![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() Mensen die werken in shiften kunnen niet naar de opvang toe. Wat met hen Homans?
Ik vind de subsidiëring van kinderopvang goed. Maar maak het goedkoper? Vergoed de opvang en niet de ouders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof de wereld één grote puinhoop zou zijn ? Natuurlijk is er veel te veel puinhoop....maar we zijn er de laatste duizend jaar op vooruitgevlogen.... Of zou nog liever je tanden laten trekken op zijn middeleeuws misschien....of met een auto rondrijden zoals Fred Flinstone ? Met andere woorden .....wie niets doet kan natuurlijk ook niks misdoen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 februari 2015 om 08:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand op de lijst plaatsen omdat ze vrouw is en niet omdat ze politiek geïnteresseerd is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"Niets" doen is ook "iets" doen...maar de inrichting en de uitwisseling van de verworven rechten op niet aan elkaar gekoppelde verbanden van de bron/identiteit/persoonlijkheid is altijd een gevaarlijk precedent aan gelegen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter vind ik dat omzeggens alle verwezenlijkingen door mannen zijn tot stand gekomen.....het aantal uitvindingen op naam van een vrouw kan je op één hand tellen ......Dat de doorheen de eeuwen ondergeschikte positie van de vrouw daar zeker een rol heeft in gespeeld geloof ik ontegensprekelijk Echter sinds een paar decennia is dit in het westen nu niet meer van toepassing...dus wacht ik maar vol spanning op vrouwelijk talent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogal evident dat men moet kiezen voor mensen naargelang hun kwaliteiten en niet naargelang hun geslacht want dit is in mijn ogen pure discriminatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy : 7 februari 2015 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() Neen Rudy
![]() Eendracht maakt macht weet je wel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Kinderopvang voorzien voor mensen die werken tijdens hun werkuren (verplaatsingstijd inbegrepen). - Kinderopvang voorzien voor mensen die werkloos zijn en een sollicitatie-afspraak hebben. Geen kinderopvang voorzien als de mensen niet werken of solliciteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als mannen worden gediscrimineert hoor je nooit niks.....als een vrouw wordt gediscrimineert is het kot steeds te klein.Zo herinner ik me een discotheek waar destijds mannne moesten ingang betalen en vrouwen gratis binnen konden......Net als er nu al fitness centra zijn waar geen mannen zijn toegelaten.....
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 februari 2015 om 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Europees Commissaris
|
![]() Beste Fred,
Het is toch normaal dat mannen moeten betalen en vrouwen niet. Laat tien vrouwen gratis binnen en er komen tweehonderd mannen zich vergapen aan al dat moois. En bovendien betalen die mannen graag een aperitiefje in de hoop om die vrouwen gunstig te stemmen voor meer. Draai uw vaststelling eens om Fred. Laat de vrouwen betalen en de mannen niet en binnen de kortste tijdspanne is het kot leeg. Of komt er misschien een poes binnen met het oudste beroep ter wereld om een klant te zoeken. Maar die blijft gewoonlijk niet te lang. Time is money. En als ze dan toch van plan is om nog een paar sukkels die avond af te werken dan mag het zeker niet uitlopen. Dat afwerken en uitlopen moet ergens anders gebeuren. Maar feitelijk ging deze topic toch over iets anders dacht ik. Allee vooruit, terug over kinderopvang dus. ![]() En liefst niet beginnen over de kostprijs van pampers want dan zijn we nog verder van huis. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Opvangcentra komt volk tekort... Ik ken mensen die "zorgkunde" studeerde, en met de verhalen die zij thuiskwamen van kinderopvangcentra en bejaardehuizen zijn de waanzin voorbij. Ik heb enkele maanden geleden iemand zien sterven aan de opiumzak en de zorgkunde ermee zien omgaan. Misschien het probleem eens bij de wortel aanpakken in plaats van altijd de vingers af te wijzen???? Dit land sucked ass!!!! big time! Het volk nog meer, ik heb ook ogen in mijn bol en jullie mogen naïef meeroepen met jullie regering, maar ooit ligde er zelf en zal een deftig bad geven er niet meer inzitten. Eens een washandje over U uitwringen en hopelijk zaagt ge niet teveel over uw hygiëne of ze slagen U paar dagen over. Ik kan als werkende mens nog geen deftige woning betalen, laat staan dat ik later een bejaardenhuis kan betalen.... Het is zelfs zover gekomen dat ik zal moeten opdraaien voor het bejaardenhuis van mijn ouders, met een loon dat onder de minimum ligt. En als ik aanspraak wil doen op kinderopvangcentra moet ik van werk veranderen want ik kan nergens om 5h 's morgens met kinderen terecht. Laat staan ze om 22h30 ergens oppikken. Laatst gewijzigd door Peche : 9 februari 2015 om 06:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rare hersenkronkel als je het mij vraagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens zoals ik al schreef ...doe eens het omgekeerde.....Laat mannen gratis binnen op het autosalon en doe vrouwen betalen ......Probeer eens om te zien hoelang je dat gaat overleven ?? Je zal snel kunnen kennismaken met de vrouwelijke zachtheid ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 februari 2015 om 08:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat gaat ge doen met werkloze vrouwen wiens man werkt? Welke groep gaan we treffen denk je? De werkloze waal wellicht? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lijkt me heel normaal.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() Werkende mensen moeten helemaal geen bewijs voorleggen, die staan ingeschreven, toch?
En geven dat dan in op hun belastingsbrief om later terug te trekken. Die brief is uw bewijs he. Simpel. Maar vergeet één ding niet mensen, ze pakken en ze pakken. En ieder excuus is genoeg om ulder te doen meebrullen. Later staat het beklag aan ulder been... En dan is het waar ge zelf op gestemd hebt! |
![]() |
![]() |