![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De kans is groot dat het hier om een 37mm of een gelijkaardig attachment voor een infanterie wapen gaat, eerder dan een rpg.
![]() |
#183 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de loop met de korrel naar boven, want zo heb ik er ook weten in elkaar steken. Ik zei dan, mik eens op die lamp daar en dan ging het van "how". Effe de loop losmaken en omdraaien... De Vigneron was goed voor wat hij diende, o.a. tanksoldaten en chauffeurs een wapen meegeven, want eigenlijk moesten die pistolen hebben, maar die waren er te weinig. Alleszins, op de schietstand heb ik er van ene eens de pistoolgreep zien afvliegen, terwijl hij aan het schieten was. Was een "lol" momentje toen de lader leeg was.
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zouden we niet beter het schuiladres van die van ranst bekend maken, kwestie dat het wat opschiet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
|
![]() Als de beste man de virologen een kopje kleiner wou maken, waarom kondigt hij dit dan aan op social media?
Of is het gewoon een zoveelste psy-op?
![]() |
#189 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
de westerse bevolking heeft geen angst gezaaid in Syrië. of in Irak. Of in Libië. Of in Afghanistan etc, etc.....
![]() |
![]() |
#191 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moest dat met die kapotte loop na de oefening gaan uitleggen bij de wapenmaker-bataljon, die begreep het niet goed hoe zoiets mogelijk was. (ik zweeg natuurlijk over enkele details, zoals die spoortrekkers) Niemand kon er aan uit. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
|
![]() Citaat:
of is het gewoon intermissie. hij heeft dus wel degelijk boter op het hoofd.
![]() |
![]() |
#193 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 19 mei 2021 om 09:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Minister-President
|
![]() Iemand al een idee waar Van Ranst ergens zou kunnen zitten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waarom zijn de woorden van die Opper Viroloog dan problematisch ? Omdat hij "expert" is. En dat hij dus, door zijn uitspraken, die hij deed overkomen alsof zij gans het gewicht hadden van wetenschappelijke zekerheden, politici verantwoordelijk kon stellen voor al wat er gebeurde als die zijn "raad" NIET opvolgden, en juist "ingedekt" waren, zogezegd "aan de goeie kant van de wetenschap" stonden, indien zij hem volgden. Wat men dus aan kwiebussen zoals Van Ranst kan verwijten, is van de kwakzalver te hebben uitgehangen, al bewerende dat hij wetenschappelijke quasi-zekerheden verkocht, en door zijn status van expert, hierdoor de politiek engageerde. Zijn raad negeren zou overeengekomen zijn met de wetenschappelijke inzichten naast zich neerleggen, en dus verantwoordelijk worden voor alles wat er gebeurde ; terwijl, zijn raad volgende, men zich kon indekken als "de raad van de wetenschap" te hebben gevolgd. Dat zou terecht geweest zijn, mocht de wetenschappelijk genoemde raad ook echt wetenschappelijk gefundeerd geweest zijn, wat het totaal niet was, en zoals we hebben kunnen vaststellen. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 mei 2021 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd "
![]() Een rocket-launcher is uiteraard het eerste waar je aan denkt, als je iemand fysiek wil uitschakelen.