![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() 2 en 3 zijn een gevolg van 1, want die ouders zijn de oude leerlingen van het VSO...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja
Citaat:
Citaat:
Tip: Als je dan toch zo graag zonder bril leest. Neem een bierkaart, prik er een klein gaatje in, en kijk daardoor naar je boek. ![]() Gegarandeerd kan je beter lezen zonder bril. Ik ben helemaal niets tegen e-readers. In tegendeel. Ik heb er al aan gedacht om er een (of een tablet) te gaan gebruiken vanwege de voordelen in sommige omstandigheden. Je kan bij wijze van spreken een ganse kast boekenkast meenemen en in een donkere hoek lezen alsof je in een heldere kamer of in het zonlicht zit. Laatst gewijzigd door pajoske : 4 december 2019 om 15:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En inderdaad voor de juiste publiciteit is alles toegelaten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() Waar staat hier dat het alleen om puur wetenschappelijke vakken zou gaan... Je aanbieden om in verschillende talen secretariaatswerk te komen doen en geen enkele taal zonder fouten kunnen schrijven???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() Tegen dan is de wereld al lang van ons verlost...
Laatst gewijzigd door marie daenen : 4 december 2019 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar weet dat ze dat nooit zullen toegeven en, als ze niet drastig tegengehouden worden, dat ze zullen blijven verder gaan met de boel verder kapot te maken en te verzieken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De verraders... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
Idd een tablet is goed bruikbaar in een kamer zonder enige verlichting. Of op een podium zonder verlichting. Daarom gebruiken sommige orkesten tablets. Enige probleem kan dan storingen van bv gsm's zijn. (of een platte batterij) Maar zoals ik al schreef het vervangt nooit een bril om de letters scherp te maken. Laatst gewijzigd door pajoske : 4 december 2019 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Ben ik ook akkoord mee natuurlijk maar jullie vergeten dat de linkse bende in de jaren tachtig, negentig van de vorige eeuw rondbazuinde dat de ouders in feiten niet de juiste personen waren om de kinderen de juiste opvoeding te geven, want ze hadden toch geen diploma behaald daarvoor en dat ze de echte opvoeding, de echte structuur, de echte kennis daarover moesten overlaten aan afgestudeerden...
Tien jaar later toen hun wijsheid eerder katastrofaal dan positief bleek te zijn, hadden ze ineens uitgevonden dat de ouders zich niet meer genoeg inzetten voor hun kroost... Zoals altijd kromdenken op hoog niveau... |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n bokken is een beetje zoals uw houten wandelstok, misschien iets zwaarder van gewicht.
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() Ik ben ervoor om kinderen op te voeden tot vrijheid, maar dat is iets totaal anders dan vrije opvoeding... Maar dat hadden de linkse kloten nu eens niet door...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik denk wel dat die boy wist hoe laat t was wanneer hij voor de nonkel zijn 'wandelstok' moest gaan halen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nietes. Mijn Kobo E-reader heeft een backlight dat in helderheid geregeld kan worden. Ik kan daarop lezen in het pikkedonker.
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() De oudere kindles, kon je niks mee aanvangen in het donker of bij slecht licht.
|
![]() |
![]() |