Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 april 2017, 23:34   #181
Tavek
Banneling

Standaard

Er zitten er hier met traumas....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2017, 23:39   #182
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Er zitten er hier met traumas....
De waarheid heeft ook haar rechten. Directheid is het privilege van een man. "My little snake, Tavek."
Oud 11 april 2017, 04:02   #183
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het gaat erom WAT je zegt : je begint -zinloos- te zeveren over iets dat totaal niet relevant is en totaal niet aan de orde is : ne kleine op de wereld zetten aan 40 of ouder... Who cares ??? Dat is iets voor jonge mensen.
Kijk, als een vrouw van 40 begint te zwammen dat ze de biologische klok hoort tikken is er maar één juiste reactie : uit alle macht weglopen.
Dat zit fout op -letterlijk- alle vlakken =
-affectief speelt ze gewoon haar sexuele charme uit om een sperma donor te vinden die dom genoeg is om erin te trappen
-40 jaar is véél te oud om zwanger te worden, het risico op genetic garbage en down syndroom of open verhemelte-afval is extreem tgo iemand die de normale leeftijd heeft om kinderen te kriijgen
-de MILF in kwestie negeert dat uiteraard vrolijk en baseert zich liever op haar hormonen en wat dwaze interviews van sterren die aan 40+ nog ne kleine produceerden
-het eindstadium is als de MILF niet zwanger raakt en zich dan maar als een kalkoen laat opspuiten met hormonen om toch maar zeker de natuur te kunnen couilloneren en toch ne kleine eruit te kunnen persen.
-de spermadonor kan daarna zijn AHA erlebnis ten volle genieten als hij merkt dat zijn netto-resultaat is dat hij een totaal uitgerekte vrouw zal overhouden aan dat verhaal, met een buik die nooit meer in orde komt, rimpels en huidflappen van hier tot ginder en een gat dat 2 x zo dik is als daarvoor van de hormonen. Plus de kleine met een open verhemelte, een paar foutjes in de chromosomen en een voorhoofd en een kin als een bonobo. De uitstekende tong help ook al niet veel...

No... fuck it... kinderen krijgen is niks voor wanhopige Milfs.
Oh ik lees uwen uitgediepte brol niet eens meer ... weet je dat jonk ... mijn hoofd doet al zeer genoeg van dat gelul te zien verschijnen...

maar Sofia Loren en Wendy Van wanten hebben toch prachtige prestaties geleverd op dat gebied ...niet ieder vrouw krijgt die kans .

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 11 april 2017 om 04:05.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2017, 04:10   #184
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Of moeten we de te bemoeizuchtige types met de deegrol in de politiek, religie en andere publieke zaken echt een pak slaag gaan geven dat ze nooit meer gaan vergeten? ...
Wat is dat met die deegrol altijd .... is dat ook niet wat overdreven ? gefrustreerd en jaloers op vrouwen die durven hun klep open doen ? neen toch ?
Oud 11 april 2017, 04:13   #185
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Vernederen? Het blijft een raar, onnatuurlijk fenomeen als een vrouw al schreeuwend en tierend achter een man loopt en zich komt bemoeien als een huisvrouw met een deegrol in zaken zoals politiek, religie, enz. Dan worden we bange losers en sukkels. Laat ons gewoon gerust met jullie eindeloze bemoeizucht en ideaalbeeldjes over mannen, dat is voor de privésfeer...
Hopelijk meen je dat niet ... want ik ga bijna medelijden beginnen krijgen met uw soort Mislukte Jantjes .. die staan alarm te roepen omdat ze niet tegen een vrouw willen spreken... omdat ze dat niet gewoon zijn omdat ze thuis een wat onnozele zombie hebben rondlopen ?

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 11 april 2017 om 04:15.
Oud 11 april 2017, 07:48   #186
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
"My little snake"
De kern van je trauma situeert zich wschl daar, ja
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2017, 09:15   #187
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
De kern van je trauma situeert zich wschl daar, ja
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2017, 10:28   #188
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Bij ni moslims mss. Bij ons moeten we 3x onze ma voor onze pa gehoorzamen. God zij dank bestaat er nog iets als waardig oud worden.
Bent u niet verplicht om te schrijven "Allah zij dank"? Of hebt u eindelijk het licht gezien?
Oud 11 april 2017, 10:31   #189
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wil je een debat of intuïtieve zever praatjes....

http://dandebat.dk/eng-feminisme.htm
Vat het eens samen, schatje, ik mag dan wel een gepensioneerde dame zijn maar ik heb geen tijd om dat te lezen. U daarentegen hebt duidelijk te weinig te doen!
Oud 11 april 2017, 10:37   #190
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Het is niet dat ze niet gewenst zijn.

Het is wel zo dat geen enkele normale, gezonde, aantrekkelijke vrouw haar tijd verdoet op politieke forums.
Mannen en vrouwen zijn gelijk, naar mijn mening, dus zegt Thuleander hier dat ook normale, gezonde, aantrekkelijke mannen hun tijd hier niet komen verdoen. Maar als Thuleander werkelijk enkel over vrouwen praat, dan is hij wel heel erg anti-vrouw, heel discriminerend en stigmatiserend.
Wat moet ik van de mannen hier en vooral van Thuleander dan denken?

A propos, ik mag dan wel op het forum! Het woord "gezond" is jammer genoeg niet meer van toepassing op mij
Oud 11 april 2017, 10:39   #191
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bijvoorbeeld.
Of een ander zinvol tijdverdrijf.
Zelfs als dit sarcastisch bedoeld is, dan is het nog om te k.....
Dominant macho-bolleke!
Oud 11 april 2017, 10:40   #192
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De kinderen zitten op school of in de creche waar ze reeds vriendjes hebben. Ze hebben daar de tijd van hun leven: de hele dag spelen, dingen leren. Mijn zoon heeft reeds enkele beste kameraadjes waar hij op woensdagnamiddag kan gaan spelen.

In de vakanties nemen we ofwel verlof (kent u dat, betaald verlof ?) ofwel vragen we aan de grootouders om op te passen. En daar hebben ze ook weer veel plezier.

Ik ben er vrij zeker van dat onze kinderen een betere jeugd kennen dan bij kinderen die de hele dag bij moeder zitten. Ze hebben een sterke band met hun grootouders en reeds van vroeg veel sociaal contact. Wat ook het leren spreken en dergelijke versnelt.
Allee, zo'n twee weken per jaar doet u de moeite om zelf even naar uw kinderen om te zien.
Toch niet te vermoeiend, hoop ik?
Oud 11 april 2017, 10:42   #193
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Heu, wie is er hier gefrustreerd?
Gij en de rest van die vrouwenhaters hier .. trouwens het gaat over vrouwen ...dat was de vraag .. en alles dat de mannen hier kunnen is is onvriendelijk en beledigend reageren op mij en alle ander vrouwvolk hier ,

wat een bende hufters .
Oud 11 april 2017, 10:48   #194
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Onder moeders rokken blijven hangen is leuk maar hen van kindsbeen af onder leeftijdsgenoten laten vertoeven is naar mijn bescheiden mening goed voor hun ontwikkeling: zo leren ze sociale vaardigheden die in het volwassen leven nodig zijn en ze maken ook nog eens meer vriendjes. Crèches en kinderopvang zijn trouwen geen "stallingen" maar staan vooral voor leuke speelmomenten met vriendjes.
Er bestaan andere oplossingen. Maar een kind voltijds in de crèche dumpen, op andere dagen de grootouders er voor laten opdraaien dat is geen betere manier om een kind groot te brengen als wanneer het enkel het eigen huis, de eigen moeder en eventuele broers en zussen ziet.
Ik ben thuisgebleven nadat mijn oudste geboren werd en ik heb er nooit spijt van gehad, tussendoor deed ik interims en dan was er opvang voorzien, ongeveer het halve jaar was ik dus thuis. Toen waren er wel niet zo veel mogelijkheden als nu (ouderschapsverlof, loopbaanonderbreking ...). Vanaf 2 1/2 moesten ze naar de kleuterschool. Maar ik heb weinig gemist van hun opgroeien, die eerste jaren zijn toch de allermooiste om als ouder samen met het kind te beleven.
En ze vliegen voorbij ...
Oud 11 april 2017, 10:49   #195
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Gij en de rest van die vrouwenhaters hier .. trouwens het gaat over vrouwen ...dat was de vraag .. en alles dat de mannen hier kunnen is is onvriendelijk en beledigend reageren op mij en alle ander vrouwvolk hier ,

wat een bende hufters .
Maar meiske toch, ik denk eerder dat dit forum vol liefdevolle en begrijpende mannen zit, de vrouwen hier daarentegen.

Waar lees je dat die breeddenkende mannen hier de vrouwtjes bv. voor hufters uitschelden? Nee nee dit forum hier zit op enkele uitzonderingen na vol mannenhaatsters die dringend eens onder de man moeten geraken.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2017, 10:50   #196
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

https://en.wikipedia.org/wiki/Social_genomics

Het ene kind aard en bloeit in een crèche, het ander draagt voor de rest van het leven (onoverkomelijke) littekens. Discussie voeren over of 'de crèche' goed of slecht is voor 'het kind' is zinloos. De discussie moet zijn of een welbepaalde crèche geschikt is voor een welbepaald kind. Voorlopig zijn onze inzichten nog te beperkt om die discussie zinvol te kunnen voeren. De tijd wijst uit wat een kind aan een crèche heeft gehad/overgehouden. Alleen gelovigen voeren de discussie in hun algemeenheid. Gelovigheid en achterlijkheid gaan hand in hand.

Zowel rechts als links gaan de sociale genetica haten en proberen in een slecht daglicht te stellen maar een revolutie staat voor de deur.
Oud 11 april 2017, 10:51   #197
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Allee, zo'n twee weken per jaar doet u de moeite om zelf even naar uw kinderen om te zien.
Toch niet te vermoeiend, hoop ik?
Ik zie mijn kinderen iedere dag Marie.

Maar zoals u weet moet er ook brood op de plank komen. En laten we heel eerlijk zijn: kinderen zijn liever bij leeftijdgenootjes waar ze volop kunnen spelen dan alleen thuis.

Ik begrijp die ouderwetse visie op opvoeding niet echt. Mijn zoon en dochter staan sochtends te springen om naar de school/creche te gaan, waar ze kunnen spelen. Of naar oma en opa. Mijn schoonvader neemt mijn zoon deze namiddag mee naar de film (Smurfen). Die kinderen vinden dat fantastisch, en de opa ook.

Ik ga u eens iets beters zeggen, ik beschouw de vrouw die haar kind tot 6 jaar thuis houdt als een slechte moeder. Want ze ontzegt haar kind ervaringen die noodzakelijk zijn voor een goede ontwikkeling. Overigens is het normaal dat kinderen door meerdere mensen worden opgevoed. Dit was al zo in stamverband, en dat is nu nog steeds zo. Alleen hebben wat religieuzen en ouderwetse moeders er iets anders van gemaakt.
Oud 11 april 2017, 10:52   #198
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik bepaal niks.
Ik stel alleen maar vast dat er zo goed als geen vrouwen op politiek forums zitten.
En degenen die er zitten... tja.
Ja wat is ervan ?
Oud 11 april 2017, 10:53   #199
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie mijn kinderen iedere dag Marie.

Maar zoals u weet moet er ook brood op de plank komen. En laten we heel eerlijk zijn: kinderen zijn liever bij leeftijdgenootjes waar ze volop kunnen spelen dan alleen thuis.

Ik begrijp die ouderwetse visie op opvoeding niet echt. Mijn zoon en dochter staan sochtends te springen om naar de school/creche te gaan, waar ze kunnen spelen. Of naar oma en opa. Mijn schoonvader neemt mijn zoon deze namiddag mee naar de film (Smurfen). Die kinderen vinden dat fantastisch, en de opa ook.

Ik ga u eens iets beters zeggen, ik beschouw de vrouw die haar kind tot 6 jaar thuis houdt als een slechte moeder. Want ze ontzegt haar kind ervaringen die noodzakelijk zijn voor een goede ontwikkeling. Overigens is het normaal dat kinderen door meerdere mensen worden opgevoed. Dit was al zo in stamverband, en dat is nu nog steeds zo. Alleen hebben wat religieuzen en ouderwetse moeders er iets anders van gemaakt.
Ho jong, ik denk niet dat er vlaamse moeders zijn die hun kind tot het eerste leerjaar thuishouden, inwijkelingen daarentegen, daar hebben we speciaal wetten moeten voor maken opdat ze verplicht zouden zijn hun kinderen naar de kleuterschool te brengen. Marieke heeft groot gelijk in deze hoor.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2017, 10:55   #200
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Er bestaan andere oplossingen. Maar een kind voltijds in de crèche dumpen, op andere dagen de grootouders er voor laten opdraaien dat is geen betere manier om een kind groot te brengen als wanneer het enkel het eigen huis, de eigen moeder en eventuele broers en zussen ziet.
Ik ben thuisgebleven nadat mijn oudste geboren werd en ik heb er nooit spijt van gehad, tussendoor deed ik interims en dan was er opvang voorzien, ongeveer het halve jaar was ik dus thuis. Toen waren er wel niet zo veel mogelijkheden als nu (ouderschapsverlof, loopbaanonderbreking ...). Vanaf 2 1/2 moesten ze naar de kleuterschool. Maar ik heb weinig gemist van hun opgroeien, die eerste jaren zijn toch de allermooiste om als ouder samen met het kind te beleven.
En ze vliegen voorbij .
..
Ik begin al te merken waarover dit draait. Jezelf, en niet wat het beste is voor je kind.

Mijn vrouw is hoger geschoold en wilt niet thuisblijven. Ze heeft een carriere. Ze is te slim en ze kan te veel om voltijds thuis te blijven. En de maatschappij biedt voldoende opties aan moeders die zo wensen te leven zonder de kinderen nadelen aan te doen, in tegendeel.

De jongste heeft wel al vriendjes op haar 1.5 jaar waar ze iedere dag mee speelt. Dat kunnen moederkindjes niet zeggen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be