![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan wel ja. Misschien niet slecht, van bewust te blijven van uw druggebruik.
Als ik een advocaatje bij mijn koffie uitlepel ben ik mij ook bewust dat ik alcohol aan het gebruiken ben.
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voel jij daar als voetballer al iets van ? welingelichtekringen.nl/sport/1184379/ex-voetballers-lopen-drie-en-een-half-keer-meer-kans-om-te-sterven-aan-dementie.html Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 december 2019 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat betreft de belgische wet uit 1973 , dat klopt nochtans: Vlaanderen is een entiteit sinds de 1e staatshervorming van 1973. het vlaams nationalisme gebaseerd op de territoriale grenzen die daar bepaald werden. bvb Frans Vlaanderen wordt genegeerd. Nochtans wordt daar meer Vlaams gesproken dan in veel 'Vlaamse ' gemeenten rond Brussel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je goed leest geef ik U ook al eens gelijk.....als je ,althans in mijn ogen, gelijk hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stoned zijn is meestal minder aangrijpend dan dronken zijn. De dag erna kan je gerust deelnemen aan een marathon. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 december 2019 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie op zoek is naar de roes is alleszins een pak beter af met cannabis dan met Alcohol.
Cannabis voel je s'anderdaags niks meer van...en een kater is zo goed als onbestaande. Overgeven nooit. Slapen doe je ook al veel beter. Wie 3 joints rookt op een avond kan in de ochtend zonder problemen gaan joggen......wie stomdronken is geweest zal daar wat meer moeite mee hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou mij verwonderen dat niets in het assortiment bij de apotheek geschikt zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Drugs om u plezant te voelen.....drugs om rustig te slapen.....drugs om extra alert te zijn.....drugs om je angsten te overwinnen......zelfs drugs om goed te kunnen neuken. Al wat je maar kan dromen. ![]() Maar toch mee opletten want veel neveneffecten....depressies...overdosissen....zelf moordneigingen..agressie.. ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 december 2019 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar staat te lezen welke de bijwerkingen kunnen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En nu is't uw beurt weer...
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke dan? Noem mij eens een legale drug die dezelfde effecten opwekt als cannabis en net als cannabis nagenoeg geen neveneffecten of nawerkingen heeft? Mij benieuwen.
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder voorschrift? Een medicijn dat aan cannabis (of voor mijn part alcohol) verwante effecten teweegbrengt? Ik denk het niet eh? Ik moet dus een voorschrift hebben. Ga ik dat van de dokter krijgen als ik daar, blakend van gezondheid, ga vragen achter zo'n voorschrift omdat ik 'legaal stoned wil worden'? Wederom niet eh? Uw uitleg dat er legale alternatieven zijn voor cannabis gaat dus totaal niet op.
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Reken op een honderdtal bijwerkingen per medicijn ![]() ![]() Ja zeg die farma industrie zijn ook geen dommeriken .....het zijn nu éénmaal gewiekste dealers. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 december 2019 om 08:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil de alcoholisten niet te eten geven die hetzelfde beweren van alcohol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, alcohol en sigaretten zijn nog altijd legaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Europees Commissaris
|
![]() Komt ook omdat velen niet beseffen dat ze wel degelijk met drugs bezig zijn, zoals een advocaatje bij de koffie, of 's avonds een glas wijn voor den tv.
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk niet. Er zijn zoveel dingen die men niet nodig heeft maar waar men graag van geniet. Wie wil leven als een asceet moet dat maar doen. Je leeft maar één keer.... Sterven moet iedereen......ook de asceet sterft ( en niet zelden nog sneller dan de zatlap ) Van drugs op zich ga je niet dood. In Memoriam Jules Deelder: 'De drugs hebben me jong gehouden' https://revu.nl/artikel/62682/in-mem...-jong-gehouden Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 december 2019 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |