![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu ja ik ben vegetarier en ga voor een pitta falafel, vaak huisgemaakt. Humus ook. Supergezond en smaakt voor iets dat gezond is . Ik snap niet echt uw logica om "allochtoons" eten als ongezond te gaan bestempelen maar een pak friet omdat het Vlaams is opeens als gezond te zien, maar bon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen zijn alcoholist als ze niet zonder alcohol kunnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Europees Commissaris
|
![]() Mensen zijn alcoholist als ze denken dat hun problemen verdwijnen met het drinken van alcohol.
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Friet is ook ongezond ongetwijfeld, maar ik lust het zo graag. ![]() De andere ongezonde kost ( pitta, pizza, kebab vooral ) lust ik niet. Ik vind het niet lekker. Ik ga mij niet forceren om die rotzooi naar binnen te werken hé, enkel en alleen om die allochtonen wat geld te laten verdienen. En serieus, ik heb geen vertrouwen in de hygiëne daar. Mc Donalds en consoorten moet je mij ook niet over spreken = rommel. Chinees eten vind ik nog goed, dat ken ik al sinds mijn kindertijd, en was zelden teleurgesteld. Dus d�*t en frieten is het enige fastfood dat ik eet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar even serieus : wat met mensen die veel drinken omdat ze dat leuk vinden, maar geen problemen hebben, en ook van de alcohol kunnen afblijven als het moét ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar heeft iedereen zowat zijn eigen standaard om zichzelf en anderen al dan niet als alcoholist te taxeren. Wie het over zichzelf heeft zal meestal veel ruimere marges hanteren. Wie anderen wil beleren en betuttelen en bevoogden, zal de speelruimte wat smaller maken waarschijnlijk...
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat soort mensen is een doorn in het oog van de zeikende zedenmeesterkes en de bevoogdende, belerende betuttelaars.
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Bij maar pas wanneer er overlast jegens derden is. En wie is koploper? Juist ja, alcohol en tabak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vergeet godsdienst niet. Opium voor het volk. (Karl Marx)
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat er een verschil moet worden gemaakt tussen de vraag die griezel stelt en de vraag vanaf wanneer alcohol negatieve gezondheidseffecten heeft of hinderlijk voor derden is. Blijkbaar worden die 3 zaken in antwoorden wat door elkaar gehaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel een rekbaar begrip. Als mijn buurman 3 bollen knoflook geeft gegeten vind ik hem ook hinderlijk voor derden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 27 juli 2015 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind een groepje van 3 hollanders op een caféterras al hinderlijk zonder dat ze nog maar een druppel hoeven gedronken te hebben. Laatst gewijzigd door dalibor : 27 juli 2015 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgisch bier is voor hen veel te straf. Geef ze elk ne Westmalle trippel , ne Rochefort 1O en ne Chimay blauw en je hoort er een hele week niets meer van. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |