![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() Er zitten er hier met traumas....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De waarheid heeft ook haar rechten.
![]()
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() maar Sofia Loren en Wendy Van wanten hebben toch prachtige prestaties geleverd op dat gebied ...niet ieder vrouw krijgt die kans . Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 11 april 2017 om 04:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() Wat is dat met die deegrol altijd .... is dat ook niet wat overdreven ? gefrustreerd en jaloers op vrouwen die durven hun klep open doen ? neen toch ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 11 april 2017 om 04:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bent u niet verplicht om te schrijven "Allah zij dank"? Of hebt u eindelijk het licht gezien?
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat moet ik van de mannen hier en vooral van Thuleander dan denken? A propos, ik mag dan wel op het forum! Het woord "gezond" is jammer genoeg niet meer van toepassing op mij ![]()
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs als dit sarcastisch bedoeld is, dan is het nog om te k.....
Dominant macho-bolleke!
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch niet te vermoeiend, hoop ik?
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() Gij en de rest van die vrouwenhaters hier .. trouwens het gaat over vrouwen ...dat was de vraag .. en alles dat de mannen hier kunnen is is onvriendelijk en beledigend reageren op mij en alle ander vrouwvolk hier ,
wat een bende hufters . |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben thuisgebleven nadat mijn oudste geboren werd en ik heb er nooit spijt van gehad, tussendoor deed ik interims en dan was er opvang voorzien, ongeveer het halve jaar was ik dus thuis. Toen waren er wel niet zo veel mogelijkheden als nu (ouderschapsverlof, loopbaanonderbreking ...). Vanaf 2 1/2 moesten ze naar de kleuterschool. Maar ik heb weinig gemist van hun opgroeien, die eerste jaren zijn toch de allermooiste om als ouder samen met het kind te beleven. En ze vliegen voorbij ...
![]() |
![]() |
#195 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Waar lees je dat die breeddenkende mannen hier de vrouwtjes bv. voor hufters uitschelden? Nee nee dit forum hier zit op enkele uitzonderingen na vol mannenhaatsters die dringend eens onder de man moeten geraken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://en.wikipedia.org/wiki/Social_genomics
Het ene kind aard en bloeit in een crèche, het ander draagt voor de rest van het leven (onoverkomelijke) littekens. Discussie voeren over of 'de crèche' goed of slecht is voor 'het kind' is zinloos. De discussie moet zijn of een welbepaalde crèche geschikt is voor een welbepaald kind. Voorlopig zijn onze inzichten nog te beperkt om die discussie zinvol te kunnen voeren. De tijd wijst uit wat een kind aan een crèche heeft gehad/overgehouden. Alleen gelovigen voeren de discussie in hun algemeenheid. Gelovigheid en achterlijkheid gaan hand in hand. Zowel rechts als links gaan de sociale genetica haten en proberen in een slecht daglicht te stellen maar een revolutie staat voor de deur.
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zoals u weet moet er ook brood op de plank komen. En laten we heel eerlijk zijn: kinderen zijn liever bij leeftijdgenootjes waar ze volop kunnen spelen dan alleen thuis. Ik begrijp die ouderwetse visie op opvoeding niet echt. Mijn zoon en dochter staan sochtends te springen om naar de school/creche te gaan, waar ze kunnen spelen. Of naar oma en opa. Mijn schoonvader neemt mijn zoon deze namiddag mee naar de film (Smurfen). Die kinderen vinden dat fantastisch, en de opa ook. Ik ga u eens iets beters zeggen, ik beschouw de vrouw die haar kind tot 6 jaar thuis houdt als een slechte moeder. Want ze ontzegt haar kind ervaringen die noodzakelijk zijn voor een goede ontwikkeling. Overigens is het normaal dat kinderen door meerdere mensen worden opgevoed. Dit was al zo in stamverband, en dat is nu nog steeds zo. Alleen hebben wat religieuzen en ouderwetse moeders er iets anders van gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn vrouw is hoger geschoold en wilt niet thuisblijven. Ze heeft een carriere. Ze is te slim en ze kan te veel om voltijds thuis te blijven. En de maatschappij biedt voldoende opties aan moeders die zo wensen te leven zonder de kinderen nadelen aan te doen, in tegendeel. De jongste heeft wel al vriendjes op haar 1.5 jaar waar ze iedere dag mee speelt. Dat kunnen moederkindjes niet zeggen. |
|
![]() |
![]() |