![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ? Som dan eens de feiten op waar ik fout ben ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou niet helpen, je bent - en met u de gehele 'linkerzijde'* - overtuigd van je eigen grote gelijk.
*: lees: de conservatieve anti-Vlaamse monarchisten. Wel een mooie titel hé?
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij van jezelf vindt dat het aan jou is om uit te maken wie redelijke mensen en wie onredelijke mensen zijn om mee te discussiëren stel ik voor dat jij een besloten forum opricht.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is toch niets fout aan als je van iemand ondervindt dat hij hetzij redelijk hetzij onredelijk is? Als ik u vraag of dat Hitler een onredelijk man was, en je antwoord van ja, moet jij dan naar een besloten forum?
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() Ik was de vraag gesteld van Pandareus dus ik antwoorde aan hem persoonlijk, ik heb U niets gevraagd toch ,, Dus wat is het probleem ? en ik zeg wat ik wil en waar ik dat wil , die mij niet wil antwoorden moet met mij geen babbel terug voeren t'is simpel. O.K. ? zo gaat dat toch .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat belangrijk is dat in ons democratisch bestel de volledige parlementaire vertegenwoordiging collectief een beslissing genomen heeft, meerderheid of oppositie, om nooit bestuursakkoorden te maken met de bruine horde. Verder laat iedereen hen hun ding doen, dus wat is het probleem ? Hoor je Philip of Gerolf ooit klagen dat ze hun wedde niet krijgen ? Vraagje : vanuit deze unanimiteit in opinie : denk je dat het hele vlaamse parlement bevolkt is door conservatieve anti-vlaamse monarchisten ? Ik vraag me af wat de vlaamse parlementsleden van N-VA daarvan denken ? Die mensen lijken me toch behoorlijk gelukkig te functioneren in het belgische systeem ? Of zie jij ongelukkige en recalcitrante leden ?
Laatst gewijzigd door Pandareus : 16 mei 2016 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hitler neemt niet deel aan dit forum.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Minister-President
|
![]() Waarom zou er überhaupt nood zijn aan een eerste minister? Of ruimer: waarom zou er nood zijn aan een minister. Of ruimer: waarom zou er nood zijn aan politicus?
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar inhoudelijk niets?
Pas op, ik apprecieer uw poging tot standup comedy wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder prijs ik me gelukkig dat de tijden van de kampen voorbij zijn, want ik vrees dat ik er samen met hen in zou verdwijnen, want op de fanatieke Belgische haat tegen alle zaken Vlaams staat blijkbaar geen bovengrens.
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een straffe madam gelijk jij is toch geen kakkebroek ? Het kan toch geen probleem zijn om gewoon aan te geven op welke punten ik volgens jou fout zat ? Of zitten we hier gewoon wat met slogans naar elkaar te gooien ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 16 mei 2016 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij daarentegen bent niet overtuigd van je grote gelijk en bent vatbaar voor ideeën en gedachten die buiten je bevattingsvermogen liggen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |