![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Leraar wiskunde:
"Ja gasten, het belangrijkste is dat je het begrijpt" Lerares wiskunde: "De titels van de hoofstukken moet je TWEE KEER onderlijnen met een GROENE stift en de titels van de paragrafen moet je EEN keer onderlijnen met een RODE stift. Ik zal elke week de notities controleren, en als het verkeerd onderlijnd staat dan is het -1 voor dagelijks werk"
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het steeds moeilijk met het feit dat sommige autisten/gehandicapten/medemens met een beperking de moeite doen om te werken, zij het in de reguliere industrie, zij het in maatwerkbedrijven, en anderen louter een uitkering trekken. Het feit dat jij hier kan posten, dat je kan gaan kickboxen, vertelt mij dat je niet in een rolstoel zit of mentaal achter bent, maar naast je beperking vooral een stoornis aan de goesting hebt en het ene gebruikt als uitvlucht voor het andere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zou hij trekken? €1000... Daar overleef je mee...meer niet. Daar kan je toch niet jaloers op zijn? Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 december 2015 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U heeft het zelf al over "sommige autisten", dus u geeft toe dat werken voor hen geen evidentie is. Maar u kunt u lekker zagen dat ik niet genoeg moeite doe voor die piepkleine kans dat ik héél misschien ooit 'n job kan vinden. Ik zou mij schuldig moeten voelen dat ik niet de ene cursus na de ander zou volgen. Ik heb het recht te doen waar ik mij goed bij voel. Dat is nu toevallig thaibox en fitness. Nu kan ik beiden doen als het (meestal) niet te druk is, maar volgens u moet ik dat dus doen als het propvol is en mij niet kan concentreren, na de werkuren 'zoals iedereen'. Laatst gewijzigd door Bhairav : 13 december 2015 om 01:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je had ook op deze manier kunnen reageren: suck a dick en en haat lekker verder. Want het is inderdaad helemaal je eigen keuze hoe jij je leven indeelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
|
![]() Dat weet ik, maar ik probeert toch maar even goed zijn redenering af te breken. Beetje mentale masturbatie hoort wel thuis op 'n forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() In een democratie is de mening van het volk relevant. Als straks Bhairav gedwongen wordt om te werken, dan is het hij die op zijn luie tanden kan bijten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij onderhouden als maatschappij veel te veel mensen die wel kunnen werken maar pijn aan hun goesting hebben. Laatst gewijzigd door Tavek : 13 december 2015 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
Na het trainen ben ik bijna altijd stijf als 'n hark. Maar als ik dat niet deed was ik nu 'n pannenkoek. Laatst gewijzigd door Bhairav : 13 december 2015 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
|
![]() Ik zou "gefeminiseerd" geweest zijn. Bezie het zo...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet die mensen omkaderen en dat kost geld. Te veel geld voor wat het opbrengt... Geef die mensen gewoon een uitkering en laat ze verder gerust. Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 december 2015 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() Maatwerkbedrijven zijn daar voor opgericht, en weet u: ze zijn niet zo onrendabel als u denkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
Automatisering is trouwens pakken rendabelder... Laatst gewijzigd door Bhairav : 13 december 2015 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kwa kost zitten ze vaak beter dan klassieke bedrijven en ze dragen bij tot het maatschappelijk beeld van de firma. En ze mikken vooral op shot lead times: sneller doen dan klassieke bedrijven. Ik weet niet of je nog naar de radio hebt geluisterd, maar er is een hele mediacampagne om maatwerkbedrijven te promoten. De enigste vereisten zijn capabel om er zelfstandig te geraken en taken van lage moeilijkheidsgraad uit te voeren (of net hoge moeilijkheidsgraad, afhankelijk van uw beperking, ik vermoed dat ze u best uitdagend werk kunnen geven) voor minimaal 4 h per dag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() ![]() De linkse feministische lerares die haar leerlingen verplicht cadeautjes uit te delen aan het islamitische invasieleger staat links onder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Géén wonder dat meisjes daarmee hun genen niet willen verderzetten en er zovelen zijn die vallen voor bad guys, losers en drop outs met groot bakkes en criminele neigingen. De vrouwtjessoort zoekt steeds 't sterkste, grootste, meest lawaaierige mannetjesdier om haar genen mee verder te zetten, mee voort te planten. Geen onderdanige ruggegraatloze strandjanetten die cadeautjes inpakken voor de toekomstige overheerser. @Bhairav; allemaal goed en wel en triest enzo, maar ga uw gezondheids- of geen goesting in werken-perikelen in 'n andere draad uitsmeren.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 14 december 2015 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |