![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#182 |
Minister
|
![]() Weet je nu al wie Jezus is? De Mexicaan hier om de hoek is het alvast niet, dat heb ik intussen wel gechecked
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ge hebt em in de vaart gegooid en hij kon niet lopen op het water?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar ontken ik de wetenschap? Is dat niet uw ding...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De moeder is zeker, de vader een vraag. Dat is nu wel anders.
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie fantaseert dan naast de kwestie? Dat is dus uw vak niet het mijn. Mijn bronnen zijn zo strak als een maagdenpoesje betreft dit onderwerp, waar ik al decennia in verdiept ben. Noeme het dossierkennis.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 30 juni 2022 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die tweeling zijn gewoon gezond geboren. Het is om te laten zien hoe 12w eruit ziet. Goeiemorgen Maddox. Mijn bronnen komen van artsen die zich bekeerden na 1000+ abortussen uit te voeren. Dat terzijde. Neem Antony Levatino bv. Anthony Levatino is an American obstetrician/gynecologist. He formerly served as a professor and Student and Residency program director at Albany Medical Center.[1] At the time of his graduation from medical school, he was adamantly pro-choice and later performed over one thousand abortions. However he changed his views to an anti-abortion position.[2] He is well known for his interviews on abortion, as well as his testimony to congress on abortion procedures. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Anthony_Levatino ![]() Baby 12 weken na conceptie - gezond geboren Ik weet niet wat uw vak is, maar van dit onderwerp heb je echt geen kaas gegeten, sorry.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 30 juni 2022 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dat betwijfel ik, het vroegste dat een baby ooit een geboorte overleefd heeft ligt rond de 22 weken denk ik
Citaat:
ge moogt projecteren en antropomorfiseren zo veel ge wilt, en het 1 miljoen keer herhalen, maar als de fysieke structuren voor pijnperceptie ontbreken, of de hogere hersenstructuren ontbreken die nodig zijn voor complexere hersenactiviteiten zoals "oh nee, die stofzuiger komt wel heel dichtbij, ik moet daar van wegzwemmen", dan is uw kennis vooral gebaseerd op wishfull thinking Maar ik zal uw recht op vrije meningsuiting en uw recht om geen abortus toe te passen als gij dat niet wilt blijven verdedigigen. Het enige dat ik vraag is u niet te bemoeien met mij, en met mijn lichaam, en wat ik daar mee doe, of juist niet doe
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezond geboren na volbrachte vrucht he, om aan te geven dat we geen abortus zien voor mensen die hun bril niet updaten. Zie de film in de OP. Alle lichaamsreacties nemen toe op een bepaald moment en spreken meer boekdelen dan gij of ik er tekst aan kunnen verslijten.
![]() |
![]() |
#191 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar het om gaat is of dat ding "bewust is zoals een intelligente en gecultiveerde mens". Het is namelijk min of meer het enige waarom we ooit beslist hebben waarom we geen mensen zouden mogen doden - wat trouwens AN SICH een raar idee is. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 juni 2022 om 11:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rechten is de halve kant van een contract he. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 juni 2022 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat het wel over vrouwenrechten of willen ze babymateriaal nu de aanvoer van de infanticide in de vs zal slinken ?
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is geen ding maar een ongeboren kindje.
![]() |
![]() |
#195 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat de mogelijk toekomstige kleine veel nuttige inbreng gaat hebben. Na het voldragen werpen is het nog een paar jaar kakbroeken wisselen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, bij een zwangerschap is er 1 partij, de zwangere vrouw, zolang het van haar lichaam afhangt.
Het "ongeboren kind" is geen partij, want die weet zelfs nog niet wat zoiets zou willen zeggen. En de vader zal pas iets te zeggen hebben tegen dat het kind geen parasiet meer is he. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 juni 2022 om 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() >Fetal responses to painful procedures include facial expressions of pain, withdrawal, and flailing, as well as stress hormone and hemodynamic changes. These responses are mitigated by analgesics.<
https://www.ajog.org/article/S0002-9...cleInformation Hier zie je waarom pro life unwanted aan abortusklinieken is: https://twitter.com/obianuju/status/...HU1bjJJpsWAc8w Saved 2 lives
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 30 juni 2022 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met die gaten in zijn voeten ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraagje aan de katholieken:
staat er ergens in de tien geboden dat jij je moet moeien met de mogelijke toekomstige kinderen van andere mensen? Als andere mensen willen zondigen, moet jij ze dan absoluut tegen houden? Ik zondig door niet naar de zondagse mis te gaan? Moet jij nu niet nastreven dat dit een wettelijke verplichting zou zijn?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |