![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zie zelfs een waardige toekomstige Termont in hem.
![]() |
![]() |
#182 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hem vergelijken met een anti-Vlaamse rotzak.
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er staat daar niks in waar men echt bezwaar tegen kan maken, indien met ook maar 1 jota inzit met de veiligheid van de migrant en een goed migratiebeleid, voor zowel het westen als het zuiden. Ik heb nog nooit een NVA'er op dit forum weten vertellen wat er nu exact in dit pact staat dat problematisch is. Ik weet alleen dit: als het pact getekend werd in Oslo, spraken we er al lang niet meer over.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
@Anna List Heeft VVP , lid van de politieke partij NVA, opgeroepen om voor het VB (een andere politieke partij) te stemmen ! Jullie gaan me natuurlijk onmiddelijk die link geven dat ik het even kan nalezen, de link naar één of andere toog (vlaams republikeinse toog GA IK VANUIT) is irrelevant... want toogpraat. Ik weet ook wel dat VVP gezegd heeft dat ze de VB stemmen niet nodig had, dat is inderdaad een zeer klote opmerking ! Persoonlijk , en de cijfers bewijzen het, ga ik niet uit van de communicerende vaten N-VA tov VB Dus de vlaamse republikeinen winnen hier en werken samen ... of niet ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad, bootjes de zee opsturen om de immigranten al vanaf de Libyse kust onmiddellijk op te pakken en over te brengen naar Europa ipv ze terug in Libië aan wal te zetten... Alsof dat geen enorme aantrekkingspleister is voor al die immigranten en daarna komen huilen dat door onze zogezegde hardvochtigheid er een paar verdrinken op zee??? Al gehoord, we moeten overal besparingen doorvoeren, maar het immigrantenbudget moet nog verhoogd worden... En wij zouden dat allemaal braaf moeten slikken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook is het een zeer zelfdestructieve houding van BDW om lokaal terug te vallen. Want hoger dan burgemeester kun je op dat vlak niet raken, dus wordt het voor hem enkel nog bergaf in de toekomst als hij niet nationaal gaat. Een Termontje doen, dat zit er afgaande op de demografie in Antwerpen niet in, denk ik. Laatst gewijzigd door Guinevere : 1 december 2019 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenaanval van De Wever is ingezet. This means war!
![]() https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191203_04748692 Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U maakt hier trammelant over een compact dat u nog niet hebt gelezen. Ik durf trouwens te wedden dat 99,9 % van de NVA en VB adepten hier het compact ook nog niet hebben bekeken, en enkel de haatpraat van Theo en Tom hebben gehoord. Hersenloze schepsels.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie interesseert de eieren van Ceulaer??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.demorgen.be/politiek/n-v...name~b202ec1a/ Citaat:
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 3 december 2019 om 18:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat hij nu kiest voor een totaal andere carriere is ofwel erg lovenswaardig, ofwel zeer pragmatisch en met voorkennis van de shitstorm die er aan komt. |
|
![]() |
![]() |