Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 november 2014, 09:18   #181
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
We leven natuurlijk allemaal in de tijd van vandaag. Iemand van 20 heeft de tijd dat er echt een machtsonevenwicht was ook maar van horen zeggen. Ik weet ook wel hoe dat vroeger verliep, maar heb het zelf niet meegemaakt, en ik wil dat een vrouw seks met me heeft omdat ze dat zelf wil. Niet omdat ze denkt dat het zo hoort.
Zo dacht ik er bijna 40 jaar geleden ook over.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2014, 09:23   #182
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Hangt er weer vanaf met wie de date was. Als het iemand uit je 'habitat' is die je al jaren kent of waarover je toch al wat weet, is dat anders dan een eerste date met iemand van een of andere datingsite.
Vrouwen hebben ook behoefte aan seks, dus kan het zeker gebeuren .
Het gaat hier wel over mensen die je voor het eerst ontmoet hé.
De discussie een klein beetje volgen kan helpen.

Iemand die reeds lang kent, iemand waarmee je, zonder een relatie te hebben, mee opgetrokken bent, met zo iemand kan je een eerste date hebben, maar dat is wel heel anders dan met een onbekende. Iemand die je kent, iemand uit je eigen omgeving, dat is geen vreemde, dat is iemand waarvan je waarschijnlijk weet hoe ze over bepaalde dingen denkt, wat ze doet, wat ze gedaan heeft, of ze een relatie gehad heeft, hoe ze (naar de buitenwereld natuurlijk) was in die relatie. Je weet zelfs of ze drinkt, of ze neemt. Je kent haar achtergrond, haar ouders, haar familie, haar ....
Oud 30 november 2014, 09:28   #183
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Natuurlijk bestaan die. Maar de meeste vrouwen zien die niet. Of soms wel, als ze iets nodig hebben, maar dan gaat het niet over een date.
In zekere zin is het wel te begrijpen. Een stoere, avontuurlijke bink die de aandacht trekt zal ook de vrouwen aantrekken. Daar kan je mee onder de mensen komen en maakt de vriendinnen jaloers. De saaie en verlegen nerd die wel de vrouwen respecteert dient dan enkel om wat mee te lachen, en daar kan je toch niet mee gezien worden.
Maar verwonderd zijn dat de stoere avontuurlijke bink waar alle vrouwen naar smachten seks wil in ruil voor het privilege van zijn gezelschap lijkt wel erg naïef.
Ik heb (had) ook zo ne bink in onze vriendenkring van vroeger.
Wij keken allemaal naar hem op, vrouwen "deed hij binnen" aan de lopende band. Niet dat ik daar jaloers op was, ik had eerder medelijden met de meisjes die met hem aanpapten.
Meer dan 20 jaar na de feiten kreeg ik toevallig te horen dat ie toch niet zo een macho was. Dat hij niet al die vrouwen "binnen deed". Dat hij eigenlijk, eens alleen met een meisje / vrouw, heel preuts was. En als de meisjes zelf geen initiatief namen er eigenlijk niet gebeurde.
Oud 30 november 2014, 09:32   #184
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
omdat het de man is die uitnodigt want veel mannen zijn bang van een vrouw die de eerste stap zet i.e. op hen afstapt en hen uitnodigt ... jawel
Ik moet daar inderdaad niets van hebben.
Toch niet van een onbekende vrouw die je voor het eerst ontmoet. Met zo iemand wil ik geen relatie beginnen omdat die toch gedoemd is om te eindigen.

Als het een vrouw is die ik al langer ken en zij dan initiatief zou nemen, dan schrijven we een heel ander verhaal.

PS: Voor alle duidelijkheid, ik ben niet op zoek naar een partner, gelieve dan ook geen verzoeken meer te versturen via PM.
Oud 30 november 2014, 09:33   #185
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
nee hoor, dat zijn onze oerinstincten die nog steeds van toepassing zijn, al dan niet onbewust, de man = jager, de vrouw = de prooi ...

ps. ik weet wie je bent!
Laat me raden ......
Bembem?
Oud 30 november 2014, 09:34   #186
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
onzin, het is algemeen geweten dat mannen niet met een in hun ogen onbevallige vrouw wensen af te spreken als het om een date gaat, dus hebben zij uiteindelijk wel seks in gedachten ... Marie heeft hier wel degelijk een punt ...
Toch slaat Marie de bal mis.
Oud 30 november 2014, 10:57   #187
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Voor mij was een vrouw (nog steeds niet hoor) geen lustobject.
De tijd van vrouwen als lustobject was nog zo slecht niet.
Nu beschouwen we ze meer een lastobject.
Oud 30 november 2014, 11:23   #188
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
En brave vrouwen, bestaan die?
Pijpen en neuken voor €50 met jan en alleman?
Jan en alleman betaalt die 50 € wel hé!
Of de pot verwijt de ketel ...
Oud 30 november 2014, 11:26   #189
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
onzin, het is algemeen geweten dat mannen niet met een in hun ogen onbevallige vrouw wensen af te spreken als het om een date gaat, dus hebben zij uiteindelijk wel seks in gedachten ... Marie heeft hier wel degelijk een punt ...
Voil�* zie! De jeugd geeft mij gelijk
Oud 30 november 2014, 11:27   #190
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voil�* zie! De jeugd geeft mij gelijk
Oud 30 november 2014, 11:31   #191
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
En brave vrouwen, bestaan die?
Pijpen en neuken voor €50 met jan en alleman?
En u bent ook nooit es tevreden zeg..
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2014, 11:32   #192
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter

Standaard

In het algemeen is de beleving van de man en de vrouw betreft communicatie heel verschillend, maar weten hoe je begint zonder aan seks te denken met het oog op een potentiële partner voor het leven is een vraag die de meesten zich niet eens stellen !

Maar ja als het altijd om seks gaat, kom je van die situaties tegen dat de humeur van beide erg afhankelijk is van de verlopen periode..de zin hierin mildert dan weer gemakkelijker bij een ruzie !

Ik ben er zeker van dat het niet alle dagen seks moet zijn om gelukkig te zijn, geven en nemen, het financiële plaatje doet er niet aan toe, de belangrijkste reden is de gejaagdheid van de samenleving tot nu toe om bepaalde verwachtingen van anderen in te lossen en heel veel misvattingen op te bouwen, niet meer dan normaal dat er gefrustreerden zijn die uit andere motieven de scheiding gaan verwerken !
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2014, 11:36   #193
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar wat voor bagger sleur je er toch bij?
Dat zeg ik toch niet?

Wat ik wel zeg is dat het feminisme veel heeft kapot gemaakt.
Nee, u zegt alleen dat u gewoon een bijzonder lage dunk hebt van vrouwen. Dat blijkt uit 99% van uw posts. Ofwel bent u heel dom (wat ik eigenlijk niet geloof vanwege die éne overblijvende percent), ofwel bent u zo gefrustreerd dat het nu eindelijk hoogtijd wordt om eens een goeie therapie te gaan volgen!
Oud 30 november 2014, 11:38   #194
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
waaaaahahhahahahhhhhhhhhhahahhhhhhhhhhhhahhahahaha hahahhahahahahha

nee, vrouwen zoeken meteen een andere ezel om financieel leeg te melken

bovendien zien ze dat ook als een soort van wraak, om hun ex te kloten dat er ondertussen al een andere fluit zit te boren
Belachelijk! Hou toch eens op met zo'n haatteksten tegen vrouwen te plaatsen. We begrijpen ondertussen wel dat er ooit eentje misbruik heeft gemaakt van u.
Oud 30 november 2014, 11:41   #195
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik vind veel eerder het tegengestelde....Nu eerlijk gezegd ...de meeste vrouwen zijn al bang alleen in het donker.Al ooit een vrouw alleen zien gaan een fim kijken ? Of een vrouw die alleen op restaurant gaat ? Of een vrouw die alleen naar zee rijdt ? De meeste vrouwen roepen dat ze ook alles wel alleen en beter kunnen maar ze hebben dan toch maar voor alles en nog wat een man nodig.....
Vreemd genoeg - ik heb er zelf geen verklaring voor - verdween mijn angst voor het donker vanaf de dag dat ik alleen woonde. En dat is echt waar!
Euh, ik ben alleen op restaurant geweest, ik ga regelmatig alleen op verlof ...
Naar de film niet omdat ik liever in mijn luie zetel naar films kijk
Oud 30 november 2014, 11:43   #196
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Sorry, dat geloof ik niet.
Wanneer je al voor iets essentiëels als een date, bang aan het rekenen en cijferen slaat, dan wil dat zeggen dat je elke dollar moet omkeren.
Niks mis mee, dat heb ik ook gehad.
Als ik er slecht voor zat, dan bleef ik thuis.
Geen gedoe met vrouwen, geen horeca, geen topwijnen, geen fancy whiskeys, geen sigaren, gewoon lekker onderuit in een afgedragen training met een boek uit de bib en een palet Carapils.
Het gaat er mij daarom niet om dat ik aan het rekenen slaag, en ik ben voorzien daarop mocht het gebeuren dat ik ergens toevallig iemand ontmoet, mee spreek en iets ga drinken of iets anders...maar he, de meeste mannen denken er zelf niet aan dat seks niet altijd behoeft !

Een vrouw die opmerkt dat die man aan seks loopt te denken gedraagt zich duidelijk anders dan bij een doodnormaal contact...dat bewijst heel goed het feit vrouwen nu eenmaal wat meer onafhankelijker in het leven staan...vergeet niet dat de traditionele rollen van de jaren vijftig of vroeger nu achterhaalt zijn !
Oud 30 november 2014, 11:48   #197
Guinevere
Banneling

Standaard

Kristof je gaat me niet wijsmaken dat je ouders nooit discussies of ruzie hadden. Dat hoort nl. In elke deftige, gezonde volwassen relatie.
Veel mannen die enkel op seks uit zijn, misschien door traumatische ervaringen, willen daar echter niks van weten.
Dat is dus bindingsangst bij die mannen, vrouwen hebben er minder last van omdat zij vaker degene zijn die een NODIGE discussie starten.
Als het aan veel mannen lag, leefden ze op planeet stinkende zwerver omringd door lustobjecten ofzo.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 30 november 2014 om 11:50.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2014, 12:18   #198
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Kristof je gaat me niet wijsmaken dat je ouders nooit discussies of ruzie hadden. Dat hoort nl. In elke deftige, gezonde volwassen relatie.
Veel mannen die enkel op seks uit zijn, misschien door traumatische ervaringen, willen daar echter niks van weten.
Dat is dus bindingsangst bij die mannen, vrouwen hebben er minder last van omdat zij vaker degene zijn die een NODIGE discussie starten.
Als het aan veel mannen lag, leefden ze op planeet stinkende zwerver omringd door lustobjecten ofzo.
Daar kan ik mee inkomen dat dat kan gebeuren, het boomerang effect mist nooit zijn/haar doel van de zaak.

Maar alle dagen ruzies over iets dat nergens over gaat omdat de confrontatie van de waarheid hierover niet getolereerd worden, is in de meeste gevallen ook de oorzaak van de ruzie...het helpt weinig dat je dat als bindingsangst benoemd !
Oud 30 november 2014, 12:27   #199
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Daar kan ik mee inkomen dat dat kan gebeuren, het boomerang effect mist nooit zijn/haar doel van de zaak.

Maar alle dagen ruzies over iets dat nergens over gaat omdat de confrontatie van de waarheid hierover niet getolereerd worden, is in de meeste gevallen ook de oorzaak van de ruzie...het helpt weinig dat je dat als bindingsangst benoemd !
Dat is juist en dan moeten de betrokkenen hun conclusies trekken.
Misschien stoppen de ruzies en misschien niet.
Als ze uiteindelijk besluiten om uit elkaar te gaan, moet dit op een PROPERE manier gebeuren zonder elkaar daarbij te kloten, ook al is dit niet naar hun zin.
Want anders bouw je toch maar slechte karma voor de toekomst op...
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2014, 13:38   #200
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Hetgeen weer eens bevestigt dat vrouwen alleen maar oog hebben voor de macho's, patsers en smeerlapjes en de "brave" mannen niet eens zien staan.
Je vergeet het belangrijkste:geld,argent,dineiros(mucho mucho dineiros)
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be