbezuinigd terwijl Jean-Luc heerlijk Chateau Neuf-du Pape door zijn keelgat goot in dat rovershol aan het Schumanplein.
*KNIP* Niet schelden. Laatst gewijzigd door Akira : 16 mei 2014 om 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=201027 .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() Liberalen zijn overigens even verwerpelijk als hun rode geestesgenoten. Beiden ideologieën uit de Verlichting en puur gif voor onze samenleving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Miauw! : 15 mei 2014 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk eerder dat racisten en fascisten zoals Wilders het gif voor onze samenleving zijn. Hoe kan je trouwens over "god" orakelen en tegelijk met het PVV-logo pronken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Minister-President
|
![]() Een merkwaardig politicus… inderdaad. Maar een staatsman, laat staan een groot staatsman, absoluut niet. Voor het overige, uit wellevendheid, geen commentaar bij zijn overlijden behoudens dit : ik kan voor u allen slechts hopen dat één en ander door uw media nu niet dankbaar misbruikt wordt om te pogen zijn partij wat meer stemmen te bezorgen dan ze verdient.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Europees Commissaris
|
![]() Sterkte aan de familie. Ik ben het vaak oneens geweest met de man, maar ik voel toch wel respect voor hem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Minister-President
|
![]() Ik had het niet over uw construct maar over uw media, maar als uw construct het ook niet kan laten om van één en ander dankbaar misbruik te maken om te pogen Dehaene’s partij wat meer stemmen te bezorgen dan ze verdient vind ik dat vanzelfsprekend even verwerpelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Calvinist : 15 mei 2014 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() Ik ben inderdaad licht ontvlambaar voor dat soort van mensen die zich verrijken op pech en leed van een ander. Of gaan we nu ook de polonaise dansen voor figuren als Saddam Hussein, Muhammar Khadaffi of SNS-baas en supergraaier Sjoerd Van der Keulen...?????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() *KNIP*
Gelieve niet persoonlijk te worden. Laatst gewijzigd door Akira : 16 mei 2014 om 09:49. |
![]() |
![]() |