![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() euh het zijn mijn kindjes, niet de jouwe, duh!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() Weet je wat? Ga er 'ns met het strijkijzer over die kinderen van je. Eens zien hoe lang je dan nog kunt zeggen dat het de jouwe zijn.
Of als de sociale dienst jouw verleden onder de loepe neemt wanneer er iets misgaat en je nog steeds geen stabiel leven hebt. Want werkloos, alleenstaande en psychiatrisch afgekeurd zijn, zijn niet meteen argumenten die in jouw voordeel spelen. Stel je eens voor dat je adoptieouders er zich mee gaan moeien en het hoederecht over die kleine proberen te krijgen. Waar ga je dan staan? Laatst gewijzigd door Stormram : 12 juni 2015 om 00:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() trouwens Stormram, wie zegt dat ik heel m'n leven in Europa ga blijven ............. m'n kindjes zouden later wel eens als echte Aziaatjes door het leven kunnen gaan, en men weet dat Aziaten in het algemeen erg familiaal gericht zijn, mss wel geen rusthuis voor mij dus, met wat geluk mag ik dan bij ze wonen .. nu ik zeg maar wat hé, om je glazen bol te counteren want je schijnt ervan overtuigd te zijn dat het slecht zal aflopen!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie zegt dat dat kind ongelukkig zal zijn, ik was rotverwend, had alle aandacht van m'n ouders, werd niet gediscrimineerd zoals je zegt op school, en zie mij nu: een mislukte adoptie bij het Ocmw .......... wat een kind vooral nodig heeft denk ik is een liefdevolle omgeving in de eerste jaren van z'n leven (iets wat ik niet gekend heb aangezien ik al bijna 2 jaar was toen ik naar hier werd overgevlogen - ondervoed, vol schurft, en het grootste deel in diverse weeshuizen doorgebracht - ) ....
Laatst gewijzigd door bembem : 12 juni 2015 om 01:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arme Bembem.
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er al eens aan gedacht dat het in die tussentijd echter uw plicht is om ten alle tijden uw kinderen de best mogelijke opvoeding en verzorging te geven... En dat gaat niet lukken als u als werkschuwe voedselbankbezoeker door het leven blijft gaan.... Over de noten zal u zich géén zorgen hoeven te maken..... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de goede orde,ik wacht op mijn toekomstige kleinkinderen,volgens de planning binnen 2 jaar,dan ben ik op pensioen,tijd genoeg om dagelijks babysit te spelen,en ga ik die koters rotverwennen... Daar dienen opa's ten slotte voor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt hoog tijd dat men voor het op de wereld zetten van kinderen ook een examen gaat inlassen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkt uit al je forumstories ook maar ergens dat je een plantrekker bent ? Dat veronderstelt immers al minstens dat je buiten je comfort zone treedt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |