Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 april 2022, 10:56   #181
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht

Yeah, sure.
Geeft Pfizer alle bestanddelen vrij? Ik lees overal dat dat compleet geheim wordt gehouden, zogezegd uit vrees dat andere bedrijven het gaan kopiëren.
Als men het niet vrij moet geven, hoeft men het ook niet nauw te nemen met veiligheid. Als we vaststellen wat Pfizer allemaal achterhield in de trials, durven ze hier ook risico's mee te nemen.
Oud 25 april 2022, 11:12   #182
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Met uw ongekende arrogantie en zogenaamde alwetendheid over alle betrokken personen gaat u inderdaad iemand overtuigen.

Als het aan Trump had gelegen was het vaccin helemaal zonder het nodige testwerk op de markt gezet . Fauchi had als enige de ballen om hem in het openbaar tegen te spreken ! Daarom ook is er een haatcampagne tegen hem opgestart in de VS, welke is overgewaaid naar hier.

dat er in de haast en onder de enorme druk fouten zijn gemaakt en procedures omzeilt, is weinig verassend.
Het is hem ook gelukt, normaal neemt een vaccin 10 jaar om te ontwikkelen en testen. Alleen enkele weken te laat voor de verkiezingen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2022, 11:23   #183
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat gebeurt nooit. De regulerende instanties voeren nooit eigen onderzoek uit. Dat is dus geen argument

Ik heb dit argument nooit begrepen. Want net hetzelfde gebeurt tijdens een infectie, maar dan in grotere hoeveelheden

Yeah, sure.
Wie na een infectie nog een mRNA vaccin neemt, zoals verplicht, die kreeg 1000x het aantal antistoffen dan bij een gewone infectie. Ze nemen dus de plaats in van 1000 verschillende actieve ziektes.

Het lichaam over-reageert dus moet er wel een groot verschil zijn met een natuurlijke infectie, er klopt iets niet.
Oud 25 april 2022, 12:06   #184
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Stilletjes aan komen er zaken boven.

https://www.frontnieuws.com/stapelin...worden-groter/
Oud 25 april 2022, 12:11   #185
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Hardnekkig ras, die forumvirologen.
Toch zullen ze uitsterven. Zodra ze een ander dingetje ontdekt zullen hebben, om hun fantasie op los te laten.

Ik zou niet verbaasd zijn, mocht het een en het ander in deze hetze aangevuurd geweest zijn door ... Putin en de zijnen.
Je moet geen viroloog zijn om te begrijpen hoe gevaarlijk mRNA inentingen zijn. Je moet het menselijke orgaanstelsel begrijpen en de basis van het menselijke immuunsysteem begrijpen. De tijd dat alleen de superrijken naar de universiteit konden gaan is voorbij. En zelfs voor mensen zonder medische achtergrond is er een gigantische databank aan wetenschappelijke artikels om te lezen.

Echt ironisch dat je "forumvirologen" fantasieën verwijt, terwijl je laatste zin uit de bovenste schuif van de wappiekast komt.

En wat uitsterven betreft.. Ga nog 17 boosters halen en we zullen zien wie er eerst uitsterft. Al gaat het nog vele jaren duren voor we daar een zicht op krijgen. Ik vertrouw op mijn eigen immuunsysteem en ik laat daar niet aan knoeien. Ik neem nog geen dafalgan, tenzij het niet anders kan.

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 25 april 2022 om 12:11.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2022, 16:09   #186
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
44 jarige zangeres krijgt een beroerte (bloedklontertje in de hersenen) nog ene voor op het lijstje van zeldzame slachtoffers.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220424_93412088
Hoe weet u dat ze een vaxslachtoffer is ?
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2022, 16:32   #187
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Als mensen voor de vaccinatie gezond zijn en na vaccinatie sterven.
Er zijn zo veel mensen eerst gezond zijn voordat ze plotseling sterven.

Citaat:
Voortschrijdend inzicht door alarmerende toename van sterfgevallen onder de "gezonde" gevaccineerden en dan enkel alleen al maar de hartaanvallen,
In welk land zien we een toename van stefrgevallen onder gevaccineerden t.o.v. niet gevaccineerden??

Citaat:
De conclusie is een logische gevolgtrekking: gezond - vaccinatie - dood. Zonder vaccinatie zou men nog steeds leven en gezond zijn.
Die conclusie valt niet zo maar te trekken !!

Citaat:
Als iemand rattenvergif binnenkrijgt en dan sterft, dan sterft ie ook niet door het rattenvergif volgens jou want dat moet dan eerst nog bewezen worden? Misschien was zijn transgenderoperatie wel uitgesteld?
U gaat er bij voorbaat al vanuit dat het rattengif is , en ja dan is die conclusie al een stuk waarschijnlijker.

Nogmaals , waarom zijn er landen waar helemaal niet meer gevaccineerden sterven?

Citaat:
Als een vaccin dus veilig wordt verklaard (om te kunnen verkopen en winst te kunnen maken) dan betekent dat dan toch ook niet opeens dat het ook zo is of geldt dat weer enkel als het in jouw prik-straatje past?
Het betekend dat het voldoet aan de gestelde eisen . niets meer niets minder.

Citaat:
Anderzijds is het begrijpelijk dat bange gevaccineerden de mogelijkheden van schadelijke vaccin bijwerkingen weigeren onder ogen te zien, de kansberekening wordt dan ook steeds minder gunstig bij elke prik.
onzin , voor mij gaat het niet op in ieder geval. Ik ben overigens geen die hard gevaxineerde persoon, en ook kritisch wat betreft de effectiviteit van het vaccin.

[quote]
En jouw vaxdoden zijn dus vaak gevaccineerden die geen zorg/operatie kregen? [quote] nee
Citaat:
Allemaal gevaccineerde, uitgestelde zorgdoden die met een operatie nog zouden leven.
meer doden ook onder niet gevaxineerden! als gevolg van uitgestelde zorg. Dat is iets heel anders dus, en heeft met de vaccinatie geen reet te maken.

Citaat:
Besef je wel hoe belachelijk die smoes klinkt? Er werden immers helemaal geen levensbedreigende operaties uitgesteld.
geen acute levensbedreigende gevallen , wel operaties waarvan het mogelijk dodelijke effect van uitstellen niet vast stond!
Oud 25 april 2022, 17:31   #188
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Hardnekkig ras, die forumvirologen.
Toch zullen ze uitsterven. Zodra ze een ander dingetje ontdekt zullen hebben, om hun fantasie op los te laten.

Ik zou niet verbaasd zijn, mocht het een en het ander in deze hetze aangevuurd geweest zijn door ... Putin en de zijnen.
Wanneer ik, als 80-plusser, geconfronteerd werd met de moordende razzia die covid onder de bejaarden aanrichtte, was ik héél blij dat er vaccins beschikbaar werden. En, een feit waar onze forumvirologen niet omheen kunnen: het vaccin heeft ervoor gezorgd dat heel veel kwetsbare 50-plussers, na een besmetting met het virus, geen dodelijke vorm van covid ontwikkelden. Diegenen die, ondanks een vaccinatie, toch nog aan covid stierven waren bijna allemaal mensen met een onderliggende aandoening.
Oud 25 april 2022, 17:37   #189
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het heeft niet veel nut de vaccins te vrijwaren van om het even welke of toekomstige bijwerkingen want het bedrijf pfizer laat inmiddels weten dat het allemaal heel goed mogelijk is.

https://investors.biontech.de/node/1...208cef8c2_2840

En dat gans hun vaccinatie nergens goedgekeurd zal worden tenzij onder de noodwetten van weleer.

Pfizer : We zijn mogelijk niet in staat om voldoende werkzaamheid of veiligheid van ons COVID-19-vaccin en/of variantspecifieke formuleringen aan te tonen om permanente wettelijke goedkeuring te verkrijgen in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, de Europese Unie of andere landen waar het is geautoriseerd voor gebruik in noodgevallen of voorwaardelijke goedkeuring voor het in de handel brengen.

Laatst gewijzigd door Mambo : 25 april 2022 om 17:42.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2022, 18:58   #190
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Stilletjes aan komen er zaken boven.

https://www.frontnieuws.com/stapelin...worden-groter/
Weer een "vaccins zijn opzettelijke massamoord" website.
Oud 26 april 2022, 07:49   #191
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe weet u dat ze een vaxslachtoffer is ?
Dat gaan we maar weten als ze al de cijfers samen tellen, het aantal bloedklonter problemen in 2021 en 2022 vergelijken met de voorgaande jaren.

Zolang ze dat niet doen is elk geval een mogelijks vaccin slachtoffer, vandaar de opsomming. Enkel BV’s komen in de krant dus nemen we die maar als voorbeeld.
Oud 26 april 2022, 07:57   #192
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wanneer ik, als 80-plusser, geconfronteerd werd met de moordende razzia die covid onder de bejaarden aanrichtte, was ik héél blij dat er vaccins beschikbaar werden. En, een feit waar onze forumvirologen niet omheen kunnen: het vaccin heeft ervoor gezorgd dat heel veel kwetsbare 50-plussers, na een besmetting met het virus, geen dodelijke vorm van covid ontwikkelden. Diegenen die, ondanks een vaccinatie, toch nog aan covid stierven waren bijna allemaal mensen met een onderliggende aandoening.
Tegen dat het vaccin er was waren de meeste mensen al eens besmet en dan verscheen ook Omicron die minder ziekmakend was. Alle rusthuizen hadden al een besmettingsronde gehad tegen dan, de zwaksten waren er dus al uit.

Er was geen goeie reden om het vaccin te verplichten en al zeker niet bij jongeren, de lockdowns die bedoeld waren om de besmettingen uit te stellen tot aan het vaccin waren niet effectief en hebben enorme schade en leed veroorzaakt. Uitgestelde zorg, mentale zorg, scholing, korter leven, armoede, economie …

Verstoorde scholing zorgt voor een korter leven, dat staat wetenschappelijk vast. Op die manier hebben we een massamoord gepleegd in 3de landen en ook hier in België zijn onze kinderen 500.000 levensjaren kwijt, in ruil voor misschien wat geredde oudjes, heel misschien.

Een ongelofelijke schande.
Oud 26 april 2022, 09:06   #193
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Tegen dat het vaccin er was waren de meeste mensen al eens besmet en dan verscheen ook Omicron die minder ziekmakend was. Alle rusthuizen hadden al een besmettingsronde gehad tegen dan, de zwaksten waren er dus al uit.

Er was geen goeie reden om het vaccin te verplichten en al zeker niet bij jongeren, de lockdowns die bedoeld waren om de besmettingen uit te stellen tot aan het vaccin waren niet effectief en hebben enorme schade en leed veroorzaakt. Uitgestelde zorg, mentale zorg, scholing, korter leven, armoede, economie …

Verstoorde scholing zorgt voor een korter leven, dat staat wetenschappelijk vast. Op die manier hebben we een massamoord gepleegd in 3de landen en ook hier in België zijn onze kinderen 500.000 levensjaren kwijt, in ruil voor misschien wat geredde oudjes, heel misschien.

Een ongelofelijke schande.
Hiermee geef je de indruk dat vaccinatie totaal zinloos is en was, omdat iedereen toch al eens besmet geweest was voordat de eerste vaccins werden gezet.
Dat is een veronderstelling.
Ik neem aan dat het vaccineren van ouderen wel zinvol was.
Wat de jongeren betreft ben ik het met je eens. Daar is de overheid de mist ingegaan.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2022, 09:29   #194
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Hiermee geef je de indruk dat vaccinatie totaal zinloos is en was, omdat iedereen toch al eens besmet geweest was voordat de eerste vaccins werden gezet.
idd, vanaf een bepaalde leeftijd, en zeker met comorbiditeiten
Citaat:
Wat de jongeren betreft ben ik het met je eens. Daar is de overheid de mist ingegaan.
niet als ge in het achterhoofd houdt dat initieel 60, euh, 70, euh 80 %vaccinatiegraad voor groepsimmuniteit te bereiken was vooropgesteld

iets dat op het moment dat dat verkondigd werd door "experten" al wetenschappelijk twijfelachtig was
Oud 26 april 2022, 09:32   #195
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Geeft Pfizer alle bestanddelen vrij?
natuurlijk. Het is geen coca-cola, ge zijt als farmabedrijf verplicht om alles door te geven aan het regulerend orgaan, inclusief onzuiverheden die na het productieproces kunnen achterblijven in het eindproduct
Oud 26 april 2022, 11:39   #196
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Intussen heeft bijna iedereen wel een besmetting opgedaan en iedereen ontwikkeld wel dezelfde klachten.
Gevaccineerden of niet gevaccineerd.

Het lijkt er toch op dat het vrij nutteloos was.
Oud 26 april 2022, 12:56   #197
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
idd, vanaf een bepaalde leeftijd, en zeker met comorbiditeiten

niet als ge in het achterhoofd houdt dat initieel 60, euh, 70, euh 80 %vaccinatiegraad voor groepsimmuniteit te bereiken was vooropgesteld

iets dat op het moment dat dat verkondigd werd door "experten" al wetenschappelijk twijfelachtig was
Laten we eerlijk zijn. Die vaccinatiegraad was een utopie wetende dat een vaccin vrij beperkt is in duurzaamheid. Wisten ze het toen al of deden ze alsof ? Als ze het toen al wisten dan heb ik geen medelijden als die tv-virologen worden afgerekend. Ik ben een modale burger en weet van vaccins den hondse kloten.
Moraal van 't verhaal . Oftewel hebben die ons in 't zak gezet, oftewel wisten ze van niet beter. Ondertussen is het stil in alle windstreken.
Oud 26 april 2022, 13:03   #198
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Intussen heeft bijna iedereen wel een besmetting opgedaan en iedereen ontwikkeld wel dezelfde klachten.
Gevaccineerden of niet gevaccineerd.

Het lijkt er toch op dat het vrij nutteloos was.
Ik zou het niet weten hoeveel keer ik al besmet ben geweest.
Ondertussen ben ik wel al vier keer gevaccineerd.
Het woord corona of covid wordt niet meer uitgesproken. Op café kussen de vrouwen terug, zonder moeilijke vragen te stellen.
En over vragen naar een vaccin of uitnodigingen tot vaccinatie hoor ik ook niets meer.
Oud 26 april 2022, 15:59   #199
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn zo veel mensen eerst gezond zijn voordat ze plotseling sterven.
Is dat je argument als gezonde mensen sterven na vaccinatie? Dat iedere gezonde mens ooit eens zal doodgaan?
Citaat:
In welk land zien we een toename van stefrgevallen onder gevaccineerden t.o.v. niet gevaccineerden??
Die conclusie valt niet zo maar te trekken !!
Dat boeit mij niet in het minst. Als je dat wil weten, dan zoek je het zelf maar eens uit.
Citaat:
U gaat er bij voorbaat al vanuit dat het rattengif is , en ja dan is die conclusie al een stuk waarschijnlijker.
In het voorbeeld was het dus al een FEIT dat de vergiftigde reeds rattenvergif binnen kreeg en dan is de conclusie onmiskenbaar dat rattenvergif de doodsoorzaak is.
Niks "bij voorbaat een aanname" maar het vastgestelde feit van rattenvergif als doodsoorzaak dus.
Je ontkent nog steeds FEITEN om twijfel te kunnen zaaien over de oorzaak, net zoals je doet bij vaxdoden waarvan vaccinatie/bijwerkingen de doodsoorzaak kunnen zijn en gij die mogelijkheid stug blijft ontkennen.
Citaat:
Nogmaals , waarom zijn er landen waar helemaal niet meer gevaccineerden sterven?
In welk land sterven er dan helemaal geen gevaccineerden?
Bewijs jij dat eerst maar eens, ik hoef helemaal niet te bewijzen dat gevaccineerden WEL sterven want dat is OPENBAAR en vindt je overal, zelfs op officiële websites van overheidsinstanties.
Citaat:
Het betekend dat het voldoet aan de gestelde eisen . niets meer niets minder.

onzin , voor mij gaat het niet op in ieder geval. Ik ben overigens geen die hard gevaxineerde persoon, en ook kritisch wat betreft de effectiviteit van het vaccin.
(Betekend moet weer met een T)
Awel, als gij gelooft dat de vaccins voldoen aan de gestelde eisen, dan is het toch oke voor jou?
Ik volg liever de werkelijkheid door feiten en bewijzen dat er geknoeid werd met studies over dubieuze vaccins door omgekochte wetenschappers om aan die eisen te kunnen voldoen uit winstbejag.
Mij boeit het allerminst want ik ben geen proefkonijn en ik ben dan ook niet het haasje als vaccins niet zouden voldoen aan die "gestelde eisen".
En neen, je bent niet kritisch als je je hebt laten vangen voor wat betreft de effectiviteit die er zelfs na 3 prikken nog altijd niet is.
Citaat:
Citaat:
En jouw vaxdoden zijn dus vaak gevaccineerden die geen zorg/operatie kregen?
nee
meer doden ook onder niet gevaxineerden! als gevolg van uitgestelde zorg. Dat is iets heel anders dus, en heeft met de vaccinatie geen reet te maken.
Já, gij beweert dat de vaxdoden vaak uitgestelde zorgdoden zijn die geen uitgestelde operatie/zorg kregen en dat nu opeens ook meer niet gevaccineerden zouden zijn (vaxdoden die zelfs niet gevaxt zijn )
Moet je post weer herhaald worden??
Hierzie:
Citaat:
Uw vaxdoden zijn vaak uitgestelde zorg doden!
Natuurlijk heeft dat niks te maken met vaccinatie maar met denkbeeldige sterfgevallen door uitgestelde zorg als oorzaak dat GIJ beweert (om vaxdoden te kunnen blijven ontkennen.)
Kun je ook maar 1 dode ongevaccineerd OF gevaccineerd noemen als gevolg van uitgestelde zorg? Eentje maar?

Natuurlijk kun je dat niet want dat is helemaal niet waar, er is niemand overleden omdat ie doodging doordat zijn operatie werd uitgesteld - er zijn wél al veel gezonde mensen overleden na en door hun vaccinatie en dat worden vaxdoden genoemd.
Citaat:
geen acute levensbedreigende gevallen , wel operaties waarvan het mogelijk dodelijke effect van uitstellen niet vast stond.
Wat een BS, je kunt zelfs mogelijk doodgaan door narcose of tijdens een acute operatie, dat staat ook nooit vast, elke operatie houdt risico's in.
Oud 26 april 2022, 16:04   #200
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iedereen, en de hele wetenschappelijke medische wereld, is het erover eens dat antibiotica niet werkt bij virale infecties.
Daarom werd bij griep altijd aangeraden om thuis te blijven, veel te drinken, eventueel een koortswerende pijnstiller te nemen en uit te zieken ZONDER vaccinatie.
En toen stierven de zwakke, zieke mensen ook terwijl de meerderheid er geen last van had.
Het is nooit anders geweest.

Dus alleen maar de indruk en veronderstelling van een zinloze vaccinatie tegen deze banale coronagriep? Maar het is wel degelijk zinloos en zelfs schadelijk gebleken voor de gezonde meerderheid die intussen immuun werd, allez, toch de ongevaccineerden, de gevaccineerden moeten nog een 4de prik halen en dan nog afwachten of ze blijvend immuun kunnen worden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be