![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Minister
|
![]() Geeft Pfizer alle bestanddelen vrij? Ik lees overal dat dat compleet geheim wordt gehouden, zogezegd uit vrees dat andere bedrijven het gaan kopiëren.
Als men het niet vrij moet geven, hoeft men het ook niet nauw te nemen met veiligheid. Als we vaststellen wat Pfizer allemaal achterhield in de trials, durven ze hier ook risico's mee te nemen.
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lichaam over-reageert dus moet er wel een groot verschil zijn met een natuurlijke infectie, er klopt iets niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#185 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Echt ironisch dat je "forumvirologen" fantasieën verwijt, terwijl je laatste zin uit de bovenste schuif van de wappiekast komt. En wat uitsterven betreft.. Ga nog 17 boosters halen en we zullen zien wie er eerst uitsterft. Al gaat het nog vele jaren duren voor we daar een zicht op krijgen. Ik vertrouw op mijn eigen immuunsysteem en ik laat daar niet aan knoeien. Ik neem nog geen dafalgan, tenzij het niet anders kan.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 25 april 2022 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#187 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nogmaals , waarom zijn er landen waar helemaal niet meer gevaccineerden sterven? Citaat:
Citaat:
[quote] En jouw vaxdoden zijn dus vaak gevaccineerden die geen zorg/operatie kregen? [quote] nee Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft niet veel nut de vaccins te vrijwaren van om het even welke of toekomstige bijwerkingen want het bedrijf pfizer laat inmiddels weten dat het allemaal heel goed mogelijk is.
https://investors.biontech.de/node/1...208cef8c2_2840 En dat gans hun vaccinatie nergens goedgekeurd zal worden tenzij onder de noodwetten van weleer. Pfizer : We zijn mogelijk niet in staat om voldoende werkzaamheid of veiligheid van ons COVID-19-vaccin en/of variantspecifieke formuleringen aan te tonen om permanente wettelijke goedkeuring te verkrijgen in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, de Europese Unie of andere landen waar het is geautoriseerd voor gebruik in noodgevallen of voorwaardelijke goedkeuring voor het in de handel brengen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 25 april 2022 om 17:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gaan we maar weten als ze al de cijfers samen tellen, het aantal bloedklonter problemen in 2021 en 2022 vergelijken met de voorgaande jaren.
Zolang ze dat niet doen is elk geval een mogelijks vaccin slachtoffer, vandaar de opsomming. Enkel BV’s komen in de krant dus nemen we die maar als voorbeeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er was geen goeie reden om het vaccin te verplichten en al zeker niet bij jongeren, de lockdowns die bedoeld waren om de besmettingen uit te stellen tot aan het vaccin waren niet effectief en hebben enorme schade en leed veroorzaakt. Uitgestelde zorg, mentale zorg, scholing, korter leven, armoede, economie … Verstoorde scholing zorgt voor een korter leven, dat staat wetenschappelijk vast. Op die manier hebben we een massamoord gepleegd in 3de landen en ook hier in België zijn onze kinderen 500.000 levensjaren kwijt, in ruil voor misschien wat geredde oudjes, heel misschien. Een ongelofelijke schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een veronderstelling. Ik neem aan dat het vaccineren van ouderen wel zinvol was. Wat de jongeren betreft ben ik het met je eens. Daar is de overheid de mist ingegaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
iets dat op het moment dat dat verkondigd werd door "experten" al wetenschappelijk twijfelachtig was
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() natuurlijk. Het is geen coca-cola, ge zijt als farmabedrijf verplicht om alles door te geven aan het regulerend orgaan, inclusief onzuiverheden die na het productieproces kunnen achterblijven in het eindproduct
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gevaccineerden of niet gevaccineerd. Het lijkt er toch op dat het vrij nutteloos was.
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moraal van 't verhaal . Oftewel hebben die ons in 't zak gezet, oftewel wisten ze van niet beter. Ondertussen is het stil in alle windstreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen ben ik wel al vier keer gevaccineerd. Het woord corona of covid wordt niet meer uitgesproken. Op café kussen de vrouwen terug, zonder moeilijke vragen te stellen. En over vragen naar een vaccin of uitnodigingen tot vaccinatie hoor ik ook niets meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Niks "bij voorbaat een aanname" maar het vastgestelde feit van rattenvergif als doodsoorzaak dus. Je ontkent nog steeds FEITEN om twijfel te kunnen zaaien over de oorzaak, net zoals je doet bij vaxdoden waarvan vaccinatie/bijwerkingen de doodsoorzaak kunnen zijn en gij die mogelijkheid stug blijft ontkennen. Citaat:
Bewijs jij dat eerst maar eens, ik hoef helemaal niet te bewijzen dat gevaccineerden WEL sterven want dat is OPENBAAR en vindt je overal, zelfs op officiële websites van overheidsinstanties. ![]() Citaat:
![]() Awel, als gij gelooft dat de vaccins voldoen aan de gestelde eisen, dan is het toch oke voor jou? ![]() Ik volg liever de werkelijkheid door feiten en bewijzen dat er geknoeid werd met studies over dubieuze vaccins door omgekochte wetenschappers om aan die eisen te kunnen voldoen uit winstbejag. Mij boeit het allerminst want ik ben geen proefkonijn en ik ben dan ook niet het haasje als vaccins niet zouden voldoen aan die "gestelde eisen". En neen, je bent niet kritisch als je je hebt laten vangen voor wat betreft de effectiviteit die er zelfs na 3 prikken nog altijd niet is. ![]() Citaat:
![]() Moet je post weer herhaald worden?? Hierzie: Natuurlijk heeft dat niks te maken met vaccinatie maar met denkbeeldige sterfgevallen door uitgestelde zorg als oorzaak dat GIJ beweert (om vaxdoden te kunnen blijven ontkennen.) Kun je ook maar 1 dode ongevaccineerd OF gevaccineerd noemen als gevolg van uitgestelde zorg? Eentje maar? Natuurlijk kun je dat niet want dat is helemaal niet waar, er is niemand overleden omdat ie doodging doordat zijn operatie werd uitgesteld - er zijn wél al veel gezonde mensen overleden na en door hun vaccinatie en dat worden vaxdoden genoemd. Wat een BS, je kunt zelfs mogelijk doodgaan door narcose of tijdens een acute operatie, dat staat ook nooit vast, elke operatie houdt risico's in.
![]() |
![]() |
#200 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarom werd bij griep altijd aangeraden om thuis te blijven, veel te drinken, eventueel een koortswerende pijnstiller te nemen en uit te zieken ZONDER vaccinatie. En toen stierven de zwakke, zieke mensen ook terwijl de meerderheid er geen last van had. Het is nooit anders geweest. Dus alleen maar de indruk en veronderstelling van een zinloze vaccinatie tegen deze banale coronagriep? Maar het is wel degelijk zinloos en zelfs schadelijk gebleken voor de gezonde meerderheid die intussen immuun werd, allez, toch de ongevaccineerden, de gevaccineerden moeten nog een 4de prik halen en dan nog afwachten of ze blijvend immuun kunnen worden. ![]()
![]() |