![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kom aan hé zeg.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kom aan hé zeg.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nogal evident dat je als gezonde heteroseksuele man liever twee mooie dames aan elkaar ziet plukken dan een man en een vrouw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Minister-President
|
![]() De mens op zich is een sterk afwijkend superroofdier.
![]() |
#187 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#188 |
Minister
|
![]() Bon, deze discussie is mij mijn tijd niet waard. Veel plezier nog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij soms af of wij vooruit in taal zijn geëvolueerd of achteruit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij is dat er vroeg in gebakken en is dat allemaal hormonaal. Omdat de variatie zich ruim vertegenwoordigt gaat er tijdens het vormen van de foetus allerlei parten spelen. Volgens mij is het dus wel aangeboren. De mens is geen baas over zijn hormonen, kan deze enkel bedwingen. Maar ga je het verdringen ben je onnatuurlijk bezig. Homoseksualiteit is dus op zich niet onnatuurlijk, daar het wellicht aangeboren is. Ik bedoel hiermee zeker niet dat het een "afwijking" is, maar dat de hormonale invloeden parten spelen en niemand daar baas over is. We dienen elkaars anders zijn te leren aanvaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() feitelijk zouden ze religie van de wereld moeten vegen samen met hun aanhangers, al eens gedacht wat er zou overschieten ? een zalige wereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, wij kunnen ons wel bedwingen, maar de hormonen triggeren een reactie die je niet baas bent. Dat is allemaal chemie, mensen die anders geaard zijn kunnen daar niets aan doen. En waarom zouden ze daar ook iets aan moeten doen? Anders zijn is normaal. Als iedereen dezelfde was zouden we pas onmenselijk bezig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() [quote=Peche;8144010]Moest het mij overkomen ik zou het niet het einde van de wereld vinden.
Volgens mij is dat er vroeg in gebakken en is dat allemaal hormonaal. Omdat de variatie zich ruim vertegenwoordigt gaat er tijdens het vormen van de foetus allerlei parten spelen. Volgens mij is het dus wel aangeboren. De mens is geen baas over zijn hormonen, kan deze enkel bedwingen. Maar ga je het verdringen ben je onnatuurlijk bezig. Homoseksualiteit is dus op zich niet onnatuurlijk, daar het wellicht aangeboren is. Ik bedoel hiermee zeker niet dat het een "afwijking" is, maar dat de hormonale invloeden parten spelen en niemand daar baas over is. Citaat:
ik heb wel eerlijk geantwoord... ik ging mij niet kunnen uiten als moeder denk ik , ik ging het heel moeilijk aankunnen... het ging mij gans de tijd weg en weer doen slingeren...tussen liefde en een onmacht.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Als iedereen moslim was en we de ongelovigen van de wereld vegen is er wereldvrede." En als iedereen homo was stierven we uit ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je houdt toch onvoorwaardelijk van je kind, zonder verwachtingen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() Ach ik zei maar iets ... maar ik weet ook dat de wereld niet perfect is ... tot nu toe heb ik het overleefd.... met al de gevolgen van dien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() Zouden er geen zottinnen bestaan die dat niet doen? er bestaan vrouwen die hun kind geen liefde kunnen geven.... (het bestaat) jammer genoeg .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |