![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moord komt ook voor. Het is ook een deel van de realiteit. Bedrog, diefstal, pedofilie... en nog zoveel meer menselijke fouten en afwijkingen bestaan. Alleen houdt dat geen morele goedkeuring in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht u het niet weten: het zijn niet "mijn" opvattingen. Wel de visie van het christendom en jodendom overeenkomstig Gods geboden. Homoseksualiteit is zondig, maar er is mededogen met de zondaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht u het niet weten: het zijn niet "mijn" opvattingen. Wel de visie van het christendom en jodendom overeenkomstig Gods geboden. Homoseksualiteit is zondig, maar er is mededogen met de zondaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij ontgaat de kern van uw betoog trouwens, vooral in uw eerste zinnen. Wat moet ik eigenlijk toegeven? Heb ik dan iets gesteld waarover u valt of wat volgens u historisch niet correct is? Daarom is het goed dat we eens de feiten weer oprakelen in plaats van in het wilde weg uitspraken te debiteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 18 november 2016 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook een manier om het te zien. Ik dacht ook aan de mogelijkheid dat M. Magda eerder zijn ega was die zich na zijn dood heeft terug getrokken op de Cote d'Azur.
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
Zo opgevoed? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is niet dat homoseksualiteit bestaat. Noch voor de ene partij, noch voor de andere partij. Het probleem is dat actueel een overgrote meerderheid van Vlamingen accepteert dat het geen probleem is om als homo zich te uiten als homo en zich te gedragen als homo. Een meerderheid gunt homo's dezelfde rechten, tot en met een huwelijk en tot en met adoptie toe. De realiteit is dus: de Vlaming accepteert homo's als normaal. En jij niet. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door geertvdb : 19 november 2016 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "katholieke moraal" is trouwens een contradictio in terminis, zo groot als het atomium.
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En u brengt iedere keer bewust pedofilie en homoseksualiteit als zijde gelijk. Dat is niet zo, vanuit de samenleving gezien waar u deel van uitmaakt en die visie staat boven uw religieuze " mening". Homo's hoeven geen " berouw" te tonen, je seksuele geaardheid is geen reden daartoe, inzichten die 2016 jaar geleden niet bestonden maar nu wel. Dat toont ook de mythe aan van onfeilbaarheid van een god, mocht deze bestaan dan had ook dit inzicht er geweest om homoseksualiteit niet te veroordelen, maar God is en blijft mannenwerk, de mens vond god uit en niet omgekeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gelukkig zijn we zo niet en gunnen we de religieuzen het genot van te bidden tot een fictief opperwezen, men moet ergens het verschil maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |