Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 januari 2017, 13:39   #181
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Haar tweets en haar hoofddoek hewijzen dat.
ah, haar tweets en haar hoofddoek bewijzen dat ze gesponserd wordt door Soros himself.

en ik die aannam dat ge een link had tussen soros sponsergeld en de Arab American Association of New York. Neen. Het bewijs is haar hoofddoek.

Oud 23 januari 2017, 13:49   #182
Aurora_Borealis
Parlementsvoorzitter

Aurora_Borealis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ah Firestone idd een groot gemis.

maar wie moet ik nu geloven ? SDX die hierboven tweets lijkt gecopy/pastet te hebben, tweets die idd de sharia lijken te promoten (ivm intresten)

(terzijde, laat nu t gebrek aan intrest steeds meer als nefast voor de economie besproken te worden door vooraanstaande economen)

of jij, die zonder copy of links suggereert dat haar tweets sharia kritisch zouden zijn ?

wat betekent stopopredenering?
Een interview met de dame in kwestie:

https://www.youtube.com/watch?v=yw9JhxnQv8g

00.24: '... 22 staten [in de VS] hebben wetgeving die de Sharia-wet verbiedt...' oordeel zelf met dergelijke uitspraken.
Aurora_Borealis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 13:53   #183
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Doe eens moeite he...
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stropopredenering

(+1 on the intrest)

Wat is voor u de relevantie van de afbeelding van die tweet?
ok stRopopredenering! ... had m echt ni mee!!

tja, ik vroeg naar meer info over de tweet,

omdat de relevantie kan varieren van
-die tweet op zich is pro sharia
tot
-aantonen dat het een vervalste tweet is (zij het na ook alweer bijvragen!, alleen de datum)

Laatst gewijzigd door Anna List : 23 januari 2017 om 13:56.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 13:54   #184
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ok stRopopredenering! ... had m echt ni mee!!
woooooooooooops!, foutjeuh
excuus
Oud 23 januari 2017, 13:56   #185
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
woooooooooooops!, foutjeuh
excuus
geen probleem, had t ook ni gegoogled, anders zou google me wsl wel t juiste hebben voorgesteld!
Oud 23 januari 2017, 14:17   #186
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
ah, haar tweets en haar hoofddoek bewijzen dat ze gesponserd wordt door Soros himself.

en ik die aannam dat ge een link had tussen soros sponsergeld en de Arab American Association of New York. Neen. Het bewijs is haar hoofddoek.

Dat Soros de anti-Trump betogingen financierde is reeds lang voor de verkiezingsuitslag aangetoond en bewezen. Ik ga die discussie niet opnieuw aan.
Wat ze met haar hoofddoek aantoont is dat ze moslim is, pro sharia, dat bewijzen ook haar tweets.
Op z'n minst erg dubieus, zoniet hypocriet om womensmarches te organiseren in 'n westers land, enkel maar vrezend rechten te verliezen, onderwijl sharia promoten en de meest vrouwonvriendelijke kdeologie aanhangen en zelfs uitdragen.
Sta me toe om sterk in twijfel te trekken wat daarvan de motivatie is.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 14:23   #187
Anna List
Banneling

Standaard

hoe zit t nu met het nieuws dat wikileaks Trump aan de macht bracht?
gaat dit nog steeds op nu ze zijn belastingaangifte gaan publiceren als Trump t zelf niet doet?
Oud 23 januari 2017, 14:30   #188
schaakspeler
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Het is bovendien helemaal niet uit te sluiten dat Trump zal impeached worden tijdens zijn ambtstermijn. Trump heeft goed en brutaal geschopt tegen de schenen van de leden van het politiek establishment (democraten én republikeinen). Zelfs overlaatst nog in hun bijzijn tijdens zijn inauguratierede. En dat vergeven ze hem nooit.
Maar ze wachten rustig af . Voorlopig laten ze Trump betijen en verzamelen ondertussen bezwarend materiaal tegen Trump. Bij de minste serieuze misstap van Trump, zal deze fout uitvergroot en hangt barbertje Trump. Zeker weten.
Als dat niet lukt - en hij nog teveel blijft dwarsliggen - zullen ze hem wel laten afknallen. 't Zou me niet verbazen.
schaakspeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 14:30   #189
Anna List
Banneling

Standaard

.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 23 januari 2017, 14:34   #190
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hoe zit t nu met het nieuws dat wikileaks Trump aan de macht bracht?
gaat dit nog steeds op nu ze zijn belastingaangifte gaan publiceren als Trump t zelf niet doet?
Hoe komt eigenlijk dat ze dat nog niet gedaan hebben en wachten tot na de verkiezingen?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 14:37   #191
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Hoe komt eigenlijk dat ze dat nog niet gedaan hebben en wachten tot na de verkiezingen?
omdat Trump tot nu beweerde van die aangiftes vrij te geven zodra de audit ervan achter de rug zou zijn en daar nu op terug kwam?
Oud 23 januari 2017, 14:42   #192
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
omdat Trump tot nu beweerde van die aangiftes vrij te geven zodra de audit ervan achter de rug zou zijn en daar nu op terug kwam?
Ja het was zoiets.

Normaal het (electoraal) einde voor elke kandidaat als je beslist tax returns niet vrij te geven. Maar dat geldt niet voor Trump

Blijkbaar komt-ie nu terug op zijn belofte om ze vrij te geven zodra hij president is. Goh ja...

Ik zie hem in de komende dagen nog wel verkondigen dat hij dat nooit heeft beloofd.
Oud 23 januari 2017, 14:42   #193
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Zullen we dit even ontleden?

Dus, het start met jouw post met een afbeelding van een (vermeende) tweet van een (vermeende) mede-organisator van de vrouwenmars. In die tweet lijkt de vrouw de Sharia niet te verketteren. Uit de tweet zou je kunnen afleiden dat ze zelfs een aanhangster is van de Sharia.
We zullen voor de eenvoud aannemen dat de tweet authentiek is en de vrouw inderdaad een belangrijk persoon is mbt de vrouwenmars.

Ik vermoed dat je die afbeelding post om de inconsistentie/hypocrisie aan te tonen tussen het pleidooi voor vrouwenrechten tégen Trump, terwijl ze "vriendelijker" is voor de Sharia. Dat houdt geen steek, je kan niet vóór Sharia zijn en tégen Trump mbt vrouwenrechten.

Goed

Ik bedenk me, inderdaad, da's nogal hypocriet, heeft die dat nu zelf niet door? En die organiseert dan mee de protesten tegen Trump, met welke agenda? Wie is dat eigenlijk?

Ik ga dan even zoeken naar die tweet. Ik vind die niet. Wat niet betekent dat ze niet bestaat, edoch slechts mijn beperkte twitter-zoekskills pijnlijk zichtbaar maakt. Wat vind ik wél?: Een hele hoop tweets die niet zo vriendelijk zijn voor de Sharia en die vooral blijk geven van een vurig voorstander van vrouwenrechten. Op enkele minuten tijd kan ik me een ruw beeld vormen waar deze vrouw voor staat. Vrouwenrechten vooral blijkbaar. Ze lijkt me helemaal niet radicaal, lijkt erg geemancipeerd, ja ik durf zelfs zeggen dat ze klassieke Westerse waarden omarmd heeft.

Mooi zo

Waar brengt ons dat dan?...

...

Ik weet het niet eigenlijk. Blijkbaar heeft een vrouw iets getwitterd waardoor ge (met wat slechte wil, laten we eerlijk zijn) zou kunnen afleiden dat het een radical moslima is. Blijkt niet zo te zijn na wat onderzoek (fact checking is hier inderdaad niet het juist woord, excuses).

Dus ja, waarom is die tweet nu relevant,... eigenlijk...

Zeg eens?...
Heerlijk, dat belerend en licht ironisch ondertoontje

Het feit dat je niet weet dat Linda Sarsour van 'the Arab-American association of New York' één van de organisatoren van die anti-Trump mars was, is dan weer een afknapper. Dus dat vingertje omtrent het predikaat 'vermeend' mag je gewoon achterwege laten.

Ben wel benieuwd naar die tweets waar jij het over hebt, waar ze zich kritisch uitlaat over de sharia... Of bedoel je die tweets ivm die interesten ? Zou ze dat misschien sarcastisch bedoelen ? Dus die duikel je nog wel even voor mij op neem ik aan ?

Ik zie inderdaad vooral tweets over die mars en verder weinig over vrouwenrechten eigenlijk, nog wel wat over pro-Palestina en anti-zionisme...

Dus waar brengt ons dat ? Bij de vraag of een mars die opkomt voor vrouwenrechten op oprechte wijze mede kan georganiseerd worden door iemand die de sharia aanhangt, één van de meest vrouwonvriendelijke ideologieën around.

Ziet er naar uit dat de Bernie-fans zich een tweede keer laten naaien hebben
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 14:43   #194
Anna List
Banneling

Standaard

Nederland toont alweer hoe Trump beter aangepakt wordt :

https://www.youtube.com/watch?v=j-xxis7hDOE
Oud 23 januari 2017, 14:43   #195
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alternative facts dus
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 14:50   #196
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Alternative facts dus
hoezo, denk je dat hij ze toch zal publiek maken dan?
Oud 23 januari 2017, 14:50   #197
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
bewijs het maar eens

http://nytlive.nytimes.com/womeninth...on-washington/

Citaat:
Another Soros grantee and march “partner” is the Arab-American Association of New York, whose executive director, Linda Sarsour, is a march co-chair.
Het is natuurlijk wel maar een artikel uit de NY Times, dus toch maar oppassen voor fake news...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 14:51   #198
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Heerlijk, dat belerend en licht ironisch ondertoontje

Het feit dat je niet weet dat Linda Sarsour van 'the Arab-American association of New York' één van de organisatoren van die anti-Trump mars was, is dan weer een afknapper. Dus dat vingertje omtrent het predikaat 'vermeend' mag je gewoon achterwege laten.

Ben wel benieuwd naar die tweets waar jij het over hebt, waar ze zich kritisch uitlaat over de sharia... Of bedoel je die tweets ivm die interesten ? Zou ze dat misschien sarcastisch bedoelen ? Dus die duikel je nog wel even voor mij op neem ik aan ?

Ik zie inderdaad vooral tweets over die mars en verder weinig over vrouwenrechten eigenlijk, nog wel wat over pro-Palestina en anti-zionisme...

Dus waar brengt ons dat ? Bij de vraag of een mars die opkomt voor vrouwenrechten op oprechte wijze mede kan georganiseerd worden door iemand die de sharia aanhangt, één van de meest vrouwonvriendelijke ideologieën around.

Ziet er naar uit dat de Bernie-fans zich een tweede keer laten naaien hebben
Dus wat ik in vet heb aangeduid verklaart de relevantie van de tweet? In't kort, de mars is georganiseerd door een dubieus persoon, dus heeft niet zo veel waarde. Zoiets?

Wel, als je dus wat verder zoekt, dan vind je dat het niet zo maar een mars was georganiseerd door een crazy woman. Dat vind je vrij snel.

Dus ja, als die stelling niet overeind blijft (i.e. het was een onnozele mars door alleen maar zotte vrouwen, georganiseerd door een radicale moslima), waarom zou die tweet dan toch nog relevant zijn?

Allé, wat wilt ge er eigenlijk mee zeggen, met die (afbeelding van die) tweet?
Oud 23 januari 2017, 14:53   #199
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nederland toont alweer hoe Trump beter aangepakt wordt :

https://www.youtube.com/watch?v=j-xxis7hDOE
heerlijk
Oud 23 januari 2017, 14:55   #200
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
18 uur In België, 12 uur middag in Washington.Trump legt de eed als 45e President van de VS af. Daar is nu de tijd gekomen dat er echt is zal veranderen. Geen loze woorden van de zoveelste politicus maar van een gerespecteerde en heel succesvolle zakenman. Het einde van het establishment!

Laat de champagne maar vloeien. Morgen bouwen we en groots feest in de welbekende discotheek. Ik voel me gelukkig en zie een groot Amerika en een terneergeslagen Europa Enkel nog een opkomst en overwinning van de Rechtse partijen in Europa kan dit continent redden.
TRUMP gaat steevast de geschiedenis is als de domste president ooit.
Dommer dan de clan Bush, en dat wil al wat zeggen.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be