![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() overgrote meerderheid vd bevolking.
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Weet je dat heel zeker? Jij hebt zelf hier op het forum namelijk publiekelijk opgeroepen tot het vermoorden van homo's, dus bij alles wat jij zegt is dan, volgens jouw eigen logica, "jij bent zelf nog veel erger" een geldig en ijzersterk tegenargument dat jouw hypocrisie aantoont.
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.gaytlvguide.com/the-guide/pride-parade
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Abortus -> heeft mogelijk impact op gezondheid van de moeder, levenskwaliteit zowel fysiek als mentaal van de moeder, idem wat betreft het kind: levenskwaliteit, rechten van het kind. Er zijn meerdere situaties mogelijk, is een veel complexere materie. Abortus mag zeker geen regel worden maar ik snap dat er mensen zijn die ervoor kiezen en kan voor die mensen ook begrip opbrengen. Ik zeg niet dat ik begrip opbreng voor mensen die abortus plegen omdat een kind hen niet goed uit komt. Dat is gewoonweg misdadig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja ja, een heelkundige ingreep. Kijk eens hoe mooi DIT kindje geheeld is! "Abortus een heelkundige ingreep", waar halen ze de idioterie vandaan?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Atheisten hebben een eigen mening, gelovigen geloven in de voorgekauwde kost van hun profeet. Ik wil best geloven in wat men God noemt. Ik geloof niet in profeten die beweren te waten wat god is of wilt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, gaan de "pijpekrullers" van de klaagmuur een staatsgreep plegen, ofwa ??
![]()
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ge door een stier bedreigt wordt moet je hem heus niet verdoven voor je hem dood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn blijkbaar niet in staat zelfstandig te denken en hebben hun profeet nodig om een mening te vormen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee. Maar ze hebben gemiddeld 8 kinderen per vrouw, de ongelovigen die hebben een hond, en dan duurt het maar heel kort voor ze de meerderheid hebben. Als het zo doorgaat, dus zonder massa-immigratie van de eu of zo, dan is dat binnen 20 jaar het geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit, een meerderheid is 50+1. Om een meerderheid te halen moet dus 40% goedgemaakt worden in twintig jaar, aangezien die pijpekrullers nu zo'n 10% voorstellen in Israël. Way to go ![]() ![]() Ik zou er toch niet teveel geld op inzetten, dat het zo'n vaart gaat lopen. ![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 30 april 2015 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 30 april 2015 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() Bam, abortusdraad.
Ik beloof daar niet bovenstaand drogargument te gebruiken als jullie je er ook allemaal een beetje serieuzer gedragen.
![]() |
![]() |
#197 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Los daarvan kan ik mij voorstellen dat beledigende termen als "pijpenkrullers" op veel Joden als antisemitisch kunnen overkomen. Als ik jou was, zou ik dus mijn excuses aanbieden aan Eliyahu. Of is het werkelijk je bedoeling antisemitisch uit de hoek te komen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 30 april 2015 om 14:56. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (dubbel)
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 30 april 2015 om 14:52. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder kan ik je garanderen dat veel van die orthodoxe joden geen respect voor je zullen tonen als ze erachter komen dat jij geen jood bent. Maar goed, tegenwoordig hoeft respect niet meer van twee kanten te komen. Antisemiet ! antisemiet ! CIDI CIDI !!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://historianet.nl/vraag-het-hist...-pijpenkrullen Ik heb trouwens lak aan iedere vorm van religieus extremisme, of het nu katholiek, joods of islamitisch is. Ik heb vijf jaar bij joden gewerkt (geen extremistische pijpenkrullers uiteraard, maar normale mensen) en ben tweemaal in Israël geweest. Niet slecht voor iemand die jij als antisemitisch beschouwt, nietwaar ??
![]() |