![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ga anders je zelfverklaarde IQ van 134 nog eens testen, jongen, er zitten ongetwijfeld nog 'n paar verborgen puntjes te wachten op gebruik.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 18 april 2016 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ook vandaag kan men deze lacune zonder veel moeite vaststellen. Citaat:
Niet voor niets bestaat het spreekwoord; Als het regent in Parijs, dan druppelt het in Brussel. Citaat:
Citaat:
Dit artikel daarover had ik al even voordien gepost, maar een herhaling kan nooit kwaad in deze: Transfers: 185 jaar eenrichtingsverkeer van Vlaanderen naar Wallonië http://www.knack.be/nieuws/belgie/tr...on-524325.html Zelfs in een periode van extreme hongersnood, konden Vlamingen niet rekenen op enig Belgisch mededogen. De Belgische mentaliteit is sindsdien niet wezenlijk veranderd, alle mooie verhaaltjes ten spijt.
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O jawel, dat blijkt uit de aanspreking. "... u moest de hulp maar niet gaan zoeken..." U, net alsof u zich in de nadagen van de oorlog richt tot een collaborateur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlaamse regering durft zelfs de ontelbare overtredingen van de taalwet nog niet eens aanpakken/aankaarten. Wat zouden ze dan stokken in het wiel van hun coalitiepartner steken ..... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een regiootje, wereldwijd gekend voor een paar extremisten en hun Vlaemsch Geblaff onder de kerktoren.
Zielig.
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men twee maal de verkeerde kaart trekt en het loopt telkens mis, moet men achteraf niet komen janken. En de poster was weer aan het janken. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 april 2016 om 07:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitstekende omschrijving van de hele regio.
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had iemand ernaar gevraagd of had iemand gewacht op de niets ontziende vernielzucht van de calvinisten tijdens de Beeldenstorm?
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 april 2016 om 09:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die nadagen van WO2 zijn voor hem in feite een navelstreng.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, ik kom me persoonlijk van de kwaliteit van 't zand overtuigen binnen een tweetal weken, nl voor 't seizoen van de witte asperges. Ten minste als jullie me niet doen ploffen tijdens de aankomst in Zaventem: Kalfort: "hier wie kom".
![]() |
#193 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
Voor de rest merk ik dat u nergens op mijn argumenten ingaat. Doe in godsnaam toch eens moeite! Waarom zit u hier op dit forum? Om NIET te discussiëren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had iemand ernaar gevraagd of had iemand gewacht op de rampzalige economische crisis waarmee de toenmalige wevers in het graafschap geconfronteerd werden en hen tot wanhoop dreven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verhofstadt heeft in een interview ooit eens verklaard dat voor de eenvoud en het gemak van werken de werkteksten bij onderhandelingen in het Frans werden opgesteld, omdat veel Franstalige regeringsleden onvoldoende hun weg weten in dergelijke technisch Nederlands.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oui mais con comme 't vloms kappeke.