![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best dat ik me voor een periode terug trek, er zal alleen maar misantropie uitgebraakt worden omdat mijn ongenoegen gaandeweg groeit.
En op persoonlijk gebied sterf ik daar elke dag een beetje meer door. Even bezinnen.
![]() |
#182 |
Minister-President
|
![]() Je hebt echt wel zitten nadenken over deze vraag/topic hé
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Gouverneur
|
![]() CUFI, het leuke aan jouw feitenloze realiteit, is dat je totaal inconsequent kan zijn.
De statistieken over criminaliteit passen niet in jouw kraam? Geen probleem, je zegt gewoon dat ze vervalst zijn: Citaat:
Citaat:
Dat "ze" daar niet aan gedacht hebben! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() De apocalyps die leeft in CUFI's brein vind ik daar alvast niet in terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de plaats van origine van de 3 zandbakgodsdiensten zijn er nog altijd fanatici die zo sektair denken. https://www.ynetnews.com/article/BkGcEvlT00 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ongeveer ja. Maar mijn grootmoeder (geboren in 1903) zei dat je wel zot moest zijn om terug te verlangen naar die tijd dat de kerk alles bepaalde en controleerde. Elk zijn meug zeker?
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om welke misdaden gaat het? België staat vierde op de lijst van landen met de meeste verkrachtingen!!! Wie zei er hier iets over veiligheid van vrouwen meisjes ... Vreemd feitje is dat de algemene daling te maken heeft met 1) de vergrijzing van de bevolking 2) het feit dat de jeugd verslaafd is aan computerspellen! De interpretatie van de cijfers zou dus toch wat genuanceerder moeten zijn. https://www.seniorennet.be/redactie/...n-de-cijfers--
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met grote walging. ![]()
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 21 juli 2021 om 07:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die van 21 heeft er nog weinig mee te maken.
Er is een generatie gekomen die een nieuw beeld etaleerde in onze samenleving en de geesten daarop conditioneerde. De welvaart en de vooruitgang is iets dat over de eeuwen heen verzameld was, 1 generatie blies alle bruggen en welvaart op en maakte het hier onleefbaar voor alle generaties daarna. Maar noem een kat een kat en je bent eraan voor de moeite. “A woman riding a beast”
![]() |
#195 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het islamitisch "gouden tijdperk" is een eufemisme voor de tijd toen Islamieten boeken lazen geschreven door niet-Islamieten.
![]() |
#196 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ineens weten we ook hoe oud CUFI is.
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben bezig aan een tekst over de bijdrage/vrucht van deze generatie.
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar krijgen we nu de ecologisten, gezondheidsmaniakken en de islamisten voor in de plaats.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |