Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 november 2004, 07:41   #181
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Typische uitlatingen voor een gefrustreerde. De machten bespotten, om het eigen mieserig leventje te verantwoorden, en draaglijker te maken. En daar heb ik geen emoticons voor nodig om dat duidelijk te maken...
Je bedoelt dat iemand die bijvoorbeeld de Vlaamse regering bespot een gefrustreerde is? Als je het zelf al zegt.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 08:16   #182
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
De nagel op de kop. "De monarchie heeft geen macht" heet dat dan.
verkeerd gedacht !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 08:20   #183
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Nu er wat meer klaarheid komt in de zaak, zet ik alles nog eens op een rijtje.

Marie-Rose Morel gaat om privéredenen mee om haar vader die een economisch zwaargewicht is voor China te duwen omdat deze arme man in een rolstoel zit. Ze betaalt haar reis volledig zelf.

Aan de andere kant gaat prins Filip mee, gratis. Maar van het hof, dus niet hijzelf want onze prins lijkt meer een debiel zonder kloten aan zijn lijf, mag hij niet meegaan met een VB-ster. Het hof toont hiermee haar zwaar racisme tegenover Vlaanderen ofwel is er hier weer het superegoïstische eigenbelang dat op het spel staat, geld dus, want het VB is zowat de enige partij die tegen het koningshuis is en zodus de zware geldstromen naar dit bekrompen koningshuis af wil sluiten.

Dat het hier gaat om een zwakkere in rolstoel te helpen, zal het koningshuis worst wezen. Immers, het medeleven met de zwakkere medemens, is toch maar gespeeld vanwege onze koninklijke familie en dus niet echt.

En beste BUB-ers : ik ben niet voor de splitsing van België, al ga ik nu weer gans BUB over mij krijgen omdat ik iets over hun troetelfamilie durf te zeggen, jullie lijken hiermee meer op moslimfanatici die geen enkele kritiek dulden hierover.

Laatst gewijzigd door Geertje : 4 november 2004 om 08:24.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 08:22   #184
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu even serieus. Zou jij met zo'n wandelende visbokaal gezien willen worden, die op de koop toe nog rechts-extremistisch is ook? Ik niet. Zo'n "vrouwen" horen zelfs niet aan de haard, maar in het kolenkot!
Moslim achtergrond?

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 08:26   #185
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet eigenlijk niet over welke "vakantie" het gaat. Ik zie niet in waarom Prins Filip met politiekers op reis zou gaan, of het moet één of andere handelsmissie zijn. Kan er eens een bron gegeven worden aub?

Het is trouwens vrij hypocriet van de flaminganten dat ze Prins Filip nu plots wel willen vergezellen. Het is logisch dat beide partijen elkaars aanwezigheid niet verdragen, waarom zou dat dan nu wèl plots moeten? Prins Filip is tenminste niet zo schijnheilig als die goudvis van het Vlaams Wrok.
Nogmaals het bewijs dat BLUB géén nieuws volgt. Het was op TV gisteren, manneke.
Enne, Dat Marie-Rose meegaat is een volledig privé-initiatief om haar invalide vader te helpen.
Informeer u de volgende keer beter, leeghoofd.

---Edward Abbey---
Oud 4 november 2004, 08:31   #186
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We zouden Morelleke is alleen moeten sturen. Is zien hoeveel slagen ze dan thuis zal halen.
Yep, en uiteraard laten we dan ook Filip eens alleen gaan en gaan we daarna de resultaten vergelijken.
Iemand die vraagt wat er te zien valt als je uit het raampje van een ruimtetuig kijk is inderdaad een zéér goede referentie voor België. De wereld lacht er nog om.

---Edward Abbey---
Oud 4 november 2004, 08:35   #187
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
ik wist niet dat Marie roos Morel met fluppe op reis wilde?
geziet, we leren alledagen bij hé
Mijnheer Morel kent de Chinese zakenwereld al 25 jaar en is er zelfs ereburger ! Hij opent voor iedereen de deuren... hij kan er voor Filip en de delegatie alles mooi voorbereiden, Filip enkel nog handjesschudden en de bedrijven de contracten tekenen...

ze wil haar vader begeleiden die in een rolstoel zit... of moet Hij zich nuttig maken en hem overal duwen ?

hopelijk is het een hééél groot vliegtuig... 50 m uit de buurt blijven... voor haar veiligheid of de Zijne ?

"zwarte pest" bestaat toch niet meer... de tijd van de middeleeuwen is al lang voorbij hoor !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 4 november 2004, 08:38   #188
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie
Zijn er in China geen fraude zaken te arrangeren dan ?
"fraude" in het belang van de "partij" is geen fraude !

aaaantwaaaaaarps gezegde
Oud 4 november 2004, 08:57   #189
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Nu er wat meer klaarheid komt in de zaak, zet ik alles nog eens op een rijtje.

Marie-Rose Morel gaat om privéredenen mee om haar vader die een economisch zwaargewicht is voor China te duwen omdat deze arme man in een rolstoel zit. Ze betaalt haar reis volledig zelf.

Aan de andere kant gaat prins Filip mee, gratis. Maar van het hof, dus niet hijzelf want onze prins lijkt meer een debiel zonder kloten aan zijn lijf, mag hij niet meegaan met een VB-ster. Het hof toont hiermee haar zwaar racisme tegenover Vlaanderen ofwel is er hier weer het superegoïstische eigenbelang dat op het spel staat, geld dus, want het VB is zowat de enige partij die tegen het koningshuis is en zodus de zware geldstromen naar dit bekrompen koningshuis af wil sluiten.

Dat het hier gaat om een zwakkere in rolstoel te helpen, zal het koningshuis worst wezen. Immers, het medeleven met de zwakkere medemens, is toch maar gespeeld vanwege onze koninklijke familie en dus niet echt.

En beste BUB-ers : ik ben niet voor de splitsing van België, al ga ik nu weer gans BUB over mij krijgen omdat ik iets over hun troetelfamilie durf te zeggen, jullie lijken hiermee meer op moslimfanatici die geen enkele kritiek dulden hierover.
Ik zou er toch graag op wijzen dat Marie-Rose Morel Vlaanderen niet is. Vlaanderen is meer dan het VB. Ik vind het erg dat iedere keer ik ergens zeg dat ik Vlaming ben, dat men mij dan een VB-er noemt. Ik ben dat niet en wil het niet zijn. Verder mag voor mij de monarchie afgeschafd worden.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 09:08   #190
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pope
Moslim achtergrond?
neen, gewoon van BUB
Oud 4 november 2004, 09:09   #191
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie
Ik vind het erg dat iedere keer ik ergens zeg dat ik Vlaming ben, dat men mij dan een VB-er noemt. Ik ben dat niet en wil het niet zijn. Verder mag voor mij de monarchie afgeschafd worden.
Je voelt je Vlaming i.p.v. Belg?
Je wil separatisme?
Je wil ons vorstenhuis afschaffen?

Dan zal het kopen van die lidkaart het verschil niet meer maken zeker?
Oud 4 november 2004, 09:18   #192
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Je wil separatisme?

Dus het Blok zit plots niet meer in het racistische hoekje?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Oud 4 november 2004, 09:19   #193
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Je wil separatisme?

Dat bedoel ik dus. Zoals alle arabieren op één hoop worden gegooid door de vb-ers, word ik als Vlaming op de VB-hoop gegooid. Maar ik wil niet op die hoop. Vlaanderen is niet racistisch. Ik ben voor een onafhankelijk Vlaanderen, solidair met de wereld. Ja dus ook met Moslims, Walen of wie dan ook. Het feit dat ik voor onafhankelijkheid ben komt doordat ik wil kiezen met wie ik solidair ben. Op dit ogenblik voel ik mij verplicht om ons zuidelijk landsdeel te onderhouden, terwijl zij best in staat zijn om dit zelf te doen. Ik zou veel liever solidair zijn met mensen die onze solidariteit ECHT kunnen gebruiken, ongeacht hun kleur, godsdienst, geslacht, ...
Indien jij mij dus op de VB-hoop wil gooien, ben je net zo enggeestig als de VB-ers zelf. Dus koop jij die lidkaart maar.
Oud 4 november 2004, 09:22   #194
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Dus het Blok zit plots niet meer in het racistische hoekje?
Toch wel, maar ook jij maakt weer dezelde fout. Je verward het VB met Vlaanderen. Maar het VB is Vlaanderen niet.
Oud 4 november 2004, 09:30   #195
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Typische uitlatingen voor een gefrustreerde. De machten bespotten, om het eigen mieserig leventje te verantwoorden, en draaglijker te maken. En daar heb ik geen emoticons voor nodig om dat duidelijk te maken...
Je bedoelt toch de macht bespotten van jouw hooggeacht famlielid dat generaal-weet-ik-veel-wat van Belgique is?

Macht heeft le ministre de defense idd ook.

Is jouw famililid ook een PS-er dat hij in de Belgische ziekte mag delen?
Oud 4 november 2004, 09:32   #196
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Toch wel, maar ook jij maakt weer dezelde fout. Je verward het VB met Vlaanderen. Maar het VB is Vlaanderen niet.
Het ging er over dat prins Filip zelf zijn politieke medestanders kiest en dus niet meer politiek neutraal is wat toch van zijn functie verwacht wordt.

Als hij wel met een neo-communist als Flahaut op stap wil gaan zie ik niet in waarom hij weigert met andere politieke strekkingen mee op reis te gaan.

Laatst gewijzigd door Geertje : 4 november 2004 om 09:34.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 09:32   #197
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar verwar ik het VB met Vlaanderen? Ik heb er in het verleden net al vaak een punt van gemaakt om het Blok juist niet te veralgemenen naar Vlaanderen of het Vlaams-Nationalisme.
Oud 4 november 2004, 09:32   #198
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je wil separatisme?

Je voelt je Belg inplaats van Vlaming?
Je wil unitarisme?
Je wil met alle geweld de Belgische monarchie behouden?

Dan heb je geen lidkaart van de BUB nodig om een BUBbel te zijn.
Oud 4 november 2004, 09:34   #199
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vlaanderen is niet racistisch.
Het VB ook niet.
Citaat:
Indien jij mij dus op de VB-hoop wil gooien, ben je net zo enggeestig als de VB-ers zelf. Dus koop jij die lidkaart maar.
Indien jij het VB op de racistische hoop wil gooien ben je net zo enggeestig als zij die jou op de VB hoop gooien.
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 09:35   #200
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Je voelt je Belg inplaats van Vlaming?
Je wil unitarisme?
Je wil met alle geweld de Belgische monarchie behouden?

Dan heb je geen lidkaart van de BUB nodig om een BUBbel te zijn.
Dan zitten ze zelfs aan 0.37% van de stemmen!
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be