![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En eet een boterham met choco.
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() Heb je nu die fles drank gisteren soldaat gemaakt of niet?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 oktober 2016 om 17:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() Ach, dat kan heus geen kwaad.
Je moet jezelf af en toe belonen.... Het is weekend! Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 oktober 2016 om 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee de zon schijnt.
Begin nu te stappen. Minstens 30 straten.
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik zit op de bus. Helemaal beplakt met reclame dus buiten oogt grijs en dor. Wandelen is niet aan mij besteed. Ik ben een kluizenaar. Daar kan ik me afzonderen en mezelf zijn. Hoewel er soms ook prikkels zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang je dergelijke prietpraat uitslaat over "nooit meer..." kan niemand je helpen. Stop daarmee, dat is zinloos. Gewoon af en toe eens flink uit de bol gaan hoort bij de normale gang des levens.
Denk aan de wijze woorden van James Crumley : “Son, never trust a man who doesn’t drink because he’s probably a self-righteous sort, a man who thinks he knows right from wrong all the time. Some of them are good men, but in the name of goodness, they cause most of the suffering in the world. They’re the judges, the meddlers. And, son, never trust a man who drinks but refuses to get drunk. They’re usually afraid of something deep down inside, either that they’re a coward or a fool or mean and violent. You can’t trust a man who’s afraid of himself. But sometimes, son, you can trust a man who occasionally kneels before a toilet. The chances are that he is learning something about humility and his natural human foolishness, about how to survive himself. It’s damned hard for a man to take himself too seriously when he’s heaving his guts into a dirty toilet bowl.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Er zijn tranen gevloeid...
Ik word geheelonthouder. Ik ben meer een natuurmens. Ik ga wel eens graag uit de bol, maar heb mezelf graag onder controle. Met drank heb ik mijn gevoelens niet altijd in bedwang Ik krop daar teveel voor op. Problemen verdwijnen niet met te drinken. Ze worden erger. Zeker als je mij bent. Daarom maak ik het woord daad. Die fles is op en er komt geen nieuwe meer in huis. Ik vind dat iedereen moet doen waar ZE zich het beste bij voelen. Ik ben niet verslaafd. Ik wil gewoon mijn geest vertragen. Soms kan ik een deurklink door heel mijn lichaam voelen gaan. Dat eens af kunnen zetten moet kunnen, toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat gaat nooit meer weg. Dat is geen blinde vlek meer maar zichtbaar. Laatst gewijzigd door Peche : 9 oktober 2016 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() Stopt eens met in extremen te denken. Een glaasje nu en dan kan geen kwaad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik met mate zou blowen, waarom is dat erger dan met mate drinken? Drank doet me echt geen deugd. Vannacht gekotst. Anders slaap ik als een roos en geniet ik een prikkelvrij bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() Geheelonthouder van drank he
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan den toog is iedereen gelijk. Pint bestellen, uitdrinken, lekker zeveren en een volgende pint bestellen. Sociale regels zorgen ervoor dat men dat om beurten doet, om de portemonnee van één subject niet al te zeer te bezwaren. En bescherm jezelf : als iemand afkomt met een uitleg in de zin van : "ik drink nooit alcohol, yap yap yap..." lach dan eens minzaam, draai je om en wandel weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() Er bestaan wel degelijk mensen die geen alcohol nuttigen hoor Panda.
Gebruik zegt weinig over een mens. Het is maar wanneer ze problemen beginnen aanpraten dat de zever begint. Ik had moeten luisteren naar mijn vriendin. |
![]() |
![]() |