![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een zeveraar die Lanoye, om beschaamd in te zijn. Ik heb het diagonaal gelezen het is echt ongelofelijk dat een krant zulk een artikel plaatst. De ENIGE werkneemster van die "ondernemers" is "een vrouw met 2 kinderen" Wauw wat een "ondernemer" . Ik ga zelf niet eens in detail treden op een paar van zijn onjuiste flaters die hij poneert. Wat een sukkel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Hier een andere ondernemer aan het woord: http://www.tijd.be/opinie/algemeen/B...76425-7765.art Laatst gewijzigd door Quorthon : 10 december 2014 om 00:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Minister-President
|
![]() Ja naar het schijnt zou "gezeik" ook wennen, maar ja jij kan wel eens toelichten zekers !
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Stoute Jos : 10 december 2014 om 01:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een eeuw geleden werd de Westhoek dankzij dit soort verre oorlogsstokers 4 jaar lang platgebombardeerd. Tot op de dag van vandaag hebben veel Westhoekbewoners alleen maar minachting voor stokers die anderen in hun plaats laten vechten in plaats van zelf hun handen vuil te maken.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 10 december 2014 om 05:11. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Minister
|
![]() We zullen Margaret Thatcher nodig hebben. Een ijzeren dame of man. Het is aan de regering om zich kordaat op te stellen. Te zorgen dat de bedrijven kunnen verder werken. In Engeland lag alles plat. Margaret Thatcher heeft daar verandering in gebracht. Zelfs het leger ingezet om de haven te doen draaien enz. De dictatoriale almacht van de vakbonden die daar heerste aan banden gelegd. Daarom word ze nu nog door de vakbonden vergruist. Toch heeft ze de patstelling kunnen doorbreken. De zaak weer rollend gekregen. Zodat de bedrijven konden werken. De mensen weer loon kregen. Konden leven!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Gipsy;7445490]Wat een zeveraar die Lanoye, om beschaamd in te zijn. Ik heb het diagonaal gelezen het is echt ongelofelijk dat een krant zulk een artikel plaatst. De ENIGE werkneemster van die "ondernemers" is "een vrouw met 2 kinderen" Wauw wat een "ondernemer" .
Ik ga zelf niet eens in detail treden op een paar van zijn onjuiste flaters die hij poneert. Wat een sukkel![/QUOT] Lanoye kan inderdaad nogal lullen. Het gaat hier NIET om z'n "ondernemerschap" maar om de regering: We zijn beschaamd om een regering die de rijken pampert en de werkenden meer doet betalen. Praktisch iedereen is akkoord dat we het zuiniger moeten doen maar de balans tussen de inlevering door de rijken en de armen is uit evenwicht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als ik mensen zoals Roland Duchatelet bezig hoor dan lijkt het mij vrij helder dat de vermogenswinstbelasting of eender welk stelsen van dien aard weinig meerwaarde zal bbieden t.o.v. de bestaande belastingen. De enkelen die blijven zullen misschien meer betalen, maar er zullen ook zeer velen hun vermogen(swinst) wegtrekken en dus minder gaan betalen dan nu... Door dit simpele mechanisme geloof ik niet dat een vermogens(winst)belasting de schatkist van de staat zeer veel extra geld zal opleveren dan vandaag en dan blijft de vraag, als men dan niet de maatregelen wil nemen die er vandaag genomen worden, waar gaat men dan wel het geld halen? Zeker omdat diezelfde mensen/vakbonden ook tegen elke beperking zijn van vervangingsinkomens, ambtenaren aantallen en statuten enz. Standaard krijgen we nu steeds het antwoord 'vermogensbelasting' gaat dat allemaal betalen, maar dat is dus gewoon een fabel. Ik wil eens horen, waar zouden de vakbonden het geld halen?
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind de discussie over de blokkades van de wegen interessant genoeg om hier een appelleke te doen om bij de draad te blijven.
Misschien een aanzet: klassieke vakbonden zetten wegen af met vuurke stook en paletten. Straks komen de flikkenvakbonden aan de beurt. Mogen zij de straten blokkeren in 't wilde weg, alleen maar met hun boekje in de hand en hun klak op hunne kop ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Staatssecretaris
|
![]() Dan moet de regering het leger tegen die politiestakers inzetten! En een agent die staakt = onmiddellijk ontslag zonder enige opzeg of andere gouden handdruk en dit om een voorbeeld te stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |