![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar er zijn maar 2 woorden die bij u passen. Ik ben ne Vlaming en ik ben die zure zatte vlamingen beu! Ik zie vanaf nu in u zo'n carmen waterslagers met een glaske porto. Fiucking hell da ik u ooit nog serieus neem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is er mis met een dier opkweken zonder onnodig lijden? OK de slacht daar kan aan gewerkt worden. En dat is aan't gebeuren. Daarom hadden we van de eerste keer geen uitzonderingen mogen maken en seculair moeten handelen. Maar typisch Vlamingen, grote smoel achter een scherm of in een kamer, tot ze buiten overwelmd worden door een massa. Laatst gewijzigd door Peche : 23 september 2014 om 04:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hun zonen en dochters hangen gelijk ons vast aan de nieuwste gadgets en Iphones. Die overgang was er, maar iets zat in de weg en is fundamentalisme en radicalisme beginnen voeden. Op 30 jaar tijd is dat enorm veranderd. En iedereen vergeet met welke leugens Bush naar Amerika trok, hoe Bush de democratie negeerde en zijn bondgenoten (wij) uitlegde in de pers, bekan het mes op de keel zetten. With or against us! Waarom stoort het U dat Antwerpen/Brussel vol hoofddoeken loopt, maar stoort het U niet dat oorlog miljoenen meer migranten meebrengt? Een oorlog die niet nodig was. Misschien hebben sommige landen wel zo'n dictator nodig, en moet je er niet gaan binnenvallen alvorens je iets nieuws in de plaats kan brengen. De chaos komt hun goed uit en zie de massa (waaronder gij) mee dansen en zingen op een gecomponeerd lied waar mensen al decennia van aan het ontwaken zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan dat ook bij koosjer? Heb je een artikel, pdf file, iets dat toont waar een rabbi over dierenleed praat? Uw teksten gaan buiten het normale discussieveld. "Sex met geiten". Waar het eigenlijk bij mij op neerkomt: jullie geven niet om dierenleed, jullie gebruiken de thema's hypocriet naar eigen goeddunken. Grijpen naar alles waarmee je een moslim in slecht daglicht kan stellen. Maar wat zit er in uwe frigo? Wat doen onze boeren met de varkens? Wat met apenproeven voor ons welzijn zogezegd? Allemaal de vergeetput in. Toen Michelle Van Den Bossche rammel kreeg van den boerenbond was hij de schandpaal van het land, nu ze in halal slachthuizen zijn binnengedrongen massale aandacht. Een schande! Maar de koeien, varkens, kiekes blijven nog altijd klop krijgen en onmenselijk getransporteerd worden waaronder vele onderweg van stress, stikken sterven. Die apen blijven nog altijd uren vastzitten in een zelfde positie, ... Want daar vinden we wel een achterdeurtje of excuus voor. Met de oogkleppen op altijd recht vooruit "moslims" targetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie is er naar Irak gegaan? Wie ging weg en zei dat het stabiel was en klaar voor een opbouw? Ik ben geen verdediger van de islamieten, ik wil gewoon dat we alles aanpakken en niet één groep. En dat we het groter plaatje zien, niet enkel de last maar ook de oorzaak. Een secularisme lost alles in ene keer op, mits goed uitgevoerd. Moslims blijven moslims, joden blijven joden, christenen blijven christenen maar ze hebben geen invloed meer op de maatschappij. Het komt er zelfs zodanig op neer dat België de paus niet meer zou erkennen als rechtstreeks vertegenwoordiger van God. En dat is wat ons secularisme tegenhoudt, niet de moslims. Onze problemen zijn van een veel grotere aard en laat een gelovige U daar niet in afleiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar hebt ge het duidelijk moeilijk mee en trekt ge graag mistgordijnen op een cultuur uit de wind te zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind onverdoofd slachten ook niet kunnen. Maar zie ons opkomen voor dieren terwijl mensen sterven. We vinden het hoofddoekenverbod tegenwoordig belangrijker dan een mensenleven. Misschien ben ik te links gaan denken en treft mij dat als mens en ben ik daarom zo opstandig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() En hoe doe ik dat? Al wat ik vroeg was jullie niet te beperken tot één groep.
Dat U daarin consequenter mee omgaat dan anderen is vandaag gebleken. We moeten tot dialoog treden, en vooruit blijven gaan. Niet overgaan tot oordelen en stigmatiseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() Die hebben geen macht en zeggen meer in een secularisme.
Zorg dat ze omkeerbare verdovingen kunnen toepassen, laat een imam toekijken of het dier er aan overlijdt of niet en het probleem is opgelost. On to the next? |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=pmRJTxqd6J8
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien omdat die groep 10 keer meer last en discussies opwerpt dan al de rest samen??? Tot wanneer moeten we blijven in dialoog gaan als blijkt dat we dat al jaren doen en de zaken eerder achteruit gaan dan vooruit! Wachten tot het jaar 3000? Voor een flink deel van die miserie zijn onze politiekers vooral verantwoordelijk! Hadden ze er maar geen open duivenkot + dagelijks voedsel strooien van gemaakt! Zo krijg je ook ratten binnen... Zelfde vaststelling overal ter wereld. Hoe leg je dat uit? Laatst gewijzigd door andev : 23 september 2014 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet je, ik snap dat "moslim paradigma" wel, en sommige leven er voor hun eigen frustratie te voeden, wachten situaties af waar ze hun gal over kunnen spuwen en ga maar door. Maar 't is toch geen goei paradigma. Put a pin in it. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() Als wij ons niet moeien in het Oosten, zal het Oosten zich hier niet moeien.
Daar komt het op neer. En ik hoop dat de Belg zijn focus daar niet op verliest. Wij hebben dat conflict ginder niet veroorzaakt en dienen daar dus niet te helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou dat niet mogen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Heel zeker van R.
't Wordt ons tijd voor een republiek seculair Europa dat van binnenuit groeit en haar groei niet van buitenaf binnen trekt. Dat werkt niet, dat is duidelijk gebleken. Beter nu terugtrekken, nu we nog kunnen. Wil je oorlog? Ben jij bereid je kop eraf te laten snijden met een bot mes voor de ideologiën van een ander? |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat onze democratie telkens een meerderheid dient te respecteren. Wanneer een democratie niet gerespecteerd wordt (zoals bv oorlog van Irak, Libië, ...) kan dat slecht aflopen. Het is dus belangrijk niet met de oogkleppen aan de "oorzaak" te bestuderen. Er gewoon wegblijven had voldoende geweest. Dus wat is de oorzaak? Een kat is een kat he! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze elkaar daar graag uitmoorden , waarom moeten wij ons daar mee moeien ? Alle soldaten terugtrekken , alle reporters terugtrekken , binnen een jaar of tien eens gaan kijken . |
|
![]() |
![]() |