![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vreemd toch dat je Edina en haar politiek correcte geloofsgenoten over DIE discriminatie NOOIT moord en brand zult horen schreeuwen. Ze zwijgen trouwens ook als vermoord als de groepsverkrachtingen van meisjes en kinderen ter sprake komen. Toch als het overgrote percentage van dat soort misdrijven door moslims gepleegd worden. Maar owee als er een tsjeef overstapt naar de N-VA die zijn hele tsjevenleven als een vrouwenversierder door het leven ging. D�*n zijn ze er als eerste bij om een oordeel te vellen.
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is nadenken voor u iets te veel moeite, uitgerekend dienstencheques hebben een personeelsbestand van 8/10 werknemers van allochtone origine! De sector behoort dus tot de grootste werkgevers voor die mensen, wel vreemd dat uitgerekend zij nu volgens dat centrum " racisten" zijn. En ja, de regiring moet maatregels nemen, wat de instroom betreft want in ene kennismaatschappij kun je nu eenmaal niet de halve wereld van ongeletterden en ongeschoolden van werk/ uitkering voorzien. Ik ben het onderhand spuurzat dat ge-emmer over racisme, die mensen krijgen hier veel meer dan in thuislanden,de stigmatisering van deze samenleving mag wel eens gedaan zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou wel eens verassend kunnen zijn, of dacht je van niet? Nu, in vind dat ieder bedrijf duidelijk moet zijn, noch klanten noch werknemers mogen discrimineren, punt uit en die regel hanteren de meeste van die bedrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ik in feite naartoe wil is dat ik me gewoon niet zou moeten verantwoorden voor de redenen waarom ik iemand al dan niet in huis haal, ook als dat in iemands ogen 'achterlijke' redenen zijn. Of heb je problemen met het principe baas in eigen huis? Moeten mijn redenen de uwe zijn?
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 4 maart 2015 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent trouwens niet de baas, wel het bedrijf wat die mevrouw betaalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite zou ik me niet eens moeten verantwoorden, en zou niemand mijn gelul moeten aanhoren waarom ik al dan niet kuisvrouw x-y-z wel of niet wil. Daar gaat het om. Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat moslimvrouwen niet in het gezelschap van een vreemde man mogen vertoeven is trouwens een feit. Van seksisme kan je dus beter moslimmannen beschuldigen. Hun vrouwelijke eigendommen mogen niet eens alleen naar een dokter gaan. Van seksistisch gelul is geen sprake vermits Superstaaf niets heeft tegen vrouwen in het algemeen, noch tegen Congolese vrouwen in het bijzonder. Dat zijn dan ook in de regel geen moslims. Hij heeft wél duidelijk iets tegen moslims in het algemeen. Mannen én vrouwen. En d�*�*r zijn ze zélf verantwoordelijk voor. Ik wil ook geen moslims in huis hebben. Geef mij maar een Poolse thuishulp als ik niet voor een Vlaamse schoonmaakster mag kiezen. Of volstaat dat ook al om van racisme en discriminatie beschuldigd te worden?
![]() |
![]() |
#189 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wie een huishoudhulp neemt betaalt die evengoed zélf als iemand in het zwart. Alleen de overheid verdient er een stuk minder aan.
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vorig jaar had ik toevallig een blonde blanke juffrouw , ik heb er niet om gevraagd , ze belden me op , en zeiden: Mevrouw X komt op de afgesproken dag , tussen 12 & 4 !! En ze deed het netjes & goed , tot ze ging verhuizen !! Nu wordt mijn kot via familiehulp onderhouden !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De kuisfirma vroeg of we een probleem hadden met 'een buitenlandse'. Niet dus. Eerst kwam de moslima (modern uitzicht met een 'hippe' hoofddoek) zelf, tot haar man doorhad dat ik vaak thuis aanwezig was. Toen kwam hij ze brengen en kreeg ze regelmatig telefoon tijdens haar 'werkuren'. Een paar weken later zei ze dat haar man liever had dat ze elders ging poetsen. Tja...
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah , uit eigen beweging , dat mogen ze uiteraard !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() c
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 5 maart 2015 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe gaan ze reageren als Marokkaanse mensen liever een Marokkaanse poetsvrouw hebben? Dat mag volgens mij ook niet. Of gaan het nu enkel de vlamingen zijn die geen eigen volk mogen verkiezen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denkt je, mee nu? Goed zo ![]() |
|
![]() |
![]() |