![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar troost je: jijzelf hebt echt niet zoveel te zeggen aan hun hormonale ontwikkeling. Je zou dus wel eens hard kunnen verschieten hoe veelzijdig ze al zijn in hun intieme omgang. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want er is een heel verschil tussen "promoten van seks vanaf 14 jaar" en "na constatatie dat een flink aantal er toch aan begonnen is, de zaak wel of niet bespreken en afhandelen onder het oog van flik, rechter en gevangeniscipier". .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 29 mei 2015 om 07:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat moeten we ons daarbij voorstellen ??
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.google.be/?gws_rd=ssl#sa...rs+sarah+palin
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 29 mei 2015 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#188 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar Milquet geeft haar kinderen bepaalde vrijheden. Drukazz kan zich dat niet permitteren, hé... Want je ziet inderdaad wat er gebeurt als er vrijheden gegeven worden. Neen, opsluiten is de boodschap!
![]() |
#190 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet elk jong meisje is een slet hoor. Er zijn nog meisjes/vrouwen met zelfrespect en liefde voor God. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik voorspel hem dat de kans dat hij zijn dochters als maagd naar het huwelijksaltaar zal mogen begeleiden, erg klein is. De kans is inderdaad wel erg groot dat ze er al ruim van geproefd zullen hebben. Groot gelijk, zou ik zo zeggen. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan natuurlijk ook zijn, dat ze een kuisheidsgordel dragen (zijn voorkeur voor middeleeuwse leefgewoonten kennende)
![]() |
![]() |
#193 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vrijzinnigen, de kanker van de wereld. En ik verbloem het nog mooi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige, als je uw dochters niet opsluit, kom niet klagen als er eentje met een "probleem" thuiskomt. ![]()
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hij zal het nooit zien omdat hij het niet wil zien. Gelovige mensen hebben sowieso aanleg voor naieviteit.
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees wel het ergste als ze soms alleen met meneer Pastoor zijn...
![]() |
![]() |
#198 |
Europees Commissaris
|
![]() Elk kind is een geschenk van god, niet? Of toch maar de breinaalden pakken, Drukkaz?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Denk je nu echt dat onze tieners geen moreel besef meer hebben misschien? Daar hebben ze echt geen bijbel voor nodig hoor. Ik vind jouw uitlatingen ronduit denigrerend en ik mag maar hopen dat jouw kinderen niet gaan revolteren met jouw ouderlijke principes. Ik heb medelijden met ze! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() wat als ze toch zwanger wordt ?? Wie gaat dat kind verzorgen ?? Sommige denken niet aan voorbehoedsmiddelen !! Ik vind dat de opa's & oma's niet verantwoordelijk zijn !! De dan-gaan-worden-ouders zijn verantwoordelijk , en zodoende .... moeten zij maar voor ALLES opdraaien !! En hoe gaan ze dat financiëel aanpakken ?? Bedenk , ze zitten nog op school ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 29 mei 2015 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |