![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() Wat had ge gedacht ? Uit zijn domme promultikul posts kon dat al lang uitgemaakt worden dacht ik.
Ook al zo geen snugger antwoord. Maar dat was te verwachten van een muzelman. Overwegend wil zeggen niet met de volle 100%. En dan erna zeggen "all the way", wat simpel vertaald wil zeggen volledig, dus 100%, is in tegenstrijd met het vorige. Maar ja, wat wil je: dat achterlijke koranboekje staat ook boordevol met contradicties, ontsproten uit het kankerbrein van de opper- pedofeet. Toen ik Peche ooit beschreef als een moslimknuffelaar, antwoorde hij doodleuk: "ik een moslimknuffelaar ?". Blijkt dat hij er zelf moslim is. Maar ja, strikt genomen is dat misschien niet gelogen. Alhoewel ? Knuffelen moslims zichzelf niet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die besnijdenissen vind je ook niet in het NT. Dat is enkel in de niet erkende geschriften te vinden. Van diegene die Zijn dood en wederopstand bijstonden, dat erkennen ze niet. Die dat altijd in discussie ging en het zwaard gebruikte, die staat eerst natuurlijk. Gelieve het effectief hoofdstuk en paragraaf te geven. Want ik heb dat gemist. Laatst gewijzigd door Peche : 2 november 2014 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar hoe meer ik erbij stil sta, hoe duidelijker het me wordt dat het de juiste keuze is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() dbbl
Laatst gewijzigd door Peche : 2 november 2014 om 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkel versoepelen, en dat wou dus zeggen dat zieken niet moesten vasten, dat gehandicpaten geen demonen bezitten etc... 1 ieder met logisch verstand en die met zuiver hart tussen de lijnen las, weet dat deze show niet is wat Jezus had bedoeld. Zie het Vaticaan, zie de kruistochten, zie hoe pastoors soldaten hun geweten suste als ze ten strijde trokken. Niemand staat boven de wetten, niemand! Laatst gewijzigd door Peche : 2 november 2014 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet gij wel wat er nog in de bijbel sta? Dat er niets bijgevoegd mag worden of veranderd worden. Dus wie gaf deze heren bevoegdheden zich te mengen met passende structuren van overheden? En dan kom ik erop terug: Dat leidde ons tot zaken gelijk MK ultra etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier al dikwijls gelezen dat ook in de islam geleerden zich over de teksten buigen om te uit te maken hoe hij moet begrepen worden. Blijkbaar was God niet eens bij machte om zijn woord duidelijk te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Daarom is het belangrijk UW eigen sense eruit te filteren. Volgens mij had Mohammed hetzelfde voor ogen als Jezus, maar wist Mohammed wat Jezus overkomen was. Die zal gedacht hebben "niet met ons!" Als hij zag hoe het geloof gegijzeld werd, was de noodzaak er strenger in je geloof op te treden. Ik kan geloven (en ben bijna overtuigd) dat dat paradigma hen gered heeft tijdens de kruistochten. Anders zaten we misschien al lang in een NWO. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat er maar weinig overblijft van die leer. Mijn filter is blijkbaar wat fijner dan de uwe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar of dat van veel vertrouwen in zijn God getuigt betwijfel ik. Ik heb meer de indruk dat hij het geloof gebruikte in zijn eigen voordeel . Geen haar beter dan de pausen dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |