![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar anderzijds kan ik niet genoeg zeggen, rokers STOP ER MEE. Mensen die stank die jullie meedragen. Awel , wil je stoppen, doe het ik wil je steunen pm mij.
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb 15 jaar gerookt en ben nu 11 jaar gestopt. Ben van de ene dag op de andere gestopt en heb daar zeer weinig last van gehad. Hoe meer last je hebt hoe groter de kans tot hervallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Schepen
|
![]() @ TS: Goed zo! Nu is het gewoon nog kwestie van vol houden!
Ikzelf ben ongeveer 10 jaar gestopt met roken. Eén fout mag je echter nooit maken: steek nooit meer een sigaretje op. Ook niet voor de lol of voor de gezelligheid. De kans dat je dan hervalt, is bijzonder groot. Ik kan je enkel nog zeggen dat ik ondertussen ook totaal geen zin meer heb in sigaretten. Het zegt me niks meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Blijven volhouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Gouverneur
|
![]() Tabak snuiven is gezonder dan het roken.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens de eerste twee weken om ben je er eigenlijk van af. Ik ben nog steeds blij ervoor. Ik kan nu een helling op wandelen zonder te hijgen. Ik heb geen hoest. Ik spaar geld uit. Ik ben niet afhankelijk van een sigaret. Roken is een zwaar onderschatte verslaving. Het is niet omdat het legaal is dat de gevolgen van roken niet zo ernstig zou zijn. Als ik me niet vergis is er zelfs geen drug waar meer mensen aan sterven dan dat. en reken maar dat de tabaksindustrie gesofisticeerde middelen gebruikt om de verslaving zo sterk mogelijk te maken en tegelijkertijd zo onopvallend mogelijk. Wat er tegenwoordig allemaal 'bij' te tabak gedaan wordt door de industrie zou ik niet in mijn lijf willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Zelfs al rook je jaren niet meer. Vanaf de eerste sigaret rook je rustig een hele avond mee. 2. Je stinkt en je merkt het. Vooral 's anderendaags. 3. De dag erna had ik totaal geen zin gehad om verder te doen met roken. Het was eerder van "Wat een viezigheid eigenlijk." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt lang en veel gerookt en je bent er in geslaagd om al sinds 8 november zonder stinkstokken te leven. Dat verdient een bloemetje! Volhouden hoor!
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Roken en alcohol zijn tweelingbroertjes in die zin dat bepaalde verslaafden er meestal helem?*?*l vanaf moeten blijven om niet te hervallen. Vaak roken en drinken ze weer een hele tijd zoals voorheen na de eerste pint of sigaret, om daarna opnieuw het hele proces te moeten overdoen als ze ermee willen stoppen. Stoppen wordt wel altijd moeilijker voor iemand die vatbaar is voor verslavingen.
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kloostergeloften???
https://www.google.be/search?q=Abdij...H&ved=0CDwQ7Ak Ik heb alleszins NIET de gelofte afgelegd van "kuisheid". Maar ik wil geen kerel in mijn bed die stinkt naar tabak en alcohol, en ik ga ervan uit dat een man nog minder verzot is op een vrouw die stinkt. ![]()
![]() |
#194 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik moet wel beamen dat de stress en aanverwante problematieken mijn excuus zijn om niet echt te stoppen, tenzij andere redenen zijn om terecht te stoppen met roken...het valt niet mee om de hang naar een sigaret of alcohol te vervangen door iets anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hang er ondertussen terug aan...
Ben terug naar mijn oude job gegaan en ook naar mijn gewoonte om te roken..
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit zal je noodgedwongen moeten stoppen, maar dan zit je wel met de gevolgen. Of denk je zoals al die andere rokers die de pijp uit gingen dat jij aan de gevolgen zult ontsnappen?
![]() |
![]() |
#198 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik wil niet stoppen met roken. Het is me te politiek correct.
Roken is een standpunt geworden. De verkleutering van de maatschappij. Typisch voor links. Niet roken hoor, zegt papa, anders krijg je straf.
![]() |
#199 |
|
![]() Niets met recht of links te maken. Alleen met gezond verstand. Het zoveelste argument van een hopeloze minderheid dat het roken verdedigt tegen wil en dank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat me gewoon dom van mijn sigaretje genieten. Misschien ga ik er aan dood. En wat dan nog. Wat kan het anti-rookprofeten schelen. Juist, niets. Waar gaat alle misbaar dan over.
![]() |