![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rechter was niet onafhankelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En over de grond van de zaak: mondmaskers en vaccinatie vergelijken met de Holocaust is walgelijk en grotesk.
Die rechter heeft de juiste beslissing genomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er wordt niet vegeleken met de de holocaust. Hoe vaak moet dit nog worden toegelicht. De vergelijking die wordt gemaakt, heeft betrekking op de vrijheidsbeperkende maatregelen die toen van kracht waren tegen joden; en de vrijheidsbeperkende maatregelen die nu van kracht zijn tegen niet gevaccineerden.
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zal onze bleiter hier nog wat verder schofferen: het coronabeleid is erger dan de holocaust!
![]() |
![]() |
#189 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Straf, een rechter veroordeelt nu al een politieker die een tegenstander is van het coronabeleid van de regering.
Waar gaat dat eindigen?
![]() |
#190 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op een zekere manier is dat juist: de holocaust was maar nadelig voor een piepkleine fractie van de bevolking, terwijl het corona beleid het gros van het volk aantast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() 2
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 17 december 2021 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder is je onderscheid tussen 'oorspronkelijk' kapitalisme en wat we vandaag zien natuurlijk zinloos omdat het ene uit het andere voortvloeit. Ook productie heeft een speculatieve component en die component wordt onder andere door de flexibiliteit ervan autonomer en door de druk van de concurrentie steeds dominanter in de interne verhoudingen aan de kant van het kapitaal - tot het hele boeltje dreigt te imploderen en dan krijg je iets als 'the great reset' - of oorlog. Daarnaast heeft het kapitaal als geheel door het proces van concentratie en verweving op den duur een macht die het in se al rond formele 'rechten' en 'vrijheden' opgebouwde politieke systeem tot een vooral nog 'juridisch' persisterende schil en schild rond de belangen van een steeds meer transnationaal opererende en zich de facto als 'soeverein' vestigende oligarchie reduceert, parallel aan de reductie van de publieke ruimte tot een speelveld van BigTech.
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 17 december 2021 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schijnbaar bestaat er voor Teeuwen toch een heilig huisje... Of heeft hij misschien wat moegestreden, want de laatste tijd heeft hij toch al flink wat klappen moeten incasseren. Ook vanuit zijn eigen cultureel wereldje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Walgelijk en grotesk" zijn volkomen subjectieve benaderingen. Net als de notie "belediging". De rechter heeft zich dan ook laten meeslepen door emopraatjes. Daarom is het uitkijken naar de zaak in beroep. Als die er komt, natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
|
![]() Als ik mij goed herinner was de politieke impact van Pim Fortuyn toen heel wat groter dan bij Baudet nu.
Dat kan kommen natuurlijk , ja, en dan idd zoals bij Pim Fortuyn.