Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 augustus 2021, 16:27   #181
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Nee, dan stijgt de prijs van de smokkelaars gewoon want dan gaan die dat 'hindernisje' omzeilen tegen een meerprijs.
Dat op zich is voldoende. Er kan dan minder volk die prijs betalen.

Maar de echte remedie is een "immuunreactie", ttz dat zij hier kunnen afgelapt worden door gelijk welke burger. Het enige probleem is dat die burgers die zo een nuttig werk doen, nu ambras krijgen met justitie.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2021, 16:34   #182
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
En dan zien we mensensmokkelaars die gescalpeerden binnenbrengen, die dan op medische gronden asiel krijgen.
Bon, een scalp en een uitgesneden hart dan.
Oud 11 augustus 2021, 16:36   #183
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ja.

Sinds 2009 heeft mijn werkgever er dus blijkbaar geen problemen mee he

Ik zit dan ook in een gebied waar hoe harder ik werk, hoe meer geld ik verdoe. In tijden van zuinigheid is het dus aangewezen dat ik er wat minder hard tegenaan ga. En toch is mijne chef content van mij en doe ik alles en nog meer wat hij wil dat ik doe.

Ik tik even snel als ik praat. Maar ja, ik breng misschien wat veel tijd door hier sinds onze democratische maatschappij foetsie is en een totalitair regime in de plaats werd gesteld, he.

Ik hou min of meer hetzelfde discours met mijn collega's hoor. Allez, een ietsepietsie meer gepolijst. Over holocaust en zo durf ik niet teveel zwanzen behalve met een paar mensen die mij goed kennen. Mijn visie op massamoord is algemeen gekend rondom mij. Ze vinden dat heel grappig.

Ik weet zelf niet wat ervan te denken. Het is een serieus logisch besluit, en het is ook een grote goesting om veel te moorden. Ik ben enkel niet zeker of het nu ECHT een goed idee is, en dus blijft het op het niveau van de kwinkslag, op dezelfde manier dat men als kwinkslag kan verkopen dat men aan ontwikkelingshulp moet doen. Da's ook toch om te lachen.

Zorgen waarom ? Ik ben altijd een theoreet geweest. Ik ga pas tot actie over als ik niks anders meer in het visier heb. De dag dat ik een erge kanker heb zal je misschien moeten ongerust worden
Genoeg reden om me zorgen te maken lijkt me zo

Falling down eens zien https://www.youtube.com/watch?v=BD5ofrSNDFA

Enfin, misschien zoals Pandareus al aangaf, waarschijnlijk zie ik dingen die er niet zijn.
Oud 11 augustus 2021, 18:26   #184
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

En wie gaat de kastanjes uit het vuur halen?
- USA zit niet te wachten op een nieuw avontuur.
- Rusland likt nog steeds de wonden van de interventie in de jaren '80.
- China wil zich ook niet verbranden en heeft al diplomatieke banden met de taliban gesmeed.

Enkel de regionale machten kunnen nog roet in het eten gooien:
- Iran: Bescherming van de minderheden (Sjiieten!) + verhinderen dat een radicale soennitische groepering de macht grijpt naast de deur. De taliban is een potentiële bondgenoot van aartsvijand Saudi-Arabië.
- Pakistan: Om te verhinderen dat een sterke taliban het land verder destabiliseert.

De wereld zou beter doen zoals China: Laat de taliban aan de macht komen en ga in gesprek met de nieuwe machthebbers. Internationale erkenning moet kunnen onder strikte voorwaarden. Afghanistan heeft nood aan een stabiliteit en vrede.
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2021, 18:34   #185
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Genoeg reden om me zorgen te maken lijkt me zo

Falling down eens zien https://www.youtube.com/watch?v=BD5ofrSNDFA
ZAAALIG

Geef toe. Toch top stijl. Nu, natuurlijk veel te weinig slachtoffers. Je moet iets veel en veel grootser doen, maar het is juist dat in dat stukje, hoewel er maar weinig slachtoffers zijn, het genot toch heel sterk moet zijn. Laat mij dromerig achter...

Laatst gewijzigd door patrickve : 11 augustus 2021 om 18:35.
Oud 12 augustus 2021, 18:09   #186
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
En wie gaat de kastanjes uit het vuur halen?
- USA zit niet te wachten op een nieuw avontuur.
- Rusland likt nog steeds de wonden van de interventie in de jaren '80.
- China wil zich ook niet verbranden en heeft al diplomatieke banden met de taliban gesmeed.

