![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Schepen
|
![]() Met de tongen, is dat 'cordonneke' ook wel aan het loskomen.
Het laatstgebeuren is maar een zet: Als het aanslaat, zonder kleerscheuren en gezichtsverlies, mogen wij ons nog aan zulke 'stuntjes' verwachten. 'J Jambon', zal zeker niets verzonnen hebben omdat= de peilingen ongeveer voor de helft ongenoegden tellen ten opzichte van het 'monster'. Bij onze Noorderburen, heeft 'GW' , tijdens een open debat, in de tweede kamer tot 6 maal toe (zo duidelijk als maar kan), erop gehamerd dat + 75 % van de moslims het EENS ZIJN MET DE TERRORISTEN!. Tot zes maal toe: Omdat de kees-sossen en anderen, reageerloos bleven staren zonder enig protest iii Zoiets verzint men toch niet hé!
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jan Jambon: "Ik heb geen uitspraak over dansende moslims gedaan" LEUGENS, en ministers die liegen......... https://www.youtube.com/watch?v=HGLByChjKPs Vanaf 18'25" Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 18 april 2016 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik dacht eerder dat er maar EEN 'islam' is en mag zijn: vermits het onveranderlijk woord van: 'God' brengt?. Dit nog: de 'stuntuitspraken' over 'Islam' is zus of zo, is te belachelijk. 'A propos' : Wanneer de volgende 'koppensnellers-actie' ?? ![]()
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/binnenland/ja...daan-b3f627a4/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor één keer dat we een politicus hebben die het woord "moslim" durft in de mond te nemen als "jongeren" of "enkele vandalen" weer voor de zoveelste keer laten zien dat ze België met alles erop en eraan (behalve het OCMW) haten gelijk de pest gaan ze die man dan nog eens bekakken ook?? Dat noem ik in uw eigen nest schijten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kan m de gemeenteraadsverkiezingen alvast ingaan als de man die niet mocht zeggen dat IS toch ook nog aanhangers heeft in België ... dat is een vooruitzicht waar Jan vast bijzonder ongelukkig over wordt. dan blijft er toch nog één politieker die iets tegenover VB kan plaatsen over in Antwerpen ... dat gaat nogal ne win geven voor links in Antwerpen, ongetwijfeld ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Europees Commissaris
|
![]() Als je ziet wat 3 man hier aangericht heeft dan vind ik "een paar honderd" niet significant maar zelfs dramatisch.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Groen-fractieleider Kristof Calvo wil dat minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon zich komende woensdag in de Kamercommissie Binnenlandse Zaken komt verantwoorden voor zijn uitspraak dat "een significant deel van de moslims danste na de aanslagen in Brussel". Op die uitspraak kwam ondertussen al heel wat kritiek, onder meer vanuit de oppositie. Collega-minister Koen Geens sprak over "een foutje". Groen vraagt nu dat Jambon toelichting komt geven bij aanvang van de zitting van de Kamercommissie Binnenlandse Zaken nu woensdag. Calvo tilt er zwaar aan dat de minister zijn woorden vandaag terugtrok en verklaarde het woord "dansen" niet te hebben gebruikt. Hij benadrukte ook dat hij niet wilde stigmatiseren. Brecht Vermeulen (N-VA), voorzitter van de Kamercommissie, wil alleszins voorrang geven aan de reguliere agenda. "Sommige vragen staan al op de agenda van voor de aanslagen", zegt hij. Zeer rare opmerking: wist de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie dan dat er in de toekomst een commissie zou worden opgericht ? http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/po...?eid=1.2632488 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Europees Commissaris
|
![]() Toen Majeur zijn uitspraak deed over de Vlamingen heb ik geen enkel moslim weten stenen gooien. Ik heb hier op dat forum zelfs weinig protest gelezen.
Laatst gewijzigd door TREBRON : 18 april 2016 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#197 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Blijkbaar toch niet voor de belgische Kim Jong-un: Meyrem Almaci.
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#200 | |
|
![]() Citaat:
![]() |