![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie van zijn nazaten ga je daarvoor contacteren? Alexander Blundell-Hollinshead-Blundell, de zoon van zijn kleindochter Stephanie zu Windisch-Graetz?
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
daarom ook dat ik geen probleem heb om het daar te spreken en ik de moeite gedaan heb om het te leren spreken . Waarom zou een Waal dan diezelfde moeite ook niet kunnen doen om Nederlands te leren spreken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Burger
|
![]() Die heeft ook een slag van de molen gekregen .
https://kw.be/nieuws/samenleving/par...eck=1591956884 |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Normaal wel, maar het zijn nieuwe herhalingen van De Kampioenen en het cyclo-cross seizoen begint net.
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zeg me eens, wanneer wordt nu eindelijk eens het standbeeld van Jan Pieterszoon Coen neergehaald of verwijderd in Nederland? U weet wel, Pierszoon Coen, alias de slachter van Banda. Ik weet niet hoeveel standbeelden er staan in Holland van die snoodaard, maar er zijn er toch wat. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 juni 2020 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de Ardennen praat ik Frans. Uiteraard gebeurt het wel eens - zeker in de meer toeristische dorpen - dat men toch in het Nederlands tegen mij begint. In ieder geval vind ik het geen vanzelfsprekendheid om in de Ardennen in het Nederlands te worden behandeld. In Vlaanderen verwacht ik ook dat Walen proberen Nederlands te spreken. Als ik merk dat een Franstalige moeite doet om mij in het Nederlands aan te spreken maar ik merk dat het moeizaam gaat, heb ik er geen problemen mee om - zelfs in Vlaanderen - over te schakelen naar het Frans. Waar ik wel een probleem mee heb is dat Franstaligen het vaak als een evidentie beschouwen om in Vlaanderen te worden bediend in het Frans. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Catherine Moureaux veut débaptiser le Boulevard Léopold II La bourgmestre de Molenbeek prend position dans le débat sur les représentations de Léopold II dans l’espace public. Elle veut changer le nom de l’actuel Boulevard Léopold II au coeur de Bruxelles, via une consultation populaire, propose-t-elle. https://www.lesoir.be/306741/article...ard-leopold-ii |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig genoeg is dat blijkbaar te moeilijk om te verstaan voor flaminganten of ander extremen, van waar dan ook.
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prins Laurent doorbreekt stilte bij Belgische royals: “Leopold II heeft veel gedaan voor België”
Een reactie op de controversie rond Leopold II. Laurent for President? ![]() p.s. Leesgenot, lectuur & een liedje????? De negerhut van Oom Tom. Tien kleine negertjes (lied)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 juni 2020 om 13:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij minachten onze taal en weigeren die te leren spreken . Dat is hun goed recht , maar dan zie ook niet in waarom wij wel verplicht worden om met die mensen samen in één land te wonen en te moeten onderhouden. Daarom ijver ik dus voor de Vlaamse onafhankelijkheid. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 12 juni 2020 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afgezien van de inhoud vraag ik me af waarom je steeds in verzen schrijft.
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs de meeste flaminganten zullen in Wallonië snel geneigd zijn Frans te spreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://tekstje.blogspot.com/2020/06...hGUDetSyi8&m=1
En t mag dan eens gedaan zijn met dat knievallen over ons koloniaal verleden. Er is hier ook genoeg miserie geweest, maar we zijn niet blijven steken in zelfmedelijden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Patriottisme is voor sukkels.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |