![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Gronden? Sociale wetenschappen bieden kleinere soort zekerheden (of helemaal geen) dan de natuurwetenschappen. Citaat:
Maar goed, met deniers valt niet te discussiëren. Tijdverlies. Ze zijn niet rationeel gedreven. En ze lopen hopeloos achter. Laatst gewijzigd door eno2 : 15 maart 2019 om 16:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht het van Tom coiffeur afhangen wel.
Maar bon ....back on topic. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 maart 2019 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou die mensen toch wetenschappers durven noemen en experts in de materie... Die zijn niet mals over de gevolgen van de hedendaagse wiet hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat er onder wetenschappers geen consensus is over mogelijke oplossingen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gevolgen van teveel alcohol zijn ook niet min hoor.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En sommigen maar cheeren dat er 30.000 opdaagden voor de mars vandaag.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wens dat het milieu voldoende verloederd wordt zodat de minst sterken rapper de pijp uit gaan. <-- dat is een politieke wens. Ik weet perfect hoe ik het milieu met de kleinste kosten omzeep kan helpen <-- dat is dank zij de KENNIS die men opdoet bij milieubewustmaken. Maw, mijn milieubewustwording legt mij uit hoe het broeikas effect werkt, en welke gevolgen dat zal hebben. Mijn politieke keuze is van die gevolgen een goed wapen te vinden om zwakkeren, vooral in ontwikkelingslanden, helpen omzeep te helpen en ons zo meer levensruimte te geven, en meer grondstoffen. In welke mate is de "milieu bewustwording" hierbij gediend met een betoging TEGEN mijn politieke doelstellingen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat men legaliseert kan men reguleren Je moet eens kijken naar de gevolgen van illegaal gestookte alcohol ![]() Maar bon....we wijken af.Dus back on topic. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 maart 2019 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Deze namiddag in Heist o/d Berg gehoord dat er bepaalde ouders bij de directie van een school in zijn kantoor stonden. De simpele geest was niet met met pek en veren op het dorpsplein opgehangen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hypocriet wicht begint veel noten op haar zang te krijgen. Zij gaat eens zeggen wat scholen mogen doen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of, als ze werkelijk idioot is, groen.
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Massa's scholieren kunnen nu gelegitimeerd pinten gaan drinken in Brussel en eens in Noord stoppen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Althans, dat is wat de brossende jeugd mij vertelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Parlementslid
|
![]() Ze is wat van alles behalve slim. En autistisch. Ik vind dat dus dat is mijn mening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Parlementslid
|
![]() Ik hoor anders van de schoolgaande jeugd in de familie en kennissenkring dat ze die allemaal haten en dat ze zich belachelijk maakt. Maar misschien zitten daar geen bosbrossers tussen en nemen ze hun studies wel serieus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze 4 bijna volwassen kleinkinderen waren er ook. Aangename verrassing: 1 van onze kinderen had 8 van z'n naaste medewerkers meegebracht ! Aan het eind v.d. stoet bij het Zuidstation was de ambiance OVERWELDIGEND !!! ENTHOUSIASME ongehoord & ongezien. ENTHOUSIASME DOET LEVEN zei Goethe ! Het was een dag om NOOIT te vergeten ! |
|
![]() |
![]() |