Enkel de regionale machten kunnen nog roet in het eten gooien:
- Iran: Bescherming van de minderheden (Sjiieten!) + verhinderen dat een radicale soennitische groepering de macht grijpt naast de deur. De taliban is een potentiële bondgenoot van aartsvijand Saudi-Arabië.
- Pakistan: Om te verhinderen dat een sterke taliban het land verder destabiliseert.

De wereld zou beter doen zoals China: Laat de taliban aan de macht komen en ga in gesprek met de nieuwe machthebbers. Internationale erkenning moet kunnen onder strikte voorwaarden. Afghanistan heeft nood aan een stabiliteit en vrede
.
Dat is belangrijk.

Laatst gewijzigd door Boduo : 12 augustus 2021 om 18:10.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 09:17   #187
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Aan het einde van de Amerikaanse ambassade van Saigon, het laatste diplomatieke telegram :

De geschiedenis lijkt zich te herhalen.

Laatst gewijzigd door parcifal : 13 augustus 2021 om 09:18.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 09:59   #188
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Echt waar Patrick, de praat die ge de laatste maanden en eigenlijk jaren steeds meer en harder verkondigt, djeeeeeezes

ik vat het even samen: moorden moet kunnen, meer nog is een natuurlijk recht (of zoiets), moorden is logisch want ik moet winnen.

Patrick, ik zie dat ge sinds 2009 gemiddeld niet minder dan 16 berichten per dag post (!). Da's dus gemiddeld he.

Het lijkt me dat ge 24/7 actief zijt op het forum, met af en toe een uurtje of zo een onderbreking voor een werkvergadering (?) misschien. Hoe krijgt gij uberhaubt uw werk eigenlijk gedaan vraag ik me af?!

Ik zou zeggen, leg p.be eens een maandje of zo naast u neer. Kom eens buiten. Interageer met andere mensen in de fysieke ruimte. Misschien (hopelijk) gaat dat helpen om u te deradicaliseren.

Ik ben toch niet de enige forummer die zich hier zorgen maakt, mag ik hopen?!
In het geval van de op ons afkomende massa Afghanen, noem ik het geen moord maar eerder zelfverdediging.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 10:12   #189
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
In het geval van de op ons afkomende massa Afghanen, noem ik het geen moord maar eerder zelfverdediging.
Daar zitten we hier ECHT op te wachten, op een paar tienduizend of honderdduizend Af-fucking-ghanen.

Doe de grenzen dicht !!!!
Oud 13 augustus 2021, 10:15   #190
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Daar zitten we hier ECHT op te wachten, op een paar tienduizend of honderdduizend Af-fucking-ghanen.

Doe de grenzen dicht !!!!
De EU-Wokers zijn doof langs die kant

Citaat:
Oud 13 augustus 2021, 10:28   #191
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ge zou maar vluchteling zijn. Gevangen tussen Taliban en Europeanen die u willen vermoorden. Nowhere to go.

Toen gisteren het nieuwe hek tussen Wit-Rusland en Litouwen een nieuwsitem was, moest ik eraan denken.
60j geleden bouwden de Russen een hek in Berlijn. Een hek om te vermijden dat te veel mensen Oost-Berlijn ontvluchten. In de decenia daarna, was het Westen altijd klaar om vluchtelingen uit het Oostblok op te vangen, meer nog, het faciliteerde dit zelfs.

Wat zijn de tijden veranderd...
Hekken dienen nu om mensen buiten te houden.

Ik kan alleen maar vaststellen dat de publieke opinie helemaal is gedraaid. Solidariteit reikt nauwlijks tot over de landsgrenzen of volks(?)-grenzen. Jammer

...en laat de bagger nu maar komen, want ik besef heel goed dat dit ondertussen een dissonante opinie is waar andersdenkenden weinig of geen begrip (meer) voor kunnen opbrengen...
ook dat is jammer
Oud 13 augustus 2021, 10:35   #192
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ge zou maar vluchteling zijn. Gevangen tussen Taliban en Europeanen die u willen vermoorden. Nowhere to go.

Toen gisteren het nieuwe hek tussen Wit-Rusland en Litouwen een nieuwsitem was, moest ik eraan denken.
60j geleden bouwden de Russen een hek in Berlijn. Een hek om te vermijden dat te veel mensen Oost-Berlijn ontvluchten. In de decenia daarna, was het Westen altijd klaar om vluchtelingen uit het Oostblok op te vangen, meer nog, het faciliteerde dit zelfs.

