![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik draai veel meer poen dan jij en toch doe ik bijna geen reet. Dus daar sta je met je teorietjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vind jij dat onmogelijk met noeste arbeid? 2 uren langer werken per dag en je zit al kort in de buurt. 20 dagen X 2 uren aan 15 euro netto per uur= 600 euro. Dat is 1 uur per dag per partner. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://moneytalk.knack.be/economie/g...0258455930.htm Het is nogal complex in een geval van aandelen in een bedrijf dat kan beschouwd worden als een familie bedrijf dan loopt 7 jaar. In alle andere gevallen inderdaad 3 jaar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BTW maar wat maakt het de schenker in dit geval uit, of hij dit doet voor een Nederlandse of een Belgische notaris. In beide gevallen betaalt hij geen schenkingsrechten, en in beide gevallen geld een tijdspanne van 7 jaar ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() Is er al geen armoede en ellende genoeg op komst DOOR AL DIE BESPARINGEN , erfenissen kunnen mensen weer op de been helpen toch ? stel je voor ge verliest uw werk op je 55 en paar jaar later doe je een erfenis van je ouders ? wat is er daar mis mee Bert ( ik wil beleefd zijn voor mijn eerste keer) betalen de mensen hier al niet genoeg in dit lieve landje? ik zie liever dat iedereen het goed heeft dan al die ellende....als ik het goed heb geef ik geld uit aan een medemens en zo draaien we allemaal goed en economisch is het ook algemeen goed dus ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Wat Nu ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klopt maar in mijn specifiek geval was er toen een grijze zone. Wat een familiebedrijf betreft dat kan je gratis schenken in Belgie maar een zekere continuïteit is verplicht zoniet moeten er achteraf toch erfenisrechten betaald worden betaald worden. Maar onder Di Rupo zijn veel wetten verandert ik zou het correct moeten nazien. Voorheen als een bedrijfsleider stierf betaalden zijn kinderen gewoon geen erfenisrechten als ze zich verbonden voort te doen. Nu moet er een schenking gebeuren weliswaar kosteloos. Laatst gewijzigd door Gipsy : 30 juni 2014 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 juni 2014 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
+1.000.000€ hebben vergaard. By the way.... hoe ver zit jij nog van die som af? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
Ik geloof echter wel dat ieder mens recht heeft op voeding, kledij en onderdak. Als dat ontbreekt duw je die mensen in de misdaad en als ze met genoeg zijn krijg je echte bendes die zich op de rijksten eerst richten. Er de geschiedenis eens op naslaan is zou ik zeggen. Denk je nu echt dat al die Islam extremisten nog goesting zouden hebben om dit aardse leven om te ruilen voor wat maagden in het hiernamaals als ze het leven hier op deze bol de moeite waard vonden? Kijk eens naar de zelfmoordcijfers zelfs hier in België, mensen zoals u en ik die door omstandigheden verkiezen om niet meer verder te leven. Twitter die eens bij mekaar om Brussel in brand te steken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want in't wit, als je geluk hebt, zijn die €15 brutto op de loonfiche er 7 in de hand, en mag de werkgever er wel even een kleine 30 op tafel leggen. En waar vind ge nog een job waar ge 9-10u per dag kan werken, zonder dat er een veiligheidscoördinator in je nek ademt, of er geen Pool klaarstaat om dezelfde job te doen aan €8 brutto.
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Ik erger mij zeer erg persoonlijk aan mensen met een politiek ambt die zo 'n stomme uitspraken en dwaze onredelijke maatschappelijke schadelijke voorstellen doen in het publiek , ik denk soms er zou een soort kaarten systeem moeten bestaan zoals in het voetbalspel met een scheidsrechter; gele kaart, rode kaart ,en de volgende keer eruit ... voor 3 jaar geschorst in de politiek geen loon meer uit die bron ook nog hupla onbekwaam is eruit !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je het bekomt via vrije handel en niet van de staat is dat verdiend. Ook al kost je dat maar 5 seconden. In 5 seconden heb je dan aan zij die jou dat inkomen geven, meer waarde gegeven dan jouw inkomen groot is. Door een financiele portefeuille te wijzigen kan je dat heel snel doen, bijvoorbeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat is dus normaal, want het product van die armtierige Nigerianen is niet hetzelfde als het product van die rijke filmsterren. Je kan niet als Nigeriaans product hokus pokus in een Beverley Hills wieg terecht komen (tenzij via adoptie of zo, wat mij dus een probleem stelt), en je gaat niet als product van twee filmsterren in een krottenwijk in Nigeria in de wieg liggen. Die die daar ligt dat ben jij dan niet.
|
![]() |
![]() |