![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als straf , wraak ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Minister-President
|
![]() Nee gewoon bij een fatsoenlijke slachter bestellen en niet bij zo een achterbakse rat. Dus buiten dat de overheid uwe winkel sluit kunde zelf als zaakvoerder ook fouten maken. En dat is dan uw eigen schuld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee van of er ook maar iets van waar is wat men schrijft in het artikel.
Onthullingen 'mogelijke' bijwerkingen. Misschien is het te ver gezocht of zou het? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de slager zoveel bestelling krijgt , gewoon maken , wat daarna gebeurt ,
dat is niet zijn probleem !! Ze kunnen het thuis invriezen , voor wanneer er weer volledige lockdown komt !! Ze zijn dus vooruitziende !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Men dient dan de verplichting opleggen van een afdoende afzuiging, van de verluchting (verse buitenlucht) te optimaliseren, van de filters in het gemeenschappelijke verluchtingssysteem op HEPA niveau te brengen en in de luchtleidingen UV straling of een ionisator te installeren, van een luchtbevochtiger aan te brengen en van het CO2 gehalte in het oog te houden. Er bestaan ettelijke apparaten om dit te bereiken. De zogenaamde experten en de bewindslui geven de voorkeur aan niet werkende verplichtingen en maatregelen maar berokkenen daarmee de economie, de gezondheidszorg en de gehele maatschappij onafzienbare schade. Een andere rationelere aanpak kan zelfs niet overwogen worden. Mooi zo!
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles Laatst gewijzigd door fcal : 8 december 2020 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk zijn ze nodig. Het is toch niet moeilijk de regels te volgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzinnige regels respecteren is inderdaad teveel gevraagd. Maar als je een mak schaapje naar chinees model wil spelen, be my guest. Ondertussen zal ik nog wel gewoon naar het toilet gaan als ik op bezoek ben bij vrienden/familie.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
Er IS geen antwoord waarom de mensheid in een collectieve psychologische kramp is geschoten voor een fenomeen dat al zo oud is dan de mensheid zelf. Er is GEEN medische catastrofe aan de hand, er is een PSYCHOLOGISCHE catastrofe aan de hand. Of ze in gang is gezet door de elite, de psychopaten achter het gordijn, de internationale bankiers, in cohort met de internationale politieke elite... Wie zal het weten, want ze kunnen het toch genoeg verbergen omdat ze de media COMPLEET in hunne zak hebben zitten. Maar het doet er niet toe. Er IS een psychologische pandemie aan de gang. Getuige de vele, totaal wereldvreemde reacties op dit en andere fora van een kleine, naïeve maar luid roepende minderheid, die ECHT denken dat we ER ALLEMAAL AAN GAAN als we niet gewoon blijven verderdoen zoals we duizenden en duizenden jaren leven.
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig treft dit maar een minderheid van de bevolking. ![]()
![]() |
![]() |
#195 |
Minister-President
|
![]() Om verder te gaan op hoe ver de overheid mag gaan nog enkele voorbeelden.
Zien de aanhangers de volgende dingen ook nog zitten of gaat dit te ver? - massaal telefoons afluisteren met zoekwoorden kerstmis, familiefeest, ... - Google gegevens opvragen want die weten perfect hoeveel mensen er op 1 plaats zijn - met kerstavond/kerstmis heel de nacht helicopters met warmte camera inzetten. - bankgegevens opvragen en kijken wie bij bakker, traiteur of slachter voor meer als 100 euro besteld -.... Iemand anders nog ideeën Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 8 december 2020 om 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
Ze zijn bang van zichzelf, hebben een enorm minderwaardigheidscomplex, en een niet te onderdrukken drang tegen iedereen te roepen wat ze moeten doen. Rudies en Karens.... (Nee, forumRudy, ik heb het niet specifiek over jou)
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|