![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een alleen staande man zonder familie die kan helpen en die nog nooit een naald heeft vastgepakt moet zich maar een naaimachine aanschaffen, het filmpje bekijken en hij kan naaien. ![]() Ik begrijp niet waarom daar in die tijd nog les over gegeven werd op school als het zo gemakkelijk is. Laatst gewijzigd door daiwa : 4 mei 2020 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moeten ze hem ook nog leren een ei te bakken zeker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier gaat het over hoe je zélf een mondmasker moet maken. Laatst gewijzigd door daiwa : 4 mei 2020 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die nog nooit een naald hebben vast gehad.
Laatst gewijzigd door daiwa : 4 mei 2020 om 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die is weg "gemoderniseerd". Ze kennen wel Latijn & Grieks... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge (of beter het vb) moet eens stoppen met het voor te stellen alsof we dat zouden doen , want dat klopt langs geen kanten Noch het simplistisch voor te stellen als ware dat het select groepke 'eigen volk' geheel zelfbedruipend zou zijn ..ook dat klopt niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet echt de sterkte van de latere 'Hotel-Mamma' generatie. Oops, here we go again ![]() Laat de natuur nu maar verder vertellen...
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dank om mijn argument sterker te maken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie s-pa wat vooruitgaan. PvdA zeker en vast. En Open VLD zal een deel van het electoraat terugwinnen dat zal appreciëren dat ze zich niet hebben verstopt en verantwoordelijkheid hebben genomen. Zeker De Croo maakt nu een goede beurt. CD&V gaat niet als grote winnaar hieruit koen, maar gaat m.i. ook niet meer zakken.
En VB is gewoon afwezig in het debat en hun kernthema ook. Dan rij je een verloren koers.
![]() |
#192 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat een drama om niets. https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200317_...ers-zelf-maken
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Legduw geval nu maar nekeer bloot hier, en rap!
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De tegenpartij argumenteerde dat oudere mannen dit niet konden. Ik geloofde dit niet, maar ging er ludiek op in, tot gij tussenkwam. Feit blijft dat mensen best wel enige verantwoordelijkheid kunnen nemen, zeker als de kosten en moeite beperkt zijn. Mondmaskers zelf maken is volgens mij niet te veel gevraagd van de overheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Was niet mee met het eerste gedeelte. ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 4 mei 2020 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moest mijn ma nog bellen voor advies hoe ik dit het beste zou formuleren ![]() Laatst gewijzigd door Tavek : 4 mei 2020 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maakt gij 't uw maar zelf! ![]()
![]() |
![]() |
#198 |
Minister-President
|
![]() da naaien met de machine zal nog wel lukken, k'heb alleen een jong wijfje nodig voor den draad in de naald te steken. ???*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De waan van het moment is belangrijk he, zeker als je dan argumenten denkt te hebben om te beweren dat links zal winnen, alhoewel, ter plaatste trappelen en licht vooruit gaan is natuurlijk niet winnen. |
|
![]() |
![]() |