![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, ist zover ? Liggen die vakbondsmilitanten buiten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#183 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Lees er dan eerst even al zijn wartaal op na en bedenk dat het om een PTSS-er gaat. Dat verklaart veel, maar maakt ook dat je je er niet al te druk over hoeft te maken! Laat hem toch kletsen.....Reageren op zijn posts is gewoon tijdverspilling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kan je niet verwachten dat ze het goed vinden.
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een viertal jaar terug had ik iemand die reeds 22 jaar in mijn bedrijf werkte voor zoveel mijn rechterhand. De laatste twee jaar was ze crescendo beginnen flippen. Haar werk deed ze nog slecht of niet en haar computer gebruikte ze continu privé. Verwittigingen en zo deden er niets toe. Zoals doorgaans heeft de bedrijfsleider te veel geduld. Ik heb een IT een superkrachtig programma laten draaien om haar bestanden te kraken die ze verborg achtereen paswoord. Dat programma heeft méér dan een week gedraaid tot het uiteindelijk prijs was. Ganse epistels had ze geschreven waarvan enkele gevaarlijk en nadelig voor het bedrijf. Uiteindelijk heb ik haar een morgen belet het bedrijf te betreden en had ondertussen haar vergoeding laten berekenen, bijna 200.000€! Ik heb de moeite niet genomen naar de rechtbank te stappen want ik heb niet eens het recht mijn eigen computers te laten kraken. De vakbonders van het forum zullen reeds juichen maar tengevolge van dat feit ben ik Belgie beginnen afbouwen en heb satelliet bedrijfjes in Duitsland, Frankrijk en UK geinstalleerd, drie �* vier personen, met eigen voorraadbeheer administratie en verkoop. Lonen en belastingen (het zijn Duitse, Franse en UK bedrijven) worden betaald in die landen lager dan in Belgie. Een tiental personen dus in totaal. Bruto lonen in Belgie globaal +- 500.000. Nu ongeveer 400.000 en lagere bedrijfsbelastingen. Na een dik jaar had ik de 200.000€ royaal gerecupereerd. Globaal is mijn omzet gestegen, de lonen en de belastingen gedaald en de winst gestegen Het bedrijf is dus in Belgie afgeslankt ook wat personeel betreft en globaal rijf ik meer winst binnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Europees Commissaris
|
![]() Perceptie. Grote ontslag rondes slaan in als een bom en de media maakt daar gretig gebruik van om een bepaalde negatieve sfeer te creëren. De mensen pikken dat blind op en gaan daarin mee.
https://www.vdab.be/trendsdoc/berich...ember_2016.pdf https://www.vdab.be/trendsdoc/berich...ustus_2016.pdf
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 6 oktober 2016 om 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Europees Commissaris
|
![]() U ook en dan ben ik ook nog mild.
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondergetekende(met een opleiding electronica) zat vele jaren in de metaal,later in electrotechniek en tegenwoordig eerder in chemie. Ik kan het aantal uren niet meer tellen,als "student" doorgebracht,en ben onderhand keihard naar de "risico- leeftijdsgroep op de arbeidsmarkt" aan het oprukken...maar kan- en zal niet rusten. O wee diegenen die vastgeroest zijn in een sector en/of denken dat politici ook nog eens de verantwoordelijkheid moeten nemen over de hersens en het denkvermogen van de mensen...(dat lijkt wel de teneur te zijn van het geteut over levenslang leren de laatste jaren) DAT is nog een van de redenen waarom de Oost-Aziaten ons keihard ingehaald hebben,de meeste West-Europeanen lijken hun eigen hersens lamgelegd te hebben. Laatst gewijzigd door kelt : 8 oktober 2016 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu allerlei subsidiepotjes opdrogen,belastings-aftrekposten verminderen in aantrekkelijkheid de mogelijkheden tot brugpensionering opdrogen,maar de lasten en de reglementitis erg hoog blijven,worden zoveel bedrijven geconfronteerd met hun zwakte op de markten.
We zien de gevolgen..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 8 oktober 2016 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe al 30 jaar of langer hetzelfde.
En ga dat nog een tijdje doen. Zonder school. Tijd en geld verlies.
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Integendeel.
. Voornamelijk in innovatieve en transparante sector met een multimega variabele klantenkring.
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen zoeken altijd te ver.
Vandaag gezien op TV: grootste zaak ter wereld is in India waar in gewone huizen de dagelijkse lunch van honderdduizenden zakenlui gemaakt word. Alles per koerier. Geen computer komt er aan te pas. Slechts 13 bedrijfsleiders. En duizenden koeriers. Leer dat maar. Dat brengt op.
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |