![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Gouverneur
|
![]() 'n Stel rukkerkes wat hier probeert te argumenteren dat groen een schoner kleur is dan paars...
Kom uw kot es uit, loop en kijk wat rond, ferm vrouwvolk hebben ze overal, lelijke meiden ook. "Da's mijn type niet" is zever voor in de boekskes bij de coiffeur of mannekes van 16. Politiek, raszuiverheid en andere tralala zit in het ander koppeke, veel bloed zit daar niet meer in ene keer dat de strikken en draden van de verleiding uitgeworpen zijn oftewel, "stemmen doe ik met een ander rood potlood" ![]()
![]() |
#185 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is toch best mogelijk dat je de typische kenmerken die eerder en meer voorkomen bij het ene volk dan bij het andere mooier vindt? Natuurlijk zijn er overal knappe en minder knappe vrouwen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#188 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Schoonheid zit vanbinnen...... ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 13 december 2004 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
IRL: ge onderschat ze.
![]() |
![]() |
#190 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=JoeQpublic]bof, strikt genomen als het gaat over foto's enzo: akkoord.
QUOTE] ![]() De wereld vindt misschien de arische vrouwen wel de mooiste..... maar niet de Belgen. Was de uitslag anders geweest met enkel stemrecht voor Vlamingen ? Zou men haar verkiezen in een onafhankelijk Vlaanderen ? Ikke wel !
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vrouwen met Portugees bloed zijn de mooiste natuurlijk, hoe kan daar iemand aan twijfelen. En gisteren gaf heel België mij gelijk..nah
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wizo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() [quote=labyrinth]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() U bent waarlijk pathetischin uw taalgebruik.
Doe maar zo voort jongen, dan kan iedereen zien hoe een belachelijk laag niveau jullie racistjes er op na houden |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Niet tot mijn frustratie. Zoals ik al zei 'doe maar zo voort'. De overgrote merderheid van de bevolking vindt uw taalgebruik beneden alle peil
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik de gordijnen ingejaagd? door wie dan?
Ik reageer enkel omdat ik op dit moment niks beter te doen heb. Het valt mij op dat u de mensen die voor haar kozen blijkbaar geen vrijheid van meningsuiting wil geven om haar de mooiste te vinden. Maar kies jij gerust maar voor een arische vrouw als vriendin hoor, dan heb ik al minder concurrentie om voor de mooie vrouwen te gaan |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |