![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je denkt dat ik een Godwinnetje doe, nee. Ik beschouw Islam en Nazisme als heel verwante denkscholen.
![]() |
![]() |
#182 |
Gouverneur
|
![]() Wat mij toch opvalt is dat verstandige mensen zoals u en ook die leerkracht plots alle nuance en gedegen onderbouwing missen wanneer het over de Islam, vreemdelingen en dies meer gaat.
Ik ken in mijn eigen vriendenkring een atheÏst (ikzelf ben agnost), die alles altijd zorgvuldig onderbouwt en daar ook op staat dat anderen dat doen met hun claims, maar als het over de Islam en vreemdelingen gaat plots de ene ononderbouwde uitspraak doet na de andere. Het ene causale verband na het andere wordt onbewezen geuit en een ongenuanceerd wij-zijdenken wordt geproduceerd, terwijl men anders zo zorgvuldig is in de argumentatie. Toon aub het causaal verband aan tussen 'geloof in x' en 'de mate van analfabetisme in land y' met gedegen onderzoek uit de sociologie of andere wetenschappelijke disciplines of onderbouw je claim met gedegen argumenten. Laatst gewijzigd door Tomas : 2 juni 2015 om 14:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de islam bestuderen ?? ik zal daar direct eens aan beginnen
![]() ![]() http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...e-handen.dhtml Heb wel wat beters te doen ![]()
![]() |
#184 |
Gouverneur
|
![]() ja, HLN is zeker de site waar je alle gedegen informatie moet halen...
Laatst gewijzigd door Tomas : 2 juni 2015 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook cultureel bepaald ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zijn het leugens ??
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik mensen die invloed hebben in de geloofsgemeenschap beschouwen als gelijken ? Ik beschouw hun als de daders van de indoctrinatie , als de dictators die vrij denken verbieden . Criminelen zijn het , gelijk de leiders van de nazi-partij . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Volledig akkoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het lijkt me dat elk gesprek over hun geloof en levenswijze hen in de verdediging jaagt . Zouden ze zelf beseffen hoe fout ze zijn ? Hebben ze daardoor lange tenen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ziet u het verband ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een leerkracht die zijn leerlingen waarschuwt voor de 'gevaren van het Vlaams Belang', die Filip Dewinter een fascist noemt en Vlaams Belang stemmers domme racisten, dat is natuurlijk geen probleem.
Daar worden leerkrachten tenslotte voor betaald. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() persoonlijk zie ik daar geen probleem in eigenlijk (ook omdat ik nogal gerust ben in het effect van zulke zaken) ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over het Nazisme vraagt men veel minder nuance, en onderbouwing van de kritiek. Nochtans zijn beide in hetzelfde bedje ziek. Citaat:
Echter, mocht empirisch vastgesteld worden dat mensen, door die schrijfsels geinspireerd, tot hoge welstand, weldadigheid, vrede en geluk komen en dat om zich uitstralen, dan zou men misschien twee keer nadenken. Maar empirisch stelt men het omgekeerde vast. Dat zou moeten volstaan. Iedere keer zo een onverdraagzame praat en daad in de geschiedenis het voor het zeggen heeft, was het menselijk leed het grootst. Laat maar. De Mein Kampf-Koran en zijn analfabeet zijn gevaarlijk en minderwaardig gebroebel in vergelijking met het gros van de filosofische werken van de wereldgeschiedenis. Citaat:
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() Om 16.32 h zijn er slechts 2 reacties op dit artikel bij hln .
Je zou denken dat het niemand interesseert . Andere mogelijkheid is dat veel reacties geweerd worden . Zou de pers dan toch gemuilkorfd zijn ? Zou het onrechtmatig ontslag door de multicullers niemand interesseren ? Of is m'n bang van de mening van de Vlaming ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() De leraar is ontslagen wegens een poging om een leerling te doen nadenken .
En reacties daarop zijn verboden wegens lange tenen van zowel moslims als moslim-knuffelaars . De vrije mening-uiting en de "je suis Charly" zijn zonet doorgespoeld naar de riolen van de verdraagzaamheid . Yep , Anna , de intellectueel hoogstaande koran lezers , wensen niet met mij te praten . Hoe zou dat komen ? |
![]() |
![]() |