![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom de waarheid verzwijgen ??
![]() |
#182 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U laat hier allesbehalve uw beste kant zien.
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou er dan aan Xeno moeten verbeterd worden ??
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel van uw posts zijn doortrokken van haat tegen alle zaken Vlaams.
Dat is een vaststelling, geen belediging. Jammer dat je dat zelf niet beseft, anders kon je jezelf verbeteren.
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
En bijgevolg: verbeter de wereld, maar begin eerst met uzelf !! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 oktober 2021 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een goede raad die vooral de loosers van de verkiezingen en hun partijsoldaatjes zich ter harte nemen.
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ging het uitgerekend wél over. JIJ verwijt Vlaams-nationalisten waar je zélf grandioos kampioen in speelt: haatspeach. Ik kan dat bewijzen met tientallen posts van jou. Niet één letter over de N-VA die niet van haat doordrenkt is heb jij ooit door je strot gekregen. Je verkocht je haatwaar niet zomaar als "de erfzonde".
![]() |
![]() |
#190 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 26 oktober 2021 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() :thumbsdown:
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad. De allermooiste en vooral de meest beleefde. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 oktober 2021 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze verlustigen zich liever aan haatdraden over hun ultieme vijanden: de Vlaams-nationalisten.
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gebruikte nooit dubbelnicks, en liep ook nooit een ban op.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 26 oktober 2021 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Schofferen? Zeker niet mijn bedoeling. Ik zeg alleen dat er bij een zeespiegelstijging van 1.6 tot 2 meter voor Vlaanderen geen betere bondgenoot denkbaar is dan (het eveneens laaggelegen) Nederland. Van Wallonië hoef je op dit gebied (logischerwijs) niet veel te verwachten. En van Frankrijk ook niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Al is men het niet eens met wat aangedragen word….. het zet toch aan tot nadenken. Wat ik beoog met het steeds weer aandragen en verwijzen naar het Zwitserse politieke systeem “ in zijn totaliteit” wel te verstaan! ( voor mij lijkt het simpel: men neme Het Zwitserse wetboek, kleeft er België op en introduceert het. Voor iedereen gelukkig te maken laat het koningshuis bestaan…. Maar dat ze dan zelf instaan voor hun levensbehoeftes…. Ze hebben lang genoeg kunnen sparen >> generaties lang om goed te kunnen leven. Er kan zo zelfs een nieuwe toeristische sector in België geopend worden, zoiets als Belgische chocolade..hahaha) Alleeeee nadenken, bij zij die niet zo verziekt gehersenspoeld zijn dat ze niet meer kunnen nadenken. En maar ziekelijk uitspuwen – overgeven wat hen overtollig ingelepeld werd. Steeds zonde dat een open geest meestal gekelderd word door mensen met paard lappen op en niet willen zien of horen wat er daadwerkelijk dagdagelijks mis loopt in dit sjoemel merk Belgie.. ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk waren de hele lage landen geen arme gebieden, ook de noordelijke gewesten niet. Zelfs de Waalse gewesten waren geen arme gebieden in vergelijking met de rest van Europa. Moesten ze dat wel geweest zijn, zouden ze niet uitgebuit zijn geweest door de rest van Europa. De lage landen trokken de overheersers en hun huurlingen net aan door hun rijkdom. Gebieden waar niets te halen viel, werden met rust gelaten. De meeste huurlingen werden immers betaald met de oorlogsbuit die ze vergaarde in de veroverde gebieden. Citaat:
Ze zitten voor heel veel opdrachten samen in tijdelijke vereningde samenwerkingsbedrijven. Enkel binnen de EU zijn het op papier concurrenten van elkaar, en dan nog enkel voor kleine opdrachten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In naam zijn de landen allemaal onafhankelijk, maar je zou ervan verschieten hoeveel ze eigenlijk ook al samen doen. Gezien de mondialisering van de wereld is dit, mijns inziens, enkel een positief iets dat ik enkel kan bejubelen.
![]() |