Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Antwoord

Discussietools
Oud 19 mei 2021, 09:17   #181
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
Volslagen nonsens, de man heeft het monopolie over de controversen en die komen NIET enkel uit een bepaalde hoek..de excessen zoals bedreigingen wel dat is een feit.

Het is een heel dossier van bedreigingen maar enkel tweeter MvR voelt zich geroepen om zijn slachtofferrol te benadrukken

Eén reactie op HLN vond ik meesterlijk : 'Nog even volhouden Marc'
We hebben hem bij zijn nekvel.
Oud 19 mei 2021, 09:17   #182
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Van zo een LAW gaat toch uw dak minstens wat bol staan hoor.

Maar inderdaad, een discreet holleke daar waar hij naar binnen gaat maar wees gerust ge gaat dat niet na vertellen als je aan de andere kant van dat holleke zit.
De kans is groot dat het hier om een 37mm of een gelijkaardig attachment voor een infanterie wapen gaat, eerder dan een rpg.

Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for.
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2021, 09:19   #183
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het was al een succes te noemen als de loop er niet afviel tijdens de schietoefeningen.
De stop beter vast draaien hé.

En de loop met de korrel naar boven, want zo heb ik er ook weten in elkaar steken. Ik zei dan, mik eens op die lamp daar en dan ging het van "how". Effe de loop losmaken en omdraaien...

De Vigneron was goed voor wat hij diende, o.a. tanksoldaten en chauffeurs een wapen meegeven, want eigenlijk moesten die pistolen hebben, maar die waren er te weinig.

Alleszins, op de schietstand heb ik er van ene eens de pistoolgreep zien afvliegen, terwijl hij aan het schieten was. Was een "lol" momentje toen de lader leeg was.
Oud 19 mei 2021, 09:19   #184
Dade
Parlementsvoorzitter

Dade's schermafbeelding

Standaard

Zouden we niet beter het schuiladres van die van ranst bekend maken, kwestie dat het wat opschiet.
Dade is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2021, 09:24   #185
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
De stop beter vast draaien hé.

En de loop met de korrel naar boven, want zo heb ik er ook weten in elkaar steken. Ik zei dan, mik eens op die lamp daar en dan ging het van "how". Effe de loop losmaken en omdraaien...

De Vigneron was goed voor wat hij diende, o.a. tanksoldaten en chauffeurs een wapen meegeven, want eigenlijk moesten die pistolen hebben, maar die waren er te weinig.

Alleszins, op de schietstand heb ik er van ene eens de pistoolgreep zien afvliegen, terwijl hij aan het schieten was. Was een "lol" momentje toen de lader leeg was.
Ja die blijft dan schieten tot hij leeg is, ... heb wel eens een riot gun in twee weten schieten. door de hitte was de band die de loop aan het magazijn vasthield door gesmolten, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2021, 09:26   #186
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Waarom denk je dat dit een gek betreft?

Misschien iemand wiens zaak is overkop gegaan dankzij de maatregelen?
Of iemand wiens moeder in alle eenzaamheid en afzondering is gestorven in een rusthuis?
Of iemand op de rand van een depressie wiens laatste restje levenslust door het beleid is uitgeknepen?
Of iemand die het leed van alle voorgaanden niet meer kon aanzien?

Weet jij het?
Groot gelijk, het is niet per se een gek. Het is gewoon een beetje een verwarde man.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2021, 09:27   #187
IJsboer
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Je krijgt altijd terug wat je uitzendt en dat is in zijn geval vooral ANGST, en hij heeft vele mensen onnodig en opzettelijk heel veel doodsangst aangejaagd.

Nu weet van ranst dan ook eens wat het betekent om doodsangst te hebben.
Hij heeft meer dan een jaar lang iedereen de stuipen op het lijf gejaagd en nu is het zijn beurt om eens bang te zijn==> dat wordt karma genoemd, de boemerang keert altijd terug.
Dat zal hem leren om te stoppen met zijn terreur door angst te zaaien, net zoals de rest van de huichelende angstzaaiers zoals vlieghe, van gucht, van damme etc...tenminste... als ze zijn karma niet willen delen.
Een beetje zoals de angst die de westerse beschaving in Syrië heeft doen woekeren bedoel je?
Oud 19 mei 2021, 09:29   #188
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Als de beste man de virologen een kopje kleiner wou maken, waarom kondigt hij dit dan aan op social media?

Of is het gewoon een zoveelste psy-op?
Oud 19 mei 2021, 09:30   #189
IJsboer
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ah, nee, ik beschouw dat als iemand die zijn land wil bevrijden. Maar nog eens, grote mond op tinternet, maar in werkelijkheid is er niks gebeurd. Zoals ik he. Ik heb ook nog geen politici aan lantaarnpalen gehangen. Zou dat graag zien gebeuren, maar tussen dat zeggen, en daar werkelijk toe komen, is nog een hele stap in deze wereld waar men U dat wil beletten he.

Nog eens, we maken ons hier druk voor iemand die dinges ZEGT op tinternet. Er is niks gebeurd. Toen ik op deze click bait klikte, dacht ik echt dat Van Ranst zijn huis opgeblazen was of zo. Stel U de teleurstelling voor dat het ging om iemand die maar wat fantaseerde op tinternet.

Dat is nog wat anders dan laaiende gekken die het land ECHT kapot maken met hun totaal idioot gemaatregel he.
Van Ranst die ZEGT ook alleen dingen. Verder doet die niks. Er komen woorden uit zijn mond. Dat is het. Toch mag die dan wel doodgewenst worden?
Oud 19 mei 2021, 09:31   #190
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Een beetje zoals de angst die de westerse beschaving in Syrië heeft doen woekeren bedoel je?
neen, niet de westerse beschaving. de westerse fascistische overheid.

de westerse bevolking heeft geen angst gezaaid in Syrië. of in Irak. Of in Libië. Of in Afghanistan etc, etc.....
Oud 19 mei 2021, 09:32   #191
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ja die blijft dan schieten tot hij leeg is, ... heb wel eens een riot gun in twee weten schieten. door de hitte was de band die de loop aan het magazijn vasthield door gesmolten, ...
Ik herinner me in - ik denk in Elsenborn, daar hadden we de spoortrekkers uit de .50 munitiebanden gehaald en daar een wat langere munitieband van gemaakt. Na 200 spoortrekkers begon de loop door te hangen, witgloeiend, geen 100 patronen later schoten er kogels door de zijkant van de loop.

Ik moest dat met die kapotte loop na de oefening gaan uitleggen bij de wapenmaker-bataljon, die begreep het niet goed hoe zoiets mogelijk was. (ik zweeg natuurlijk over enkele details, zoals die spoortrekkers)

Niemand kon er aan uit.
Oud 19 mei 2021, 09:33   #192
gunter5148

Standaard

Citaat:
Van Ranst die ZEGT ook alleen dingen. Verder doet die niks. Er komen woorden uit zijn mond. Dat is het. Toch mag die dan wel doodgewenst worden?
wat van ranst zegt wordt uitgevoerd. minder en minder.

of is het gewoon intermissie.

hij heeft dus wel degelijk boter op het hoofd.
Oud 19 mei 2021, 09:37   #193
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Mocht jij ooit voor het een of ander in een rechtszaak belanden zorg dan dat ze je forumaccount niet vinden. Is maar een tip.

Nee, dat denk ik niet, en dat is precies het punt. Als dat echt zou zijn wat zo'n beetje iedereen denkt dan zou dat prima gaan. Dan zouden mensen echt niet tegengehouden worden door een soort misplaatst fatsoen omdat ze twijfelen of al hun buren ook wel echt hardcore pro-vernietigingskampen zijn of enkel maar doen alsof.

Maar dat is dus niet zo, want de meeste mensen zijn geen moorddadige lullen. Reality check.
Nee maar de meeste mensen zijn wel machtswellustelingen. Ze geloven misschien niet in geweld, maar ze gaan wel allerhande manieren vinden binnen het bestaande systeem om hun machtswellust te kunnen botvieren op anderen. Ik ben van mening dat gehoorzaamheid alles behalve een deugd is, uiteindelijk brengt dat ons in situaties zoals deze, waarin politici er zelfs zijn in geslaagd om mij bijvoorbeeld te verbieden van mijn moeder te zien. Het is gemakkelijk om geweld te veroordelen en tegelijk iedereen het leven zuur te maken he.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2021, 09:39   #194
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Een beetje zoals Goebbels dan. Die zei ook alleen maar dingen, anders niks...
Oud 19 mei 2021, 09:41   #195
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
25 meter hee ?

Die andere klimaat goeroe (Kim Il Sung) het zijne is maar 23 meter
Ge hebt mij perfect begrepen
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2021, 09:45   #196
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mocht jij ooit voor het een of ander in een rechtszaak belanden zorg dan dat ze je forumaccount niet vinden. Is maar een tip.
Waarom ? Ik zou dat ook aan die rechter zeggen, als hij mij die vraag stelt hoor. Je zou denken dat een rechter oordeelt op begane feiten, en niet over standpunten he (ik weet wel dat dat het geval niet is, en dat het circus dat men 'rechtspraak' noemt, niks anders is dan een soort van conformiteitsdwangmiddel van een despotisch systeem, maar dat is geen reden om toch geen standpunten in te nemen waar men achter staat). Ik neem trouwens aan dat een rechter helemaal niet oordeelt als functie van de zaak, maar als functie van het gegeven of een veroordeling voor hem en de zijnen voordelig of nadelig is. Maw, wat je nu zegt op een rechtszaak, of welke nu de feiten zijn, hebben waarschijnlijk maar bijzonder weinig invloed op de eigenlijke uitspraak, die functie is van totaal andere overwegingen die te maken hebben met zaken waar die rechter voor of nadelen aan heeft.

Citaat:
Nee, dat denk ik niet, en dat is precies het punt. Als dat echt zou zijn wat zo'n beetje iedereen denkt dan zou dat prima gaan. Dan zouden mensen echt niet tegengehouden worden door een soort misplaatst fatsoen omdat ze twijfelen of al hun buren ook wel echt hardcore pro-vernietigingskampen zijn of enkel maar doen alsof.
Want jij gaat er weer van uit dat vernietigingskampen foei zijn he. Ik vind dat juist een standpunt waar over moet gepraat worden, want ik denk dat die veel en veel nuttiger zijn dan algemeen beweerd wordt.

Citaat:
Maar dat is dus niet zo, want de meeste mensen zijn geen moorddadige lullen. Reality check.
Ik wist dat het fout gaat met de mensheid. Hoe komt dat toch ? Moord is essentieel. Sinds we dat idee verlaten hebben, gaat alles fout.

Laatst gewijzigd door patrickve : 19 mei 2021 om 09:53.
Oud 19 mei 2021, 09:46   #197
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Iemand al een idee waar Van Ranst ergens zou kunnen zitten?
Oud 19 mei 2021, 09:47   #198
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel, die gast ook he. Die zegt alleen maar dingen. En toch gaat men er achteraan.

Maar waarom zijn de woorden van die Opper Viroloog dan problematisch ? Omdat hij "expert" is. En dat hij dus, door zijn uitspraken, die hij deed overkomen alsof zij gans het gewicht hadden van wetenschappelijke zekerheden, politici verantwoordelijk kon stellen voor al wat er gebeurde als die zijn "raad" NIET opvolgden, en juist "ingedekt" waren, zogezegd "aan de goeie kant van de wetenschap" stonden, indien zij hem volgden.

Wat men dus aan kwiebussen zoals Van Ranst kan verwijten, is van de kwakzalver te hebben uitgehangen, al bewerende dat hij wetenschappelijke quasi-zekerheden verkocht, en door zijn status van expert, hierdoor de politiek engageerde.

Zijn raad negeren zou overeengekomen zijn met de wetenschappelijke inzichten naast zich neerleggen, en dus verantwoordelijk worden voor alles wat er gebeurde ; terwijl, zijn raad volgende, men zich kon indekken als "de raad van de wetenschap" te hebben gevolgd.

Dat zou terecht geweest zijn, mocht de wetenschappelijk genoemde raad ook echt wetenschappelijk gefundeerd geweest zijn, wat het totaal niet was, en zoals we hebben kunnen vaststellen.

Laatst gewijzigd door patrickve : 19 mei 2021 om 09:52.
Oud 19 mei 2021, 09:52   #199
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Hoe komt het dat een militair getrainde terrorismeverdachte nog gewoon als militair kan blijven werken op een positie waarin hij doodleuk met armen vol raketwerpers de deur uit kan lopen? Is dat misschien zo'n terrorismelijst waar het halve land op staat omdat iedereen wel af en toe iets verdachts doet waardoor men door de bomen het bos niet meer ziet en de echte gevallen niet gevonden worden?

Ik snap dat ook militairen maar mensen zijn en er af en toe eentje alle virologen, politici, militairen en de rest van "het systeem" als een uit te roeien complot zal zien. Zo'n persoon is dan net zo de weg kwijt als iemand die zich bij IS aansluit, maar het kan altijd voorkomen natuurlijk. Maar als je zo iemand al twee jaar in de smiezen hebt, hoe gebeurt dit dan?
In de 80-er jaren hield de Belgische BVD een lijst bij van een klein miljoen zogenaamde Vlaamse 'extremisten'. Dat is dan 1 op 6 Vlamingen. Dat hebben ze moeten laten schieten omdat 'plots' een nieuwere bevolkingsgroep meer aandacht vergde. En deze nieuwelingen deden niet aan vendelzwaaien of in koor zingen en optochten, die staken met messen, schoten met scherp en lieten af en toe een bom afgaan op een drukke plaats.
Oud 19 mei 2021, 09:54   #200
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Met een raketlanceerder
Idd ""

Een rocket-launcher is uiteraard het eerste waar je aan denkt, als je iemand fysiek wil uitschakelen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be