Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 januari 2022, 18:17   #181
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Daar heeft niemand commentaar op, de man is gevaxineerd misschien?.
Snelheidsduivel rijdt meer dan 120 km/uur door bebouwde kom: voertuig in beslag genomen
Bron HLN

Laatst gewijzigd door TREBRON : 31 januari 2022 om 18:17.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2022, 18:19   #182
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik denk dat we die weg opmoeten. Het is één van de vele mogelijke incentives.

https://www.npr.org/2021/11/22/10562...=1642271810442
Waarom? Op welke grond? Ik ben zo gezond als een vis in proper water;;; DUS,,,,,?
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2022, 20:53   #183
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Normaal gezien duurt het gros van de productie maar enkele dagen, en duurt de levensduur van de proteinen enkele weken. En normaal blijft het meeste van dat spul in de spier waar de spuit werd gezet.

Maar het blijkt nu ook dat een kleine fractie van dat RNA zich wel kan verspreiden via wat men exosomen noemt, en dat die proteinen zich eventueel wel in kleine hoeveelheden kunnen verschansen. Hoe lang die dingen meegaan weet ik niet. Ik zou vermoeden dat die toch niet heel lang in het lichaam blijven want heel stabiele structuren zijn het niet.

De potentiele problemen zitten hem niet in een langdurig aanwezig zijn van die dingen, maar in de modificaties die ze aangebracht hebben. Natuurlijk zijn de modificaties de bedoeling van een vaccin. Maar naast datgene wat de bedoeling is, kan men subtielere dingen uitgestoken hebben ook.
Ik vroeg me af hoelang het lichaam spike-eiwitten blijft aanmaken omdat ik me meende te herinneren dat dat veel langer was dan eerst aangenomen, maar die info vind ik niet meer terug, of had ik misschien ook verkeerd onthouden. Ik ben eens gaan kijken naar die exosomen en vond dit: spike-eiwitten (dus niet het mRNA) komen tot 4 maanden na de tweede spuit op exosomen voor, en die worden "afgescheiden" (mijn formulering) door de celmembranen. In het artikel wordt daaruit opgemaakt dat ook de celmembranen 4 maanden lang spike-eiwitten moeten vertonen (dus die exosomen leven niet lang) en daar voeg ik nu aan toe: als die spike-eiwitten het echt maar 2 weken volhouden, zou het mRNA vijftien weken actief moeten blijven, en niet twee dagen. Het zal wel aannemelijker zijn dat de spike-eiwitten vier maanden oud worden.

De exosomen lijken ook een aanwijzing te bieden van wat de vele miskramen veroorzaakt: spike-overdracht van moeder naar embryo en reactie van het afweersysteem van de baby.
Oud 2 februari 2022, 05:30   #184
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
en vond dit: spike-eiwitten (dus niet het mRNA) komen tot 4 maanden na de tweede spuit op exosomen voor
Dat is heel merkwaardig. Redelijk onverklaarbaar eigenlijk. Normaal gezien kan dat mRNA zo lang niet stabiel blijven. Het S proteine op zich misschien wel, maar het zou ondertussen moeten opgeruimd zijn door het immuunsysteem. Er moet dus ergens een niche zijn waar het zich kan verbergen.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be