Ik kan alleen maar vaststellen dat de publieke opinie helemaal is gedraaid. Solidariteit reikt nauwlijks tot over de landsgrenzen of volks(?)-grenzen. Jammer

...en laat de bagger nu maar komen, want ik besef heel goed dat dit ondertussen een dissonante opinie is waar andersdenkenden weinig of geen begrip (meer) voor kunnen opbrengen...
ook dat is jammer
Zo is het overal wel iets. Ofwel is het Al Qaida, ofwel IS, ofwel Taliban, ofwel Hamas, ofwel Boko Haram.......................Allemaal afgeleiden van één grote barbarij, DE ISLAM.
Ge vangt die vluchtelingen dan op, en een week later is het hier ook van "Allah Cervela". En spot niet met hun religie, want dan is je leven in gevaar.

Citaat:

Laatst gewijzigd door Zipper : 13 augustus 2021 om 10:38.
Oud 13 augustus 2021, 10:48   #193
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Zo is het overal wel iets. Ofwel is het Al Qaida, ofwel IS, ofwel Taliban, ofwel Hamas, ofwel Boko Haram.......................Allemaal afgeleiden van één grote barbarij, DE ISLAM.
Ge vangt die vluchtelingen dan op, en een week later is het hier ook van "Allah Cervela". En spot niet met hun religie, want dan is je leven in gevaar.
Yup, omdat er een paar "infiltranten" bij zijn met slechte bedoelingen, moeten we iedereen maar weren. Dat risico werd nochthans in de jaren 80 met Oostbok-vluchtelingen erbij genomen, want het is niet dat dat allemaal "overtuigde kapitalisten" waren.

Angst angst angst...
Oud 13 augustus 2021, 10:55   #194
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ironisch genoeg ZIJN er landen tussen Europa an Afghanistan.
Oud 13 augustus 2021, 10:57   #195
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Yup, omdat er een paar "infiltranten" bij zijn met slechte bedoelingen, moeten we iedereen maar weren. Dat risico werd nochthans in de jaren 80 met Oostbok-vluchtelingen erbij genomen, want het is niet dat dat allemaal "overtuigde kapitalisten" waren.

Angst angst angst...
Al de aanslagen en geweld in Europa van het islam-tuig in acht genomen de laatste twintig jaar is die angst niet verwonderlijk. Europeanen wensen niet verder geïslamiseerd te worden. De islam hoort niet thuis in Europa. Weg met die rotzooi. Het ergste van al is dan nog, dat het dezelfden zijn die "hier" de invloed vd rkk hebben geneutraliseerd (waarvoor dank), nu de rode loper uitrollen voor de fucking islam.

Citaat:
Oud 13 augustus 2021, 10:59   #196
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Ironisch genoeg ZIJN er landen tussen Europa an Afghanistan.
Het probleem is, dat geen enkel islam-land normaal functioneert, en dus komen ze maar naar Europa om ook hier de boel te verkloten.

Citaat:
Oud 13 augustus 2021, 11:01   #197
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Een paar dagen geleden hoopten de westerse bezetters nog dat Ismail Kahn, een befaamde warlord, een serieuze tegenstand tegen de Taliban zou bieden in Herat. Echter....

Taliban detain veteran militia chief Khan in Afghanistan's Herat - official (Reuters)

Laatst gewijzigd door Bach : 13 augustus 2021 om 11:02.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2021, 11:02   #198
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

ook dat is jammer
brave mens gij
Oud 13 augustus 2021, 11:03   #199
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Al de aanslagen en geweld in Europa van het islam-tuig in acht genomen de laatste twintig jaar is die angst niet verwonderlijk. Europeanen wensen niet verder geïslamiseerd te worden. De islam hoort niet thuis in Europa. Weg met die rotzooi. Het ergste van al is dan nog, dat het dezelfden zijn die "hier" de invloed vd rkk hebben geneutraliseerd (waarvoor dank), nu de rode loper uitrollen voor de fucking islam.
Neemt niet weg dat we solidair kunnen zijn met mensen met de beste bedoelingen die op de vlucht zijn, vooralsnog veruit de meerderheid.

Het is eigenlijk vrij simpel, beeldt u in dat hier hetzelfde gebeurt, als je blijft, dan wordt je vermoord; er rest u geen andere mogelijkheid dan te vluchten naar een land dat je niet kent. Je bent dus zelf vluchteling. Zou ge eht ok vinden als het land waar ge toevlucht zoekt u wilt vermoorden? Ik denk het niet he
Oud 13 augustus 2021, 11:04   #200
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
brave mens gij
Neenee, gutmensch is de juiste term dacht ik

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be