![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tavec is van plan 1500 jaar te worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook iets dat de media graag verzwijgen:
Eerst zitten de groenen nog een resolutie in te dienen die door alle regeringspartijen wordt gesteund (en waar de N-VA had moeten tegen stemmen, met dat dwaas klimaatgelul) om dan daarna toch maar doodleuk mee te doen met een motie van wantrouwen. Wat is het nu eigenlijk? Of: goede peilingen doen rare dingen met een mens. Zeker als ze paddo's fretten.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 19 december 2018 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het eigenaardige is dat extreem-links zulke complexen niet heeft. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koning maakt zich schuldig aan wat men het VB altijd verwijt, discriminatie.
Alle partijvoorzitters mogen komen behalve die van het VB. http://www.standaard.be/cnt/dmf20140526_01119463 |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe komt het toch dat jij zo goed denkt te weten wat anderen denken? Het stikt van de bewijzen dat er door de eeuwen heen klimaatrampen zijn geweest. Dat lag NIET aan de mensen, en toch gebeurden ze. Het klimaat zal blijven veranderen, maar er is geen enkel bewijs dat dit zal gaan zoals de klimaathysterici dat ons door de strot proberen te duwen. Noch zullen de door mensen genomen maatregelen veel invloed hebben op de veranderingen in het klimaat. Of ze zouden de zon betere manieren moeten leren. Morgen gooien de mannen die het op deze planeet voor het zeggen hebben ons (en henzelf) misschien kernbommen op onze kloten. Er spelen zich vandaag belangrijken en dringender zaken af waarom we ons zorgen moeten maken. De sluiting van de kerncentrales bijvoorbeeld waardoor we al heel gauw zonder stroom, verwarming en wat nog allemaal kunnen komen te zitten. Of de gevolgen van het VN-migratiepact. Europa neemt ons ons zelfbeschikkigsrecht al af. Daar hoeft écht geen internationale organisatie bovenop te komen wiens enige zorg de migratie is en hoe ze ons kunnen "leren" om te doen (wat volgens hen) onze humane plicht is. Ik zal nooit vergeten dat het mijn eigen vader was die me "leerde" wat mijn plicht was: "Meiske, je mag niet aan jezelf denken. Je moet aan de anderen denken". Ik heb dat geloofd.....Tot ik doorkreeg wie die anderen waren waaraan ik moest denken. En toen trok in de lijn door en werd ik wijzer.
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De koning moet in zijn beleid politiek neutraal zijn.
Trouwens, in dat cordon staat nergens dat de koning daar rekening mee moet houden. Laatst gewijzigd door daiwa : 19 december 2018 om 14:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat die halve gare staatshoofdje spelen voor de zeldzame keer dat hij daar de kans voor krijgt. Wat zal Hare Koninklijke Hoogheid trots zijn. Eindelijk kunnen zij en haar royale gemaal bewijzen wat ze waard zijn. Geen zinnig mens heeft behoefte aan show die alleen voor de galerij dient. Niets hoeft te gaan volgens de geldende regels, behalve om te "bewijzen" dat Fluppe nut heeft.
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik welk grondwetsartikel wordt het cordon vermeld?
Waar is de tijd dat de Fluppe eiste dat er 50 meter afstand moest zijn tussen hem en Marie-Rose Morel en haar invalide vader.... De Fluppe kan nu, eindelijk laten zien dat er met hem niet te spotten valt. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen probleem.....zolang je maar aan de goede kant van de geschiedenis staat.....
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK, stel nu voor dat hij er geen rekening mee houdt en dat hij Van Grieken ontmoet. Na minder dan 5 minuten is het al gedaan aangezien het VB zowiezo in het cordon zal belanden. Is dit geen tijdverlies?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kijk dan ook naar de publisher: BINGO! https://en.wikipedia.org/wiki/Interc...dies_Institute Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de laatste 'core belief' na zie ik niets mis.
En uiteraard gaat een boek met een dergelijk onderwerp pro en anti islam comments uitlokken. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 19 december 2018 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoelt u hiermee?
U stelt dat de joden het zo goed hadden in Spanje onder moslimbewind. Ik verwijs naar een boek dat tegenargumentatie bevat. Uiteraard gaat het dan over de islam... Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 19 december 2018 om 14:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit de geheime notulen van de Belgische grondwet.
![]() |
![]() |