![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dergelijke ervaringen maar ook andere. Eén vb: in onze omgeving woont een alleenstaande man die gekend is als "gierig". Hij maakt wel ieder jaar enkele reizen in Europa. Vroeger reisde hij ook in Amerika, van Canada t/m Argentinië. Ik ben eens in z'n huis "gesukkeld" en werd er hartelijk ontvangen. Dat huis is zéér luxueus ingericht ! Dus, als "ze" zeggen dat iemand "gierig" is, altijd met een korrel zout nemen, denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige mensen geven al wat ze kunnen uit aan auto's...etentjes...exotische vakanties...drugs...hoeren....kleren....enz....eve nveel mensen kunnen daar dan weer net geen euro aan spenderen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 januari 2016 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederlanders met dergelijke mentaliteit zijn gewoonweg om gek van te worden als je daar zaken mee moet doen. Die persen echt iedere cent er uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Je zou de eerste "oudere" ni zijn die zichzelf interessant wil maken of voelen met een zoveelste "je zal wel zien"-opmerking. Dat jij ni kan aanvaarden dat de subjectiviteit van dat onderwerp niet onderworpen kan worden aan wat jij als jouw grote morele gelijk ziet, suggereert vooral een gebrek aan inhoud. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Europees Commissaris
|
![]() Uitzonderlijk wel. Paul McCartney, Dr. Dre, Andrew Lloyd Webber, Tiger Woods, Michael Jordan,... Allemaal miljardair. Dab ben je toch geen kleine jongen meer.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ze een huis meetellen stel ik mij daar ernstige vragen bij
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed.....vraag blijft natuurlijk wat is rijk zijn ? Volgens mij is rijk zijn nog zo veel meer dan enkel de toestand van je financiën. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kasten van woningen, jachten en dure auto's hebben daar geen enkele invloed op. Integendeel teveel rijkdom schept allerhande problemen en het grootste probleem is, hoe kan ik nog rijker worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 23 januari 2016 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebzucht is niet direct een mooie deugd en is oorzaak van de meeste ellende in de wereld De idee dat je gewoon geld genoeg hebt om te doen wat je graag doet is naar mijn mening voldoende. Een mooi inkomen is nodig om goed te leven ...maar verder...wat doet een rijke mens nu meer dan iemand met een 'normaal goed' inkomen ?? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 januari 2016 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |