![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Groot gelijk - er zijn blijkbaar nog veel heel naïeve mensen die niet weten hoe de wereld in elkaar zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
|
![]() Citaat:
Geen 700€ voor een huurhuis/huurappartement of een eigen woning... Schrapping uit de bevolkingsregisters. Of wachten op 10 jaar achterstand bij de sociale woningbouw. En ondertussen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
|
![]() Citaat:
Weer een trap tegen hun eigen schenen van de overheid. Vandaag zijn er nog weinig onverzekerden die geen dubbele plaat gebruiken van een wagen die wel in orde is. Mogelijk rijden er al een paar identieke modellen van uw wagen rond met een dubbel van uw nummerplaten.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb het even voor je opgezocht. FIETSPAD : Citaat:
DWARSMARKERINGEN : Citaat:
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij ons krijg je 1 originele plaat die unieke kenmerken heeft zoals afmeting, kleur, type belettering en stempel. Ik dacht (één of ander tv-programma) dat die nummerplaatherkenningssoftware hierop ingesteld is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen wordt het rijbewijs 3 X duurder. De fiscus is content. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
Hoger springen dan hun stok lang is. Ene gewone auto is niet genoeg. Hun ene is vrouw niet genoeg. Een tweede, derde... de gevolgen: De overheid moet daar maar voor zorgen. Ge zijt mis. Ik heb al zolang ik leef huisgenoten die in de verzekeringssector werken. Ik heb zelf ook genoeg belastingbrieven gezien. De wantbetalers zijn dikwijls goed verdienende mensen. En er zijn er een heel pak die zonder verzekering of keuring rondrijden. Er zijn zelfs ouders die het normaal vinden dat hun kinderen dat doen. In hun ogen is de verzekering te duur. Dat zijn vooral de jongeren die een snelle blitse wagen kopen, en pas achteraf gaan vragen wat de kostprijs van een verzekering is. En dan beseffen dat ze dat bedrag niet kunnen neerleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt de ambtenaren vergeten !!! Alzheimer light ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De overheid zou natuurlijk hun auto kunnen aanslagen, maar doet dat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
Hoog tijd dat ze heel die cinema eens herzien. Of anders gewoon de verplichting afschaffen. Met die verplichting is toch geen kat mee geholpen. En dan nog de keuring hier in dit land. Rode kaarten voor kleinigheden en groene kaarten met "tuning keuring" kassa kassa ...voor wagens die niet behoorlijk worden nagekeken. Ik heb bijvoorbeeld nog in geen enkel keurstation wielen zien demonteren om te kijken of de centers kloppen. Wel een groene kaart - geen probleem - en binnen de 100km vliegen de wielen er af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Parlementslid
|
![]() In tegenstelling tot de categorie die krampachtig vasthouden aan de gedachte dat alles in orde komt rond&in de bekrompen zone rond de lokale kerktoren, is er gelukkig nog een categorie die niet is blijven steken in de sixties, seventies, eighties, nineties en die de evolutie, uitdagingen, mogelijkheden en kansen hebben gegrepen waar verwachtingen worden/werden ingelost, weliswaar ietsje verder dan de lokale kerktoren. Daarvoor moet je je ogen natuurlijk niet sluiten, maar net openen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn ex rally partner kon beslist een aardig stukje uit de voeten met een auto maar hij heeft zich ook laten verrassen door droog een tunnel in te rijden en aan de andere kant nat er uit te komen met kort daarachter een scherpe bocht. Zijn leven is geëindigd in de ravijn, midden in de zomer, geen sprake van sneeuw en het was in het gewoon alledaags verkeer, niet tijdens een rally. Laatst gewijzigd door Garry : 9 december 2015 om 01:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
Ja neen hé mijnheer, zo werkt het niet hé.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
|
![]() De mogelijkheid dat hij zich eventueel zou kunnen verward hebben houd natuurlijk ook in dat hij ervaring had met beide.
Nu, ik veronderstel dat nogal wat chauffeurs al eens een situatie hebben meegemaakt waarvan ze later zouden zeggen - daar heb ik geluk gehad. |
![]() |
![]